Ach, it was fun while it lasted.quote:
Zonder mij had Tania geen leuke binnenkomer gehadquote:
Ok!quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Zonder mij had Tania geen leuke binnenkomer gehad.
quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:17 schreef MissBliss het volgende:
Waarom ga je eigenlijk niet meer babette?
Het is vroeg, ik ben net wakker en ik heb net gegeten.quote:
Tja, ergens vind ik het ook zonde om af te zeggen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, nou laat het hele gedoe maar zitten dan hoor, heb echt geen zin wéér opnieuw af te spreken en dat er dan natuurlijk wéér iemand afzegt 2 dagen van te voren
quote:
Ze moesten jou door de plee gooienquote:Op donderdag 4 mei 2006 03:20 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat Ajax door is is een reden om die plee offs weg te gooien![]()
Dus je gaat liever rollebollen dan naar de Efteling?quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:17 schreef babette21 het volgende:
goeiemorgen
sorry mijn pc liep gisteren op een wat onmogelijk moment vast...
ik ga niet mee omdat ik teveel met m'n gezondheid loop te etteren....
ik heb zeg maar m'n goeie dagen en m'n slechte dagen, en het kan natuurlijk best dat ik zondag een goeie dag heb, maar dan kan ik die energie beter gebruiken voor al die dingen waar ik op slechte dagen niet aan toe kom [snap je]
Slap excuus, je durft het niet aan om met mij in de phyton te gaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:17 schreef babette21 het volgende:
goeiemorgen
sorry mijn pc liep gisteren op een wat onmogelijk moment vast...
ik ga niet mee omdat ik teveel met m'n gezondheid loop te etteren....
ik heb zeg maar m'n goeie dagen en m'n slechte dagen, en het kan natuurlijk best dat ik zondag een goeie dag heb, maar dan kan ik die energie beter gebruiken voor al die dingen waar ik op slechte dagen niet aan toe kom [snap je]
Goh, Bassie.quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:18 schreef Dizer het volgende:
We gaan niet. Dit was poging nummer 60214 en tevens laatste. Ik heb het er mee gehad!
het plan was om de Efteling en het rollebollen te combinerenquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus je gaat liever rollebollen dan naar de Efteling?
K'dag is pas volgend jaar hoorquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:23 schreef Svensational het volgende:
-knip-
Dat magquote:Op donderdag 4 mei 2006 10:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Mag ik je complimenteren met je alertheid?
Heb je een HeatWave zoekscript draaien ofzo?
en bedankt voor je medeleven...........quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:20 schreef Dizer het volgende:
Slap excuus, je durft het niet aan om met mij in de phyton te gaan
Echt?!quote:Op donderdag 4 mei 2006 10:17 schreef Svensational het volgende:
Ik ga wel mee, Zhenar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |