abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 mei 2006 @ 17:01:32 #51
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_37993740
2e ronde wedstrijd van Oranje (als ze het halen), Leipzig of Nurnberg, 50 euri's! met een maat via de oranje supp. club.
Accept you're dead and start living
pi_37996486
als het goed is heb ik over 2 uur een veiling gewonnen op ebay.de en ga ik naar italia-tjeschie voor 225 ¤
  vrijdag 19 mei 2006 @ 20:06:59 #53
136816 Otto215
I am Lite!
pi_37998971
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 18:40 schreef burberry het volgende:
als het goed is heb ik over 2 uur een veiling gewonnen op ebay.de en ga ik naar italia-tjeschie voor 225 ¤
Nee.. in de laatste seconden gaan er nog 10 boden overheen!
jammer
pi_38000462
i dont think it..... nog een half uurtje
  vrijdag 19 mei 2006 @ 21:15:45 #55
136816 Otto215
I am Lite!
pi_38001016
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 20:53 schreef burberry het volgende:
i dont think it..... nog een half uurtje
We horen het wel! Succes!
jammer
pi_38001869
it him !!!!! nu alleen effe kijken hoe we het gaan doen
  zaterdag 20 mei 2006 @ 14:28:24 #57
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_38016736
Ned-Ivoorkust Supportersclub Oranje 50 Euro!
"Della Roma e Campioni D'Italia...."
pi_38020142
winaar groep F tegen de nummer 2 van groep E ( als het een beetje meezit wordt het Brazilie , als ze gewoon 1ste worden )

gewoon via de site van de fifa

¤45,- , de rest uitgeloot , maar mischien effe tot de wachtlijst wenden , zo kwam ik ook aan kaarten voor de uefa cup finale a 80 euro
pi_38025519
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 16:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
winaar groep F tegen de nummer 2 van groep E ( als het een beetje meezit wordt het Brazilie , als ze gewoon 1ste worden )

gewoon via de site van de fifa

¤45,- , de rest uitgeloot , maar mischien effe tot de wachtlijst wenden , zo kwam ik ook aan kaarten voor de uefa cup finale a 80 euro
vertel is wat meer over die wachtlijst aub
pi_38026466
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 20:14 schreef burberry het volgende:

[..]

vertel is wat meer over die wachtlijst aub
ik las ergens op de site van de fifa dat je op de wachtlijst kon worden gezet en dan mischien nog in aanmerking komt voor kaarten .

maar ik zal het wel effe voor je opzoeken
pi_38027591
ok graag
pi_38029269
kan het op het moment niet vinden , maar er komen vast nog wel mogelijkheden om aan kaarten te komen , maar ik d8 dat ik het laatst op de site van fifaworldcup zag staan , maar nu zie ik het niet meer staan
pi_38121150
Ik heb twee kaarten voor Brazilië - Japan in Dortmund. 35 euro per stuk waren ze.
  woensdag 24 mei 2006 @ 13:44:36 #64
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_38160426
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 03:10 schreef Hihat het volgende:
Ik heb twee kaarten voor Nederland - Ivoorkust in Stuttgart. Via de FIFA ā 45 Euro per stuk. .

Op dezelfde manier ook kaarten verkregen voor UEFA Cup Finale in Eindhoven (Sevilla - Middlesbrough) ā 80 Euro.

Just lucky!
Degene die ik meeneem naar Stuttgart heeft inmiddels twee kaarten weten te regelen (via, via) voor Nederland - Argentinië en daar neemt hij mij dan weer mee naar toe. Geen idee wat 'm dat gekost heeft.

Ik regel Nederland-Ivoorkust, hij regelt in ruil daarvoor Nederland-Argentinië.
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_38335615
Nederland- Servie Montenegro in Leipzig, om de 3&4e plek en halve finale.
Maar wil die eerste waarschijnlijk verkopen
Die kaarten moeten echter wel persoonlijk opgehaald worden in Leipzig of? Wie heeft hier wat meer ervaring mee..
pi_38336720
quote:
Op maandag 29 mei 2006 16:06 schreef anoukforza het volgende:
Maar wil die eerste waarschijnlijk verkopen
Die kaarten moeten echter wel persoonlijk opgehaald worden in Leipzig of? Wie heeft hier wat meer ervaring mee..
Niemand. Het is voor het eerst dat de Supportersclub Oranje het op deze manier doet. Geen idee dus hoe het zal gaan. Misschien geven ze iedereen met een voucher gewoon een kaartje, misschien willen ze van iedereen echt het paspoort en clubcard zien (zoals in de brief staat).

Waarom wil je ze verkopen? Voor het geld of omdat er wat tussen is gekomen? Als dat zo is kan je tot 7 dagen van te voren nog ervoor zorgen dat het kaartje naar iemand op de wachtlijst gaat, door ze even te bellen.
pi_38341754
quote:
Op maandag 29 mei 2006 16:39 schreef DRD het volgende:

[..]

Niemand. Het is voor het eerst dat de Supportersclub Oranje het op deze manier doet. Geen idee dus hoe het zal gaan. Misschien geven ze iedereen met een voucher gewoon een kaartje, misschien willen ze van iedereen echt het paspoort en clubcard zien (zoals in de brief staat).
Op het EK in Portugal en toen die keer in Nederland ging het ook al zo volgens mn pa
quote:
Waarom wil je ze verkopen? Voor het geld of omdat er wat tussen is gekomen? Als dat zo is kan je tot 7 dagen van te voren nog ervoor zorgen dat het kaartje naar iemand op de wachtlijst gaat, door ze even te bellen.
Dat laatste
pi_38352150
kaartje voor NL - Servie en een voor NL - Ivoorkust
lalalalalala
pi_38364809
quote:
Op maandag 29 mei 2006 19:21 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Op het EK in Portugal en toen die keer in Nederland ging het ook al zo volgens mn pa
[..]
Voor de groepswedstrijden in Nederland en Portugal hadden ze toen al de gewone wedstrijdkaarten verstuurt naar de leden. De 'fout' was dat er geen naam op stond maar "Royal Netherlands Football Association". Daarvan zijn er toen behoorlijk wat op marktplaats beland.

Voor de kwart-, halve en finale hadden ze inderdaad omwisselbiljetten verstuurt. Wat ik van vrienden weet die toen hebben omgewisseld is dat zij niet uitgebreid gecontroleerd werden. Het is dus niet de eerste keer, daar heeft je pa gelijk in, maar wel de eerste keer dat het ook voor groepswedstrijden gaat gebeuren.

En juist die groepswedstrijd kaarten zijn interessant door te verkopen. Locatie, tijd en tegenstander zijn bekend, en dat is makkelijker plannen dan een halve finale. Nou zal je die vouchers ook wel kwijtraken, maar minder makkelijk.

Sinds Tsjechie-thuis voor de WK kwalificatie in 2004 heeft de SCO aangekondigd strenger te gaan optreden tegen het doorverkopen van kaarten. Dit omdat er leden bleken te zijn die op zaterdagochtend bij ticketbox kaarten gingen halen en ze 10 minuten later al op marktplaats hadden staan. Dar heb ik nog niet veel over gehoord, misschien zijn het alleen dreigementen.

Het is jouw kaartje en je moet zelf weten of je het risico wilt lopen. Het is het eerste toernooi sinds ze een strenger beleid zouden gaan voeren. En je kan iemand van de wachtlijst eeuwig dankbaar maken door je kaartje netjes terug te geven.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 12:40:48 #70
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_38365981
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 19:26 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Er is zelfs al een site opgericht, waar de kaarten voor astronomische prijzen weggaan
http://www.wkkaartverkoop.nl/
jezus meer dan 600 euro voor kaartjes das dik 1200 gulden
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_38399907
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 12:12 schreef DRD het volgende:.
Het is jouw kaartje en je moet zelf weten of je het risico wilt lopen. Het is het eerste toernooi sinds ze een strenger beleid zouden gaan voeren. En je kan iemand van de wachtlijst eeuwig dankbaar maken door je kaartje netjes terug te geven.
Nou het is mn pa zn kaartje eigenlijk En ik zei toch al dat laatste?! Hij wil er dus geen geld mee verdienen!'
werk je trouwens voor de knvb ofzo
pi_38405370
Ik ga dus 21 juni naar Nederland - Argentinīe in Frankfurt via mijn werk met een man of 60 en we hebben onlangs een brief thuis gehad met regels:

Verboden Goederen;

Wapens
Brandbare materialen
Flessen / Blikjes
Vuurwerk Fakkels Rookpotten
Vlaggenstokken langer dan een meter
Vlaggen van doek
Grote hoeveelheden (WC) papier
Megafoons en gasaangedreven sirenes
Alcoholische dranken
Drugs
Videoca'mera's (Fototoestellen en GSM met camera mogen wel)
Grote Tassen en of Rugzakken

Dan staat er nog het e.e.a.
De duitse politie voert een zero tolerance beleid met snelrecht
en denk eraan dat de "losse" Nederlandse omgangsvormen niet overal getolereerd worden.

wow, heftig. maar blijkbaar is dit nodig, ach als je je er netjes aan houd kun je natuurlijk lekker genieten en lol maken!!!
I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
pi_38410667
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 12:30 schreef Perfect_Survivor het volgende:
...
Is dit je eerste wedstrijdbezoek?
  woensdag 31 mei 2006 @ 15:10:09 #74
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_38411017
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 12:30 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Ik ga dus 21 juni naar Nederland - Argentinīe in Frankfurt via mijn werk met een man of 60 en we hebben onlangs een brief thuis gehad met regels:

Verboden Goederen;

Wapens
Brandbare materialen
Flessen / Blikjes
Vuurwerk Fakkels Rookpotten
Vlaggenstokken langer dan een meter
Vlaggen van doek
Grote hoeveelheden (WC) papier
Megafoons en gasaangedreven sirenes
Alcoholische dranken
Drugs
Videoca'mera's (Fototoestellen en GSM met camera mogen wel)
Grote Tassen en of Rugzakken

Dan staat er nog het e.e.a.
De duitse politie voert een zero tolerance beleid met snelrecht
en denk eraan dat de "losse" Nederlandse omgangsvormen niet overal getolereerd worden.

wow, heftig. maar blijkbaar is dit nodig, ach als je je er netjes aan houd kun je natuurlijk lekker genieten en lol maken!!!
Rugzak is natuurlijk belachelijk dat je niet mee naar binnen mag nemen, zeker voor diegenen die vanuit het buitenland komen om een wedstrijd te bezoeken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 31 mei 2006 @ 16:42:15 #75
132652 Springsteen27
I Walk The Line
pi_38414668
Twee gratis kaartjes voor Nederland - Ivoorkust via mijn werk. Joepie!
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')