abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held donderdag 20 april 2006 @ 22:26:35 #201
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_37144064
bereid je voor op pijn, dan kan het alleen maar meevallen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_37144119
denk dat het aan je huisarts ligt.
heb je goede ervaringen met je huisarts?
mijnes was echt voorzichtig, vooral toen ik zei dat ik slecht tegen pijn kan deed hij extra voorzichtig
  vrijdag 21 april 2006 @ 09:12:46 #203
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37152385
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:27 schreef oelewappers het volgende:
mijnes was echt voorzichtig, vooral toen ik zei dat ik slecht tegen pijn kan deed hij extra voorzichtig
de mijne is een kneus
Ik heb er trekzalf opgehad vannacht,de zwelling boven op mn teen is weg,maar de ontsteking aan de zijkant zit er nog. Ben dus bang dat ik wel heen moet. Ah,well..dr is 1 lichtpuntje,ik heb a.s week vrij genomen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 april 2006 @ 09:14:46 #204
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37152422
Gewoon gaan, sterkte Zwaffel. Je kunt het
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:21:23 #205
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37160461
nog een uur
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:22:53 #206
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_37160508
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:21 schreef Zwaffel het volgende:
nog een uur
woon je dichtbij het ziekenhuis ofzo?
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:27:34 #207
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37160630
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:22 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

woon je dichtbij het ziekenhuis ofzo?
huisarts doet het. Is 5 min lopen,2 min fietsen
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:30:42 #208
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_37160737
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:27 schreef Zwaffel het volgende:

[..]

huisarts doet het. Is 5 min lopen,2 min fietsen
hmm... Dat had ik het erger, de mijne wilde er niet aan beginnen, meteen afspraak bij Poli...

Kwam lopens binnen, maar ging in een rolstoel weer naar buiten, dus ik hoop dat je met de auto gaat en dat je gebracht word..
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  vrijdag 21 april 2006 @ 14:35:55 #209
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37160883
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 14:30 schreef CybPraetorian het volgende:

[..]

hmm... Dat had ik het erger, de mijne wilde er niet aan beginnen, meteen afspraak bij Poli...

Kwam lopens binnen, maar ging in een rolstoel weer naar buiten, dus ik hoop dat je met de auto gaat en dat je gebracht word..
ik ga op fiets. Aangezien ik er vrij zeker van ben dat ze er niet in gaan snijden. Dat zeg ik,door de trekzalf is de zwelling boven op weg. Ik blijf erbij dat het niet die nagel is,maar die schaar die in het vlees schoot. But we shall see. Moet er om 15:20 zijn
pi_37161106
suc67 al is het echt niks
  vrijdag 21 april 2006 @ 17:56:00 #211
133023 Zwaffel
freaking frack
pi_37166436
weeeeeeeeehehehehehehhehe. Ik hoefde niet geholpen te worden. het was toch echt het vlees trekalf doet wonderen

Thnx mam
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 april 2006 @ 17:58:54 #212
13151 crew  Rewimo
pi_37166499
Bofferd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:00:08 #213
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_37172207
Ik heb het ook gehad. Heb er eerst veeel te lang mee rondgelopen en ben toen naar doc geweest. die heeft toen de ingreep gedaan die ik hier vaker lees (spuitje d'r in en wegknippen) dat leek aanvankelijk goed te werken, m'n teen herstelde. daarna kwam het weer terug. toen weer naar de doc, maar ook daarna kwam het weer terug. Toen naar het ziekenhuis en daar hebben ze de zijkanten van de nagel erafgehaald (m'n nagel was een smal strookje toen) en de nagelmatrix zoals die gast het noemde "dood" gemaakt met chemische zooi. Dat werkte wel goed. daarna nooit meer last ervan gehad. Overigens is de nagel wel gewoon hersteld, het is nu geen strookje meer maar gewoon weer de normale breedte.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_37174828
quote:
Op donderdag 20 april 2006 22:27 schreef oelewappers het volgende:
Ja ik kan wel redelijk goed tegen pijn.

Maar we zullen het maandag wel zien
pi_37175341
van de week weer naar de huisarts geweest omdat ik weer ruzie had met mijn teennagels. Het stukje nagel wat de vorige keer door de onsteking niet goed verwijderd kon worden, groeit nu weer in Begon er meteen al veel last van te krijgen, dus ik wist hoe laat het was.
Ook mijn linkerteen doet het niet naar behoren. Ik heb er zelf weer aan zitten prutsen, maar het is juist het onderste stukje nagel dat ingegroeid is.

Kom ik bij de andere huisarts dan mijn eigen (toen ik een afspraak wilde maken, stond hij bij de balie. Of ik 's middags nog op spreekuur kon komen.. Dat kon.. hij noemde een tijdstip.. ik: oke... euh, bij wie? Hij: bij MIJ... Okey (in gedachten OJEE) -> ga niet recht in zijn gezicht zeggen dat ik bij zijn collega wil)
En ja hoor.. Kom ik daar binnen.. (het is gewoon een vage vent, kan nie praten met hem en hij is zo kortaf).. laat mijn nagels zien en vertel waar ik last van heb.. Vertel ook dat zijn collega de rechter teennagel onder verdoving heeft geknipt en ik nu last heb van het stukje wat zij niet weg kreeg.. (ze had nog gezegd dat als ik er weer last van zou krijgen, de chirurg het zou moeten verwijderen )
Hij: maar dat stukje kan ook niet weg Ik laat ook de andere teen zien... Hij: daar kan ik niets aan doen hoor... Pedicure
Ohw.. is hier ergens een pedicure in de buurt? Kijk maar in het telefoonboek..

2 min later was ik alweer weg
Voelde me zo onnozel toen.. voor dat stukje teennagel naar de huisarts.. Voelde me er al zo onzeker over en die gevoelens zijn alleen maar erger geworden..

K*t arts

* AnnekeM is zelf weer aan het prutsen geweest...
*gele aanslag in de sok
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 april 2006 @ 09:26:07 #216
13151 crew  Rewimo
pi_37179279
Als ik dit allemaal lees ben ik heel blij met mijn beslissing om die nagels gewoon helemaal weg te laten halen Nooit meer ellende. Ik kan nu mijn sandalen weer aan en loop weer normaal. Er zit nog een korst op de wond maar last heb ik er niet meer van.
  zaterdag 22 april 2006 @ 14:31:43 #217
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_37184976
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 00:07 schreef AnnekeM het volgende:
van de week weer naar de huisarts geweest omdat ik weer ruzie had met mijn teennagels. Het stukje nagel wat de vorige keer door de onsteking niet goed verwijderd kon worden, groeit nu weer in Begon er meteen al veel last van te krijgen, dus ik wist hoe laat het was.
Ook mijn linkerteen doet het niet naar behoren. Ik heb er zelf weer aan zitten prutsen, maar het is juist het onderste stukje nagel dat ingegroeid is.

Kom ik bij de andere huisarts dan mijn eigen (toen ik een afspraak wilde maken, stond hij bij de balie. Of ik 's middags nog op spreekuur kon komen.. Dat kon.. hij noemde een tijdstip.. ik: oke... euh, bij wie? Hij: bij MIJ... Okey (in gedachten OJEE) -> ga niet recht in zijn gezicht zeggen dat ik bij zijn collega wil)
En ja hoor.. Kom ik daar binnen.. (het is gewoon een vage vent, kan nie praten met hem en hij is zo kortaf).. laat mijn nagels zien en vertel waar ik last van heb.. Vertel ook dat zijn collega de rechter teennagel onder verdoving heeft geknipt en ik nu last heb van het stukje wat zij niet weg kreeg.. (ze had nog gezegd dat als ik er weer last van zou krijgen, de chirurg het zou moeten verwijderen )
Hij: maar dat stukje kan ook niet weg Ik laat ook de andere teen zien... Hij: daar kan ik niets aan doen hoor... Pedicure
Ohw.. is hier ergens een pedicure in de buurt? Kijk maar in het telefoonboek..

2 min later was ik alweer weg
Voelde me zo onnozel toen.. voor dat stukje teennagel naar de huisarts.. Voelde me er al zo onzeker over en die gevoelens zijn alleen maar erger geworden..

K*t arts

* AnnekeM is zelf weer aan het prutsen geweest...
*gele aanslag in de sok
AnnekeM, ik merk aan je manier van vertellen dat je angst hebt om naar de chirurg te gaan...
Maar daar hoef je je echt geen zorgen over te maken, feitelijk doet die hetzelfde als de huisarts, maar dan beter. Huisartsen willen alleen maar graag snijden.. Ik zou zeggen: pruts er niet meer zelf aan (daar gaat het toch niet over van) en ga naar het ziekenhuis!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:48:05 #218
16715 Mylene
*schatje*
pi_37508506
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=gezondheid&label=Nagels van die bron is wel interessant.
quote:
Last van ingroeiende nagels druk met iets scherps een heel klein stukje van een watje in de hoek van de ingroeiende nagel dan groeit de nagel er weer over heen en niet de hoek in .dit iedere dag verschonen.
- Corrie
Dat klopt, dat werkt. Je kunt ook de nagelhoek met een pincetje uit het opgezwollen vlees halen en er vervolgens overheen leggen/tillen/drukken, dan groeit het verder eroverheen in plaats van erin.
  woensdag 3 mei 2006 @ 20:12:32 #220
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37520705
Ik mag morgen weer !
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_37523093
Sterkte.
  donderdag 4 mei 2006 @ 09:56:45 #222
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37536322
Dank je . Ben er weer zóó nerveus voor .
Vorige keer viel het me reuze mee, maar hij is weer behoorlijk ontstoken dus hoop maar dat ze het goed verdoven kunnen.
  donderdag 4 mei 2006 @ 12:12:47 #223
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_37540537
Wat viel dat weer mee zeg .
Oke, de verdoving voel je, paar prikjes, maar echt pijn... nee, dat deed het niet.
Ingreep echt 0,0 van gevoeld, perfect gewoon .

Verdoving is nog niet uitgewerkt geloof ik, dus kan zo nog wel pijn gaan doen, al maak ik me daar nu eigenlijk weinig zorgen over.
pi_37564019
Proficiat
pi_37566863
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 23:55 schreef Sessy het volgende:

[..]

Bij mij hebben ze dat toen niet eens geprobeerd. Hij had er alleen ijs op gelegd, that's all.
Maar ja, ik ben ook sowieso niet gevoelig voor novocaine, misschien had hij geen lidocaine of zo.
M'n amandelen en 2 kiezen hebben ze ook zonder verdoving verwijderd.
OMG
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')