Ik heb wel drie volle spaarkaarten, goed voor 3 x 6 euro korting, op voorraad. Wilde die bewaren voor later (omdat je drie kaarten zo moeilijk door 4 deelt), maar die kan ik nu ook wel meenemenquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm... jullie kunnen dus ook met zijn 2en gaan? Even heel serieus.. ik vind het niet erg..
Say Yoooooo !!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:17 schreef BVO het volgende:
Yoooooo.
zie je, eigenlijk bewijs ik je gewoon een dienstquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:11 schreef Dizer het volgende:
Uuhm... jullie kunnen dus ook met zijn 2en gaan? Even heel serieus.. ik vind het niet erg..
Je BVO-logo-avatar!quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:17 schreef BVO het volgende:
Yoooooo.
Uhu, is de make-over goedgekeurd?quote:
Ik wacht nog steeds op de dag dat jij met een Svenseo plaatje komt aanzettenquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de dag dat jij met een Svenseo plaatje komt aanzetten!
Ja mensen zonder smaak die zeggen van niet zou je altijd houdenquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld..
Hehe goed voor zijn imago jaquote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de dag dat jij met een Svenseo plaatje komt aanzetten!
Had je het tegen mij of tegen Bupa?quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Hai, schatz!
quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
, wat denk je zelf! Tegen jou natuurlijk.
Het heeft nochtans een paar maanden in mijn ondertitel gestaanquote:Op donderdag 4 mei 2006 13:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Oh, kut! Dat ik zo'n voor de hand liggend iets gewoon vergeet.
Ik mis de koffiequote:Op donderdag 4 mei 2006 13:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alleen moet iemand met Photoshop het maar ff goed verkleinen.
Dat meen je niet?quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het heeft nochtans een paar maanden in mijn ondertitel gestaan!
Ja, euh...ik heb nu geen zin.quote:Ik mis de koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |