Het zal wel aan mij liggen, maar toch krijg ik medelijden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
en bedankt voor je medeleven...........
op dagen als vandaag heb ik wel de neiging om te zeggen: ik ga gewoon...
maar ik weet gewoon niet hoe het zondag gaat en ik vind het lullig om dán pas te beslissen
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:31 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Jaja, ik heb hem al 34652465 keer gepost, maar het kan me niet vaak genoeg gebeuren!
quote:
Ik zie het plaatje nietquote:
Alleen kneuzen kunnen geen plaatjes meer zien van tinypicquote:
quote:
ShowChat #628: O+ Het Kaasmeisje O+quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Kaasreclame?
Fullscreenquote:
Dat je het gelooft... damn..quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Echt?!![]()
![]()
Maar volgens mij hebben MissBlizzle en Dizzle het inmiddels al gehad met het hele concept.![]()
Ja, het ligt aan @Home, dat idee had ik gister alquote:
He! Geen nare woorden over hetquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:53 schreef babette21 het volgende:
gaan we ons na de belspelmeisjes nu ook al bezig houden met kaasmeisjes?????
waar gaat het heen met deze wereld???
Moet jij niet bezig zijn met ziek zijn ofzoquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:53 schreef babette21 het volgende:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:53 schreef babette21 het volgende:
Ja, daar kun je tenminste van op aanquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
! Er is dus echt helemaal niks mis met belspel- en kaasmeisjes, hè.
Dat zijn de liefste!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, daar kun je tenminste van op aan. Die zijn nooit ziek en als ze zouden zeggen dat ze mee zouden gaan naar de Efteling, dan zouden ze dat ook doen.
Zo tof zijn zij nou.
Ik heb het toch niet over babettequote:Op donderdag 4 mei 2006 11:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
!
Hela, ook geen slecht woord overbabette
, begrepen?
Wat zou nou het verschil maken tussen 3 en 5?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tja, ergens vind ik het ook zonde om af te zeggen.![]()
Maar die oneven-regel is, met name bij
drie
personen, wel een waarheid als een koe. Dat is gewoon minder tof.
Kunnen we niet last minute een vierde persoon vinden?
HeatWave is toch zo'n meet-slet? [afbeelding]
Je doelde wel op haar, schavuit!quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over babette. Ik schets gewoon een situatie om de tofheid van de bel- en kaasmeisjes aan te geven. Over babette heb ik met geen woord gerept
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |