oh ja en vergeet je zonnebril nietquote:
Slippers zijn ideaal toch? Het gaat 25 graden worden met strakblauwe hemel!quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:30 schreef MissBliss het volgende:
Ja, ik héb wel slippers, maar dat is weer zo enorm zomers gelijk... en laarzen zo winters... er is gewoon geen tussenvorm
Ik zie het probleem ook nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zie het probleem ook niet zo, ben zo vaak met oneven aantal naar pretparken geweest....
[..]
hoeft van mij ook niet hoor, ik zou zeggen: gewoon lekker gaan....
en in dat geval kan ik za. altijd nog zeggen: what the fuck, ik ga ook
Hmm, ja nou ik kijk vanmiddag wel even dan.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slippers zijn ideaal toch? Het gaat 25 graden worden met strakblauwe hemel!
Dan ben je blij met je luchtige slippertjes in het gras hoor.
Ik doe niet aan zonnebrillen.quote:
Doe het nou maar, morgen zal je me dankbaar zijn dat je niet als een otter loopt te zwetenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmm, ja nou ik kijk vanmiddag wel even dan.
Het gaat ook om de zon meneerquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik doe niet aan zonnebrillen.
Ik ben zonder al cool genoeg.
Ach, ach, dat zal allemaal wel meevallen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:41 schreef niksan het volgende:
[..]
Het gaat ook om de zon meneer
Weerkaatsten van zonlicht in je scherm of wanneer je je laptop tegen de zon in zet dat de zon zo lekker in je ogen schijntmet als gevolg > hoofdpijn
![]()
En je hoeft niet zo te turen enzo
EN NEE, IN DE SCHADUW ZITTEN IS GEEN OPTIE
Dan nietquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, ach, dat zal allemaal wel meevallen.(Die hoofdpijn enzo
)
Wel!quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:43 schreef niksan het volgende:
[..]
Dan niet
Je hebt gisteren zeker nog niet buiten gezeten?![]()
Ga toch naar de Eftelingquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel!
En ik ga straks ook, na het eten.
Alleen niet met zonnebril.
Nee, die grijze is mooier.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:48 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Heel wat beter dan dat saaie, grijze, winterachtige wat je nu hebt.
Ik heb jouw hele toestemming niet nodig, meneertje Bupa-ik-ben-blauw-dus-ik-denk-dat-ik-alles-kan-en-mag-tihquote:
Ik heb al eens geprobeerd die nick te registreren, maar het was te lang.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb jouw hele toestemming niet nodig, meneertje Bupa-ik-ben-blauw-dus-ik-denk-dat-ik-alles-kan-en-mag-tih
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:58 schreef HeatWave het volgende:. ik kan het vondelpark zien uit mijn raam, al die nietsnutten die in het gras liggen!!!! GA WERKEN!!!
Morgen kom ik er wel bij liggen.
Neequote:Op donderdag 4 mei 2006 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.Ii kan het forum zien op mijn beeldscherm, al die niksnutten die zitten te Slowchatten!!!! GA WERKEN!!!!
Ik wil wel zsm weten of het door gaat, want ik ga zaterdag eerder weg van een feestje om zondag op tijd te zijn. Als dat niet nodig is blijf ik daar liever zuipen&slapen.quote:
Liever een ander keer. Heb ook een verjaardags feestje van mijn beste vriend, en omdat we naar de efteling gingen kon ik niet mee uit en ook niet blijven slapenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wil wel zsm weten of het door gaat, want ik ga zaterdag eerder weg van een feestje om zondag op tijd te zijn. Als dat niet nodig is blijf ik daar liever zuipen&slapen.
Wat mij betreft gaan we gewoon.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |