Als je kijkt naar deze en de vorige wedstrijd, die onterecht werd gewonnen, vind ik dat Groningen beter speelt dan ajax. Ze hebben beide niks in de CL te zoeken, maar voor ajax is het alleen maar een blamage als ze dalijk tegen een bijv. FC Thun eruit vliegen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Groningen heeft simpelweg niets te zoeken in de CL.
Najaa zeg, een beetje meer respect voor je oude club graagquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:45 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dit is het playoff groningen - ajax topic. Ik mag toch gewoon zeggen dat ik groningen veel beter vind spelen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gaan we weer beginnen?
Leuk, pak ik er FF een bakje leut bij![]()
Tuurlijk, alle respect voor de AFC.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:46 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Najaa zeg, een beetje meer respect voor je oude club graag
Ga vooral doorquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit is het playoff groningen - ajax topic. Ik mag toch gewoon zeggen dat ik groningen veel beter vind spelen?
and againquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:46 schreef venomsnake het volgende:
oef, bijna 2-0
wtf? wat heb jij vorige keer gekeken dan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als je kijkt naar deze en de vorige wedstrijd, die onterecht werd gewonnen,
Idd, al die pro-Danny positivo's zullen straks wel weer omslaan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:48 schreef Silenus het volgende:
Stelletje .... Ajax! Jezus, het hele seizoen hetzelfde...Wat spelen we weer goed zeg, welke idioot wil er nou dat danny blijft??
He stagerukker! Ik loop niet te trollen maar vind groningen veel leuker voetballen als ajax. Plus bovenstaande rede zijn voor mij de redenen genoeg om vandaag voor Groningen te zijnquote:
heeeeeeeeeeel goed weg.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:49 schreef kratovsk het volgende:
Met pas 1-0 komt Ajax heel goed weg tot zover
Vorige keer was een gelijkspelletje meer op zijn plaats. Vandaag wordt ajax (tot nu toe dan) weggespeeld. En ja, ik ben aan het kijken hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
wtf? wat heb jij vorige keer gekeken dan?
Ik denk dat IEDEREEN de manco's van Blind wel ziet, maar dat is nog geen reden om hem als een stuk vuil te behandelen. Het blijft een Ajacied!quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:49 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Idd, al die pro-Danny positivo's zullen straks wel weer omslaan.
Net zo goed als jullie toen t 7-0 had moeten worden?quote:
omgquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vorige keer was een gelijkspelletje meer op zijn plaats. Vandaag wordt ajax (tot nu toe dan) weggespeeld. En ja, ik ben aan het kijken hoor![]()
Heb je gelijk inquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
He stagerukker! Ik loop niet te trollen maar vind groningen veel leuker voetballen als ajax. Plus bovenstaande rede zijn voor mij de redenen genoeg om vandaag voor Groningen te zijn
LOL! Hou jij t maar bij linedancen, want van voetbal heb je iig geen verstand.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vorige keer was een gelijkspelletje meer op zijn plaats. Vandaag wordt ajax (tot nu toe dan) weggespeeld. En ja, ik ben aan het kijken hoor![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
fuck die play offs. Hij heeft gelijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:52 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
En waarom zit je niet in t stadion, als ik jouw reacties altijd lees ben jij volgens jezelf Groningens grootste fan, en je woont er ook nog.
Amen! heb er verder nog niets over geschreven maar ik vind het ronduit BELACHELIJK hoe ze met Danny Blind (Ajaxcied in hart en nieren) omgaan. Zeg dan direct dat het voorbij is, maar zoals ze het spelletje nu spelen is te walgelijk voor woorden. Maar ja, als het met Ten Cate niet lukt zullen ze wel weer bij Blind aankloppen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik denk dat IEDEREEN de manco's van Blind wel ziet, maar dat is nog geen reden om hem als een stuk vuil te behandelen. Het blijft een Ajacied!
Nu wordt Ajax weggespeeld idd, maar in de ArenA was het Ajax dat heer en meester was, dat was zelfs zo volgens de Grunn spelers zo dus weet niet wat je lult over een gelijkspel maar ja...quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
omdat ik ziek ben.... ben 15 jaar lang geweest hoor..quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:52 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Net zo goed als jullie toen t 7-0 had moeten worden?. En waarom zit je niet in t stadion, als ik jouw reacties altijd lees ben jij volgens jezelf Groningens grootste fan, en je woont er ook nog
.
Je hoeft je niet te verantwoorden. Wordt zelf ook doodmoe van dat eeuwige gezeur : "moet je niet in het stadion zitten"quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
omdat ik ziek ben.... ben 15 jaar lang geweest hoor..![]()
weet ik, maar ik word gewoon pissig om zulke opmerkingen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden. Wordt zelf ook doodmoe van dat eeuwige gezeur : "moet je niet in het stadion zitten"
moet je er niet heen dan ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verantwoorden. Wordt zelf ook doodmoe van dat eeuwige gezeur : "moet je niet in het stadion zitten"
Ik maak mij er al lang niet meer druk omquote:Op woensdag 3 mei 2006 19:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
weet ik, maar ik word gewoon pissig om zulke opmerkingen.
ik probeer daar ook maar mee op te houden denk ik.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik maak mij er al lang niet meer druk om![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:00 schreef Everett het volgende:
Ik hoop op de 2-0 voor Groningen en dan in de 93e minuur KJH (met een lachje zoals tegen Roda). Dan slaap ik de hele nacht met een glimlach.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:00 schreef Everett het volgende:
Ik hoop op de 2-0 voor Groningen en dan in de 93e minuur KJH (met een lachje zoals tegen Roda). Dan slaap ik de hele nacht met een glimlach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |