Wel!quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:43 schreef niksan het volgende:
[..]
Dan niet
Je hebt gisteren zeker nog niet buiten gezeten?![]()
Ga toch naar de Eftelingquote:Op donderdag 4 mei 2006 11:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wel!
En ik ga straks ook, na het eten.
Alleen niet met zonnebril.
Nee, die grijze is mooier.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:48 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Heel wat beter dan dat saaie, grijze, winterachtige wat je nu hebt.
Ik heb jouw hele toestemming niet nodig, meneertje Bupa-ik-ben-blauw-dus-ik-denk-dat-ik-alles-kan-en-mag-tihquote:
Ik heb al eens geprobeerd die nick te registreren, maar het was te lang.quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb jouw hele toestemming niet nodig, meneertje Bupa-ik-ben-blauw-dus-ik-denk-dat-ik-alles-kan-en-mag-tih
quote:Op donderdag 4 mei 2006 11:58 schreef HeatWave het volgende:. ik kan het vondelpark zien uit mijn raam, al die nietsnutten die in het gras liggen!!!! GA WERKEN!!!
Morgen kom ik er wel bij liggen.
Neequote:Op donderdag 4 mei 2006 11:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.Ii kan het forum zien op mijn beeldscherm, al die niksnutten die zitten te Slowchatten!!!! GA WERKEN!!!!
Ik wil wel zsm weten of het door gaat, want ik ga zaterdag eerder weg van een feestje om zondag op tijd te zijn. Als dat niet nodig is blijf ik daar liever zuipen&slapen.quote:
Liever een ander keer. Heb ook een verjaardags feestje van mijn beste vriend, en omdat we naar de efteling gingen kon ik niet mee uit en ook niet blijven slapenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wil wel zsm weten of het door gaat, want ik ga zaterdag eerder weg van een feestje om zondag op tijd te zijn. Als dat niet nodig is blijf ik daar liever zuipen&slapen.
Wat mij betreft gaan we gewoon.![]()
![]()
Oeh, dan zijn MB en ik weer met eenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Liever een ander keer. Heb ook een verjaardags feestje van mijn beste vriend, en omdat we naar de efteling gingen kon ik niet mee uit en ook niet blijven slapen
Ik ga liever niet.
Uuhm... jullie kunnen dus ook met zijn 2en gaan? Even heel serieus.. ik vind het niet erg..quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh, dan zijn MB en ik weer met eeneven getal
![]()
![]()
(Maar eigenlijk bedoel ik:![]()
![]()
)
Ik heb wel drie volle spaarkaarten, goed voor 3 x 6 euro korting, op voorraad. Wilde die bewaren voor later (omdat je drie kaarten zo moeilijk door 4 deelt), maar die kan ik nu ook wel meenemenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm... jullie kunnen dus ook met zijn 2en gaan? Even heel serieus.. ik vind het niet erg..
Say Yoooooo !!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:17 schreef BVO het volgende:
Yoooooo.
zie je, eigenlijk bewijs ik je gewoon een dienstquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:11 schreef Dizer het volgende:
Uuhm... jullie kunnen dus ook met zijn 2en gaan? Even heel serieus.. ik vind het niet erg..
Je BVO-logo-avatar!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:17 schreef BVO het volgende:
Yoooooo.
Uhu, is de make-over goedgekeurd?quote:
Ik wacht nog steeds op de dag dat jij met een Svenseo plaatje komt aanzettenquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de dag dat jij met een Svenseo plaatje komt aanzetten!
Ja mensen zonder smaak die zeggen van niet zou je altijd houdenquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |