Die van die Fok!stok staan er net 7 uurtjes opquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
Had je verwacht dat Tinypic die plaatjes voor eeuwig gratis hosten kan?
Ik laad geen een plaatjes van tiny pic.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:13 schreef KinkyGiraf het volgende:
Is tinypic definitief weg dan?
Vreemd probleem inderdaad. 'k heb 't al van meerdere users gehoord dat ze niks zien van tinipyc, terwijl 't hier echt als een trein gaat.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik laad geen een plaatjes van tiny pic.
Maar anderen misschien wel
Oké nu begin ik mij ook zorgen te maken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die van die Fok!stok staan er net 7 uurtjes op
Meer bandbreedte? waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Oké nu begin ik mij ook zorgen te maken.![]()
![]()
[afbeelding] Je kan je ook gratis reggen bij de moedersite van Tinypic, Photobucket dan heb je veel meer bandbreedte voor je foto's.
Het is niet dat ik ze zelf heb geupload, maar ik zie ze gewoon niet - ookal staan ze er nog maar net op.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Oké nu begin ik mij ook zorgen te maken.![]()
![]()
[afbeelding] Je kan je ook gratis reggen bij de moedersite van Tinypic, Photobucket dan heb je veel meer bandbreedte voor je foto's.
Omdat Tinypic ze na 3 weken automatisch verwijderd en Photobucket pas bij een x-aantal bereikte bandbreedte. Hoeveel dat is weet ik niet, maar mijn avatar houdt het altijd veel langer uit op Photobucket, dan op Tinypic.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:19 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Meer bandbreedte? waar baseer je dat op?
'T was trouwens Agaith die ze ook niet zag.
Dat heeft niks met bandbreedte te makenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Had mijn post al ge-edit.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:39 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Dat heeft niks met bandbreedte te maken(bandbreedte heeft te maken met snelheid.)
En bij tinypic kun je in principe ook onbeperkt uploaden.
Waarschijnlijk staan beide sites gewoon op de zelfde server-groep gehost
'k heb het eerlijk gezegd nog nooit gezien (gemerkt) dat plaatjes na 3 weken weg zijn op tinypic, maar 't zou kunnen dat 't zo is...quote:
tis nogal frustrerend dat je op fok dus die plaatjes niet kan zien.quote:
Ik heb zelf gewoon een Flickr account en evt. ook wel webspace, maar dat helpt niet echt veel aan al die mensen die hun plaatjes bij tinypic hosten, inclusief avatars...quote:
terwijl er veel betere gratis hosts zijn.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:15 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik heb zelf gewoon een Flickr account en evt. ook wel webspace, maar dat helpt niet echt veel aan al die mensen die hun plaatjes bij tinypic hosten, inclusief avatars...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |