Geweldig. Hoe ga ik dit oplossen want ik wil wel alle plaatjes natuurlijk kunnen zienquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:08 schreef crackhead het volgende:
Werkt prima hier.
Ik probeerde me er iets bij voor te stellen, maar nu heb ik geen honger meer.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:10 schreef Gunner het volgende:
gratis imago hosting zuigt sowiezo kamelenballen
Andere DNS instellen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:10 schreef Janteh het volgende:
[..]
Geweldig. Hoe ga ik dit oplossen want ik wil wel alle plaatjes natuurlijk kunnen zienkut wanadoo. kut tinypic.
http://www.weethet.nl/dutch/adsl_mxstream_dns.phpquote:
wtf boeit het ook, host je pics geowon ergens andersquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:03 schreef Janteh het volgende:
Meerdere DNS nummers geprobeerd en niks werkt, als ik via een proxy connect doet ie het wel gewoon. Blijkbaar is mijn IP adres of IP range gebanned ofzo van tinypic![]()
nu kan ik de helft van de pics die gepost worden hier niet zien omdat iedereen ineens tinyipc gebruiktquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
wtf boeit het ook, host je pics geowon ergens anders
die doet het inderdaad ook niet hier.. kut wanadooquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:23 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Ik kom ook niet meer op Tinypic
Ik kom niet op www.knvb.nl en nog wat andere shit.
Tering Wanadoo.
Ik heb verkeerd gekeken, dacht dat dit DIG is (met die dns blablaquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:30 schreef MrDirk het volgende:
lekker.. nu zijn er twee topics over tinypic!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |