Nee.. in de laatste seconden gaan er nog 10 boden overheen!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:40 schreef burberry het volgende:
als het goed is heb ik over 2 uur een veiling gewonnen op ebay.deen ga ik naar italia-tjeschie voor 225 ¤
![]()
We horen het wel! Succes!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:53 schreef burberry het volgende:
i dont think it..... nog een half uurtje
vertel is wat meer over die wachtlijst aubquote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
winaar groep F tegen de nummer 2 van groep E ( als het een beetje meezit wordt het Brazilie , als ze gewoon 1ste worden )
gewoon via de site van de fifa
¤45,- , de rest uitgeloot , maar mischien effe tot de wachtlijst wenden , zo kwam ik ook aan kaarten voor de uefa cup finale a 80 euro
ik las ergens op de site van de fifa dat je op de wachtlijst kon worden gezet en dan mischien nog in aanmerking komt voor kaarten .quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:14 schreef burberry het volgende:
[..]
vertel is wat meer over die wachtlijst aub
Degene die ik meeneem naar Stuttgart heeft inmiddels twee kaarten weten te regelen (via, via) voor Nederland - Argentinië en daar neemt hij mij dan weer mee naar toe. Geen idee wat 'm dat gekost heeft.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 03:10 schreef Hihat het volgende:
Ik heb twee kaarten voor Nederland - Ivoorkust in Stuttgart. Via de FIFA ā 45 Euro per stuk..
Op dezelfde manier ook kaarten verkregen voor UEFA Cup Finale in Eindhoven (Sevilla - Middlesbrough) ā 80 Euro.
Just lucky!
Niemand. Het is voor het eerst dat de Supportersclub Oranje het op deze manier doet. Geen idee dus hoe het zal gaan. Misschien geven ze iedereen met een voucher gewoon een kaartje, misschien willen ze van iedereen echt het paspoort en clubcard zien (zoals in de brief staat).quote:Op maandag 29 mei 2006 16:06 schreef anoukforza het volgende:
Maar wil die eerste waarschijnlijk verkopen
Die kaarten moeten echter wel persoonlijk opgehaald worden in Leipzig of? Wie heeft hier wat meer ervaring mee..
Op het EK in Portugal en toen die keer in Nederland ging het ook al zo volgens mn paquote:Op maandag 29 mei 2006 16:39 schreef DRD het volgende:
[..]
Niemand. Het is voor het eerst dat de Supportersclub Oranje het op deze manier doet. Geen idee dus hoe het zal gaan. Misschien geven ze iedereen met een voucher gewoon een kaartje, misschien willen ze van iedereen echt het paspoort en clubcard zien (zoals in de brief staat).
Dat laatstequote:Waarom wil je ze verkopen? Voor het geld of omdat er wat tussen is gekomen? Als dat zo is kan je tot 7 dagen van te voren nog ervoor zorgen dat het kaartje naar iemand op de wachtlijst gaat, door ze even te bellen.![]()
Voor de groepswedstrijden in Nederland en Portugal hadden ze toen al de gewone wedstrijdkaarten verstuurt naar de leden. De 'fout' was dat er geen naam op stond maar "Royal Netherlands Football Association". Daarvan zijn er toen behoorlijk wat op marktplaats beland.quote:Op maandag 29 mei 2006 19:21 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Op het EK in Portugal en toen die keer in Nederland ging het ook al zo volgens mn pa
[..]
jezus meer dan 600 euro voor kaartjes das dik 1200 guldenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:26 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Er is zelfs al een site opgericht, waar de kaarten voor astronomische prijzen weggaan
http://www.wkkaartverkoop.nl/
Nou het is mn pa zn kaartje eigenlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:12 schreef DRD het volgende:.
Het is jouw kaartje en je moet zelf weten of je het risico wilt lopen. Het is het eerste toernooi sinds ze een strenger beleid zouden gaan voeren. En je kan iemand van de wachtlijst eeuwig dankbaar maken door je kaartje netjes terug te geven.
Is dit je eerste wedstrijdbezoek?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:30 schreef Perfect_Survivor het volgende:
...
Rugzak is natuurlijk belachelijk dat je niet mee naar binnen mag nemen, zeker voor diegenen die vanuit het buitenland komen om een wedstrijd te bezoeken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:30 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Ik ga dus 21 juni naar Nederland - Argentinīe in Frankfurt via mijn werk met een man of 60 en we hebben onlangs een brief thuis gehad met regels:
Verboden Goederen;
Wapens
Brandbare materialen
Flessen / Blikjes
Vuurwerk Fakkels Rookpotten
Vlaggenstokken langer dan een meter
Vlaggen van doek
Grote hoeveelheden (WC) papier
Megafoons en gasaangedreven sirenes
Alcoholische dranken
Drugs
Videoca'mera's (Fototoestellen en GSM met camera mogen wel)
Grote Tassen en of Rugzakken
Dan staat er nog het e.e.a.
De duitse politie voert een zero tolerance beleid met snelrecht
en denk eraan dat de "losse" Nederlandse omgangsvormen niet overal getolereerd worden.
wow, heftig. maar blijkbaar is dit nodig, ach als je je er netjes aan houd kun je natuurlijk lekker genieten en lol maken!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |