Nu wel dusquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb nog niemand er over gehoord...
Vind je het niet erg dat je in je eentje naar de wedstrijd gaat?quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:41 schreef DRD het volgende:
Tweemaal Oekraine-Tunesie in Berlijn via de website van de Fifa (¤ 45,- p.s.)
Eenmaal Nederland - Servie & Montenegro in Leipzig via de Supportersclub Oranje. (¤50,-)
Ongelofelijk veel geluk gehad dus (maar mag ook wel na alle afwijzingen voor euro2000 en diverse Uefa Cup en CL finales.....)
Niet echt. Heb het wel vaker gedaan. En zal in de toekomst wel vaker gebeuren als mijn reisgenoten blijven weigeren een oranje cc aan te vragen.......quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vind je het niet erg dat je in je eentje naar de wedstrijd gaat?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:39 schreef Xevor het volgende:
Drie groepswedsrijden van Iran.
In totaal 465 euro voor betaald (3 personen)
50 Euro per kaartje valt toch wel mee?quote:Op donderdag 4 mei 2006 09:30 schreef Asskicker14 het volgende:
De wedstrijden van Iran. Heb je dáár zoveel geld voor neergelegd?
Lol dat was via FIFAworldcup.comquote:Op donderdag 4 mei 2006 09:30 schreef Asskicker14 het volgende:
De wedstrijden van Iran. Heb je dáár zoveel geld voor neergelegd?
Blijkbaar is het zo dat je kaartjes koopt, maar er nog niet van zeker bent dat je ze ook echt krijgt. Je krijgt dan wel voorrang op kaartjes die vrijkomen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:46 schreef TheGHunter het volgende:
Kan iemand me hier misschien precies uitleggen wat conditional ticket's zijn? (zo staat het op de fifa website).
Kom er namenlijk niet echt wijs uit
Och, wil je er ook bijhorenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:29 schreef gexxz het volgende:
Mwaah, ik ga naar de laatste oefenwedstrijd, Nederland-Australië...toch ook leuk?![]()
Huh, hoezo moet het raar lopen, alsof het zo makkelijk is om aan kaartjes te komen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke kaartjes zijn er nu nog via de FIFA te krijgen?
Als ik tijdens het WK in Nederland ben moet het wel heel raar lopen, wil ik niet naar een wedstrijd gaan.
Wees blij dat je geen kaartjes hebt kunnen bemachtigen, voor de buis heb je toch de beste zicht hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:29 schreef gexxz het volgende:
Mwaah, ik ga naar de laatste oefenwedstrijd, Nederland-Australië...toch ook leuk?![]()
Psst...kijk eens op de websites van Toshiba en Kia.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Iemand van mijn voetbalelftal heeft mazzel gehad, was uitgeloot. Verder ga ik pogingen wagen om kaartjes te winnen.
Ik heb wel contacten. in 1998 en 2000 kon ik ook gaan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Huh, hoezo moet het raar lopen, alsof het zo makkelijk is om aan kaartjes te komen.![]()
Idem.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:07 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Als ik kaartjes win ga ik ze verkopen. Thuis kijken vind ik leuker, en weet je wat een geld je voor die kaartjes kan vragen![]()
Wat een afzettersquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:26 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Er is zelfs al een site opgericht, waar de kaarten voor astronomische prijzen weggaan
http://www.wkkaartverkoop.nl/
'Even 90 minuten voetbal kijken tussen de 2 beste ploegen van de wereld, en je bent ¤2000 kwijt bij die gasten'quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:26 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Er is zelfs al een site opgericht, waar de kaarten voor astronomische prijzen weggaan
Let wel: het is niet de site zelf die de kaarten verkoopt, maar de adverteerders, net zoiets als marktplaats. Maar ze springen er wel handig op in, en daaromquote:Op zondag 7 mei 2006 17:07 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
'Even 90 minuten voetbal kijken tussen de 2 beste ploegen van de wereld, en je bent ¤2000 kwijt bij die gasten'
Moet hier nog eenmaal Nederland-Ivoorkust via de fifawebsite (categorie 1, slecht zicht, ¤60,-) aan toe voegen sinds gisternacht.quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:41 schreef DRD het volgende:
Tweemaal Oekraine-Tunesie in Berlijn via de website van de Fifa (¤ 45,- p.s.)
Eenmaal Nederland - Servie & Montenegro in Leipzig via de Supportersclub Oranje. (¤50,-)
dit had ik ook ja.... ik probeer nu om voor veel geld toch nog een kaart te krijgen voor 1 wedstrijd van italiaquote:Op zondag 14 mei 2006 17:48 schreef Asskicker14 het volgende:
En nu dit bericht.
Dear football fan,
You are in waiting area at the 2006 FIFA World Cup Germany™ ticket shop.
To improve the speed and ease of use of the service, we have imposed a limit on the number of visitors able to use the ticket shop simultaneously.
At regular intervals, you can make a fresh attempt to be re-directed. After the countdown (displayed below) has completely finished, a button labelled "Next Try" appears. Clicking this button improves your chances of progressing from here.
Once you have been redirected, you will not be directed into the waiting room again. Access to the following pages may involve long waiting times at peak periods. We recommend returning and trying again later.
Please be patient!
Do not click your browser's refresh button, as this causes the countdown to reset, decreasing the likelihood you will be redirected!
To try again, please use the button below which becomes active regularly after a short waiting period.
Nee.. in de laatste seconden gaan er nog 10 boden overheen!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:40 schreef burberry het volgende:
als het goed is heb ik over 2 uur een veiling gewonnen op ebay.deen ga ik naar italia-tjeschie voor 225 ¤
![]()
We horen het wel! Succes!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:53 schreef burberry het volgende:
i dont think it..... nog een half uurtje
vertel is wat meer over die wachtlijst aubquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
winaar groep F tegen de nummer 2 van groep E ( als het een beetje meezit wordt het Brazilie , als ze gewoon 1ste worden )
gewoon via de site van de fifa
¤45,- , de rest uitgeloot , maar mischien effe tot de wachtlijst wenden , zo kwam ik ook aan kaarten voor de uefa cup finale a 80 euro
ik las ergens op de site van de fifa dat je op de wachtlijst kon worden gezet en dan mischien nog in aanmerking komt voor kaarten .quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:14 schreef burberry het volgende:
[..]
vertel is wat meer over die wachtlijst aub
Degene die ik meeneem naar Stuttgart heeft inmiddels twee kaarten weten te regelen (via, via) voor Nederland - Argentinië en daar neemt hij mij dan weer mee naar toe. Geen idee wat 'm dat gekost heeft.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:10 schreef Hihat het volgende:
Ik heb twee kaarten voor Nederland - Ivoorkust in Stuttgart. Via de FIFA à 45 Euro per stuk..
Op dezelfde manier ook kaarten verkregen voor UEFA Cup Finale in Eindhoven (Sevilla - Middlesbrough) à 80 Euro.
Just lucky!
Niemand. Het is voor het eerst dat de Supportersclub Oranje het op deze manier doet. Geen idee dus hoe het zal gaan. Misschien geven ze iedereen met een voucher gewoon een kaartje, misschien willen ze van iedereen echt het paspoort en clubcard zien (zoals in de brief staat).quote:Op maandag 29 mei 2006 16:06 schreef anoukforza het volgende:
Maar wil die eerste waarschijnlijk verkopen
Die kaarten moeten echter wel persoonlijk opgehaald worden in Leipzig of? Wie heeft hier wat meer ervaring mee..
Op het EK in Portugal en toen die keer in Nederland ging het ook al zo volgens mn paquote:Op maandag 29 mei 2006 16:39 schreef DRD het volgende:
[..]
Niemand. Het is voor het eerst dat de Supportersclub Oranje het op deze manier doet. Geen idee dus hoe het zal gaan. Misschien geven ze iedereen met een voucher gewoon een kaartje, misschien willen ze van iedereen echt het paspoort en clubcard zien (zoals in de brief staat).
Dat laatstequote:Waarom wil je ze verkopen? Voor het geld of omdat er wat tussen is gekomen? Als dat zo is kan je tot 7 dagen van te voren nog ervoor zorgen dat het kaartje naar iemand op de wachtlijst gaat, door ze even te bellen.![]()
Voor de groepswedstrijden in Nederland en Portugal hadden ze toen al de gewone wedstrijdkaarten verstuurt naar de leden. De 'fout' was dat er geen naam op stond maar "Royal Netherlands Football Association". Daarvan zijn er toen behoorlijk wat op marktplaats beland.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:21 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Op het EK in Portugal en toen die keer in Nederland ging het ook al zo volgens mn pa
[..]
jezus meer dan 600 euro voor kaartjes das dik 1200 guldenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:26 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Nou het is mn pa zn kaartje eigenlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:12 schreef DRD het volgende:.
Het is jouw kaartje en je moet zelf weten of je het risico wilt lopen. Het is het eerste toernooi sinds ze een strenger beleid zouden gaan voeren. En je kan iemand van de wachtlijst eeuwig dankbaar maken door je kaartje netjes terug te geven.
Is dit je eerste wedstrijdbezoek?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:30 schreef Perfect_Survivor het volgende:
...
Rugzak is natuurlijk belachelijk dat je niet mee naar binnen mag nemen, zeker voor diegenen die vanuit het buitenland komen om een wedstrijd te bezoeken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:30 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Ik ga dus 21 juni naar Nederland - Argentinïe in Frankfurt via mijn werk met een man of 60 en we hebben onlangs een brief thuis gehad met regels:
Verboden Goederen;
Wapens
Brandbare materialen
Flessen / Blikjes
Vuurwerk Fakkels Rookpotten
Vlaggenstokken langer dan een meter
Vlaggen van doek
Grote hoeveelheden (WC) papier
Megafoons en gasaangedreven sirenes
Alcoholische dranken
Drugs
Videoca'mera's (Fototoestellen en GSM met camera mogen wel)
Grote Tassen en of Rugzakken
Dan staat er nog het e.e.a.
De duitse politie voert een zero tolerance beleid met snelrecht
en denk eraan dat de "losse" Nederlandse omgangsvormen niet overal getolereerd worden.
wow, heftig. maar blijkbaar is dit nodig, ach als je je er netjes aan houd kun je natuurlijk lekker genieten en lol maken!!!
Mooi dat er nog eerlijke mensen zijnquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:45 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Nou het is mn pa zn kaartje eigenlijkEn ik zei toch al dat laatste?! Hij wil er dus geen geld mee verdienen!'
werk je trouwens voor de knvb ofzo![]()
Kaarten voor Zweden - Engeland gaan voor rond de ¤900 p.s. weg zag ik net. Veiling van mijn maat loopt nog en dat gaat nu al richting de ¤2000,- voor 2 kaarten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:40 schreef WEST het volgende:
[..]
jezus meer dan 600 euro voor kaartjes das dik 1200 gulden![]()
![]()
Dat is eens lekker verdienen. Kaartjes kopen op FIFA website voor ongeveer 100 euro en voor 2000 euro verkopen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 23:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Kaarten voor Zweden - Engeland gaan voor rond de ¤900 p.s. weg zag ik net. Veiling van mijn maat loopt nog en dat gaat nu al richting de ¤2000,- voor 2 kaarten.
Kans is dus klein dat ik Engeland - Zweden bezoek. Tsjechie tegen Ghana is ook leuk
Klopt, maar 70% van de aanvragen van de pre-sale periode kwam uit Duitsland. Meestal gewoon mensen uit de omgeving van de betreffende stadions. Dat was op dat moment immers het enige wat vast stond: plaats, datum en tijd. Vandaar ook dat er relatief weinig aanvragen uit andere landen kwamen. Bovendien waren een heel aantal landen op dat moment nog niet eens zeker van plaatsing, behalve Duitsland zelf. Alle reden dus voor Duitse fans om massaal te bestellen en alle reden voor overige fans om te wachten met bestellen. Met dit als resultaat. De FIFA heeft zelf gemeld dat veruit het grootste deel van alle tickets in handen is van het Duitse 'general public' zoals ze dat noemen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:52 schreef Springsteen27 het volgende:
> Bijna 70% van de tickets is al vóór de loting verkocht, dus wisten die mensen pas ná de loting voor welke wedstrijd(en) ze eigenlijk kaarten hadden. En die verschijnen nu op internet. Grote kans dus dat er een Duitse naam op je E-bay tickets prijkt.
Die kans is aanwezig, niet bijzonder groot. De 'pre-sale' was voor iedereen toegankelijk, daar hadden Duitse fans amper een voordeel van.
Waarom dat? Ben jij die gek van Man. Uquote:Op zondag 4 juni 2006 00:34 schreef Ludacriss het volgende:
Ik heb kaartjes voor alle 3 de groeps wedstrijden van Engeland.
Gaat leuk worden dus.
Ik heb mijn kaartjes voor Ned - Ivoorkust gewoon gekochtquote:Op maandag 12 juni 2006 10:52 schreef Smeich het volgende:
Ik wist dat ik niet serieus zou worden genomenToch bestaat de kans er aangezien het wel degelijk waar is. Ze heeft wel vaker wat kunnen regelen via de spelers. Als jullie niets meer vernemen van mij dan sta ik gewoon buiten op een Duits plein, wat ik ook wel verwacht. Ik ben niet al te hoopvol, maar zoals ik zei, er bestaan een kans.. beter dan geen!
Ik ga ook hoor. Ik zit naast de broer van Messi en de zus van Crespo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:06 schreef Smeich het volgende:
Nou, waar ik het over had is deels toch uitgekomen... ze heeft nl 1 kaartje weten te bemachtigen en mijn Spaanse vriend gaat nu tussen de familie van Sorin zitten! Dit terwijl wij, de andere 4, het zullen moeten doen met een groot scherm buiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |