Een Feyenoorder ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:23 schreef SoA-Holic het volgende:
Agressieve hond die buijs, echt een kakkerlak. Agressieve matige werkvoetballer dus
ha ha!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoppa en weer een handsbal van Heitinga, hoe Lucky![]()
Was niet aan 't janken, zei 'ie op de persconferentie. Niet bij de goal, althansquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:39 schreef Jasza het volgende:
Blind jankend, toch wel ontroerendBoukhari krijgt vast geen schorsing.
Ze ogen waren wel erg tranerig iigquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
Was niet aan 't janken, zei 'ie op de persconferentie. Niet bij de goal, althans
Dat geluk hebben we ook wel verdiend na al die pech dit seizoenquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:35 schreef jimjim1983 het volgende:
maar we hebben wel geluk dit seizoen. een van de slechtste seizoenen ooit spelen maar toch door in de CL doordat we daar in de slechtste poule allertijden terecht komen, bekerfinale halen door in de laatste minuut met een omhaal te scoren en nu in de 88e minuut tegen groningen
en daardoor uiteindelijk toch meer dan feyenoord hebben dat eindelijk weer een goed seizoen draait
Dat zeker.quote:
Net zoveel als Buijs. Wat onderlinge frustratie zal wel zijn meegenomen uit de heenwedstrijd. Maar geel voor beide had wel volstaan. Er werd niet gemept ofzo.quote:
Goede reactie! Ik kan mij ook vinden in het eerste gedeelte, want ook voor Blind is dit natuurlijk onwijs mooi. Hij wordt - in mijn ogen - echt behandeld als oud vuil (@(* bestuur). Iemand met zo’n staat van dienst hoor je niet aan het lijntje te houden, dat getuigd van weinig respect. W.d.b. vond ik het wel mooi dat hij nog even uithaalde naar het bestuur (de club is niet <insert naam bestuurder>, de club zijn de supporters etc) Zeg dan gewoon dat hij trainer af is, maar doe dat niet zoals ze het nu doen.quote:
Hij wordt analist bij de NOS.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:05 schreef devv05 het volgende:
Jep, Blind moet echt een mooie functie binnen de club krijgen vanaf volgend seizoen. Alleen als wat dan? Sinds hoofd-jeugd al bezet is inmiddels...
Jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef trishstratus het volgende:
Ajax speelt toch voorronde CL?
Analiseren kan hij als geen ander ja. Iets daadwerkelijk aan de problemen doen werkt helaas wat minder bij hem.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:22 schreef Jasza het volgende:
FT
Malmo 1-0 Halmstad
90' Litmanen (pen)
Jariiiiiii
kucherdekuch kuch.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Trouwens dat stukje over SQDZouden meer moeten doen * kuch Nigel * kuch Rafael... kuch kuch
Ik zie Danny ook graag voor de club behouden blijven, maar ik denk dat het voor hemzelf beter zou zijn om één of twee jaar ergens anders aan de slag te gaan. Dezelfde mensen waarmee hij nu niet meer door een deur kan, lopen volgend jaar ook nog gewoon rond bij de club. Dat is voor hem gewoon niet prettig werken. Het mooiste zou zijn - en dat is hier al eens eerder gezegd - als hij de functie van HtC kan overnemen in Barcelona. Ik denk dat dat voor hem heel leerzaam zou zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:05 schreef devv05 het volgende:
Jep, Blind moet echt een mooie functie binnen de club krijgen vanaf volgend seizoen. Alleen als wat dan? Sinds hoofd-jeugd al bezet is inmiddels...
Dat gun ik hem wel, dat zou erg sexy zijnquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik zie Danny ook graag voor de club behouden blijven, maar ik denk dat het voor hemzelf beter zou zijn om één of twee jaar ergens anders aan de slag te gaan. Dezelfde mensen waarmee hij nu niet meer door een deur kan, lopen volgend jaar ook nog gewoon rond bij de club. Dat is voor hem gewoon niet prettig werken. Het mooiste zou zijn - en dat is hier al eens eerder gezegd - als hij de functie van HtC kan overnemen in Barcelona. Ik denk dat dat voor hem heel leerzaam zou zijn.
Buijs is een flikker die met Boukhari wilde tongen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:27 schreef AjaxGirl1 het volgende:
wat een zielig wedstrijd was datMaar goed, Wesley is een held!
Jammer dat Buijs aan het einde niet ging janken![]()
ja. Maar boukhari zag het niet zitten en gaf hem een slaag in zijn kakkerlakkekopquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:30 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Buijs is een flikker die met Boukhari wilde tongen.
Lekker op dreefquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:31 schreef AjaxGirl1 het volgende:
[..]
ja. Maar boukhari zag het niet zitten en gaf hem een slaag in zijn kakkerlakkekop![]()
Breng je het uit op CD?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:32 schreef Houniet het volgende:
"Buijs op je trekker naar huis" klapklap
dat wordt hem niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |