Dat berust dan op puur toeval dat de geschetste situatie overeenkomsten vertoont met de situatie van mevrouw B.A. Bette.quote:
Dat je af en toe alleen in een attractie moet, de horror!quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Wat maakt het nou uit dat je met 3 mensen gaat? Dat je niet altijd naast elkaar kan zitten ofzo?.
Aandoenlijk hoor.
quote:26-4-2006 22:35:22 Dizer: Zhenar KAN!!!!!!![]()
26-4-2006 22:35:28 Leonie | Plug in Babe:![]()
26-4-2006 22:35:40 Dizer:![]()
26-4-2006 22:36:00 Dizer: Desnoods gaan we met zijn 3en![]()
26-4-2006 22:36:04 Leonie | Plug in Babe: idd![]()
Wat een ramp! [homealonekutkindmetbekopen.jpg]quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat je af en toe alleen in een attractie moet, de horror!
Mij maakt het niet uit maar ik ben dan ook supertof.
Ik ben te goedgelovigquote:
Ik heb geen leuke schoenen voor onder rokjes.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een ramp! [homealonekutkindmetbekopen.jpg]
Hoe tof je bent zien we straks wel weer ja?.
rokjes helpen
Kan geregeld worden, neem maar mee voor morgenquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb geen leuke schoenen voor onder rokjes.
Maar lieve schat... Het overgrote deel van de dag ben je toch gewoon met zn 3-en... Alleen af en toe 3 minuten dat er 1 alleen zit.. Dat is toch wel te overkomen?quote:
Ja maar.. toen waren we nog jong en onbezonnen (of zo ietsquote:
Hoezo? Heb je een voorraad vrouwenschoenen liggen?quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan geregeld worden, neem maar mee voor morgen.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar.. toen waren we nog jong en onbezonnen (of zo iets)
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar lieve schat... Het overgrote deel van de dag ben je toch gewoon met zn 3-en... Alleen af en toe 3 minuten dat er 1 alleen zit.. Dat is toch wel te overkomen?
Ik heb gewoon geen zin wéér opnieuw te moeten afspreken
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat je af en toe alleen in een attractie moet, de horror!
Mij maakt het niet uit maar ik ben dan ook supertof.
Jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je een voorraad vrouwenschoenen liggen?
Sorry hoor, maar ben er eerder met 3 man heen gegaan, en dat was KUTquote:
Het langste sta je in de rij.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ben er eerder met 3 man heen gegaan, en dat was KUT
Helemaal efteling, omdat je van die leuke lange attracties hebt zoals Droomvlucht en zo
Droomvlucht, Fata Morgana, Piranha, Bob, enz. kun je allemaal met z'n driën in 1 "wagentje"quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ben er eerder met 3 man heen gegaan, en dat was KUT
Helemaal efteling, omdat je van die leuke lange attracties hebt zoals Droomvlucht en zo
Idd! Niet zeuren Dizerquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Droomvlucht, Fata Morgana, Piranha, Bob, enz. kun je allemaal met z'n driën in 1 "wagentje"![]()
Ja, ik héb wel slippers, maar dat is weer zo enorm zomers gelijk... en laarzen zo winters... er is gewoon geen tussenvormquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja.
Nee, maar er zijn winkels zat hier.
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:28 schreef niksan het volgende:
Wat doen jullie hier?!
Buiten zon, warm!
HOP! Naar buiten, stelletje luie donders!![]()
Wat doe ik hier nog?
*naar buiten gaat*
Mijn huiswerk moet achter de computer. En mijn laptop kan niet zo lang zonder stroom. Wat nu?quote:
Verlengsnoer.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn huiswerk moet achter de computer. En mijn laptop kan niet zo lang zonder stroom. Wat nu?
ik zie het probleem ook niet zo, ben zo vaak met oneven aantal naar pretparken geweest....quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:19 schreef MissBliss het volgende:
Maar lieve schat... Het overgrote deel van de dag ben je toch gewoon met zn 3-en... Alleen af en toe 3 minuten dat er 1 alleen zit.. Dat is toch wel te overkomen?![]()
hoeft van mij ook niet hoor, ik zou zeggen: gewoon lekker gaan....quote:Ik heb gewoon geen zin wéér opnieuw te moeten afspreken
quote:
dat dusquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:30 schreef MissBliss het volgende:
Idd! Niet zeuren Dizer
En wie weet voelt Babette zich wel goed en kan ze alsnog mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |