abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:45:54 #151
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_37603824
Hoewel dat eigenlijk ook emotie is voor DiCanio. Zijn volk staat daar in de tribune en hij weet dat hij met een fascistische groet weer punten scoort.
Daarnaast is bekend dat Bujis en ajax niet samen door 1 deur kunnen, dus ik vind dat Buijs lekker zelf moet weten wat hij doet, maar hij moet wel rekening houden met de gevolgen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_37603834
Die Ajaxsupporters hier zijn gewoon jaloers dat ze niet zo'n kerel als Buijs is hun team hebben, maar alleen van die mietjes als Boukhari, Heitinga en Wesley Sneijder. Om er een paar te noemen.

Fact.
pi_37604117
Hahaha.
Nee laat ik daar maar niets op zeggen...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 mei 2006 @ 16:15:00 #154
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_37604420
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:01 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Het was niet slim van de Buijs en Fledderus om dat spandoek omhoog te houden. Maar met de tekst die er op staat ben ik het eens. Jammergenoeg is Talpa nog steeds behoorlijk subjectief en durft de tientallen dubieuze/foute beslissingen van de arbitrage niet uit te zenden, maar man o man, wat is FC Groningen het afgelopen seizoen vaak benadeeld door de scheidsrechter en zijn hulpjes. Afgelopen woensdag weer, maar jij vond het vast niet hinderlijk buitenspel staan
Nee, ik vond het duidelijk geen geval van hinderlijk buitenspel. Schot rechtstreeks op doel. Geen beweging van de aanvallers richting bal. Als je ziet dat Cisse laatst tegen Blackburn geen hinderlijk buitenspel wordt gegeven is dit het helemaal niet. Het had volgens mij wel een penalty wergens hands kunnen zijn.

Mijn punt is dat het een spandoek is voor slechte verliezers. Als je gewonnen had zouden ze er niet mee lopen (dan zouden ze namelijk NOG meer voor lul staan).
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zaterdag 6 mei 2006 @ 16:25:40 #155
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37604644
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:11 schreef Doc het volgende:

Ben jij mans genoeg om ook toegeven dat dat spandoek triest is?
Ik vind dat doekje niet triest. Veel mensen hebben het idee dat wat er op dat doekje
stond de waarheid is (of je het daar mee eens bent doet er even niet toe). In A-dam
had Groningen een strafschop moeten hebben, niet gekregen. dus mensen komen
komen met dat doek. In de euroborg is Groningen wederom een strafschop ontnomen.
Buijs die vol emotie na de wedstrijd de supporters bedankt houd dat doek ff omhoog.
Ok niet echt super snugger maar ik kan het wel waarderen.
(ik heb trouwens begrepen dat oa Bas Roorda snel een einde aan die actie maakte)

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37604743
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:46 schreef savelkoul het volgende:
Die Ajaxsupporters hier zijn gewoon jaloers dat ze niet zo'n kerel als Buijs is hun team hebben, maar alleen van die mietjes als Boukhari, Heitinga en Wesley Sneijder. Om er een paar te noemen.

Fact.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 6 mei 2006 @ 17:39:18 #157
125903 MalachiGroningen
Groen en wit dat is ons leven
pi_37606600
Welke gevolgen? De enige die piepen zijn de Ajacieden. Hij is zelfs vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs van "het willen vermoorden van Boukhari". Dusseh, forza Buijs.
pi_37608138
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 15:46 schreef savelkoul het volgende:
Die Ajaxsupporters hier zijn gewoon jaloers dat ze niet zo'n kerel als Buijs in hun team hebben, maar alleen van die mietjes als Boukhari, Heitinga en Wesley Sneijder. Om er een paar te noemen.

Fact.
Om mezelf even te quoten

Aan de andere kant zou ik er geen traan om laten als Danny deze zomer vertrekt. Dat jagen is best leuk om te zien en hij kan ook ver ingooien enzo, maar verder vind ik het allemaal niet zo bijzonder. Voor hem drie anderen. En nog afgezien van dat gezeur over hoe geweldig Feijenoord wel niet is.

Ik hoop trouwens niet dat mijn uitspraak de vraagprijs naar beneden drukt... Dat is ook weer niet de bedoeling
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 mei 2006 @ 10:24:43 #159
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_37622349
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 16:25 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik vind dat doekje niet triest. Veel mensen hebben het idee dat wat er op dat doekje
stond de waarheid is
Het maakt het juist zo triest dat mensen denken dat het de waarheid is.
pi_37622368
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 16:15 schreef Doc het volgende:

[..]

Mijn punt is dat het een spandoek is voor slechte verliezers. Als je gewonnen had zouden ze er niet mee lopen (dan zouden ze namelijk NOG meer voor lul staan).
Zegt iemand van een club met supporters die enkel hun bek open trekken wanneer ze voor staan, die hun eigen spelers uitfluiten om ze 5 minuten later weer toe te juichen, een stadion wat nooit vol zit, met een trainer die zich half jankend op tv de slachtofferrol indrukt, met spelers op het veld die niet tegen een stootje kunnen, gaan janken op de grond om hun knvb vriendje vervolgens met betraande ogen te smeken om een vrije trap. Dat voorbeeldige voetbal van jullie sterspeler Klaas Konijn liet afgelopen woensdag zelfs te wensen over, wat was hij gefrustreerd dat FC Groningen een paar klassen beter was dan zijn arrogante clubje, en wat was hij daardoor aan het stoken in zestien meter gebied, met zijn ellebogen, en wat was jullie doelman aan het tijdrekken. FC Groningen is op geen enkel punt een verliezer te noemen (laat staan slechte verliezer), Ajax heeft weer eens bewezen dat slechte winnaars de grootste verliezers zijn. Ik zou me schamen als ik een club moest supporteren die zich zo gedraagt. De supportersgroep van elke club heeft een hekel aan Ajax, dat zal toch niet voor niks zijn? En jij als die-hard ajacied kan toch niet trots zijn op je medesupporters die voor het grootste gedeelte bestaan uit teletekst-supporters en gloryhunters (dus een half lege arena). En die zelfde nep supporters gaan mij dan met hun dronken kop in het cafe uitleggen waarom ik geen verstand van voetbal heb. En als ik dan vraag waarom ze dan eigenlijk voor Ajax zijn en ze dan antwoorden omdat ze elk jaar Europees voetbal spelen dan breekt echt mijn boerenklomp.. maar goed, misschien komen jullie daaro zelf wel eens tot bezinning en wordt een attitude metamorfose doorgevoerd.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 mei 2006 @ 10:42:21 #161
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_37622538
quote:
Op zondag 7 mei 2006 10:26 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Zegt iemand van een club met supporters die enkel hun bek open trekken wanneer ze voor staan, die hun eigen spelers uitfluiten om ze 5 minuten later weer toe te juichen, een stadion wat nooit vol zit, met een trainer die zich half jankend op tv de slachtofferrol indrukt, met spelers op het veld die niet tegen een stootje kunnen, gaan janken op de grond om hun knvb vriendje vervolgens met betraande ogen te smeken om een vrije trap. Dat voorbeeldige voetbal van jullie sterspeler Klaas Konijn liet afgelopen woensdag zelfs te wensen over, wat was hij gefrustreerd dat FC Groningen een paar klassen beter was dan zijn arrogante clubje, en wat was hij daardoor aan het stoken in zestien meter gebied, met zijn ellebogen, en wat was jullie doelman aan het tijdrekken. FC Groningen is op geen enkel punt een verliezer te noemen (laat staan slechte verliezer), Ajax heeft weer eens bewezen dat slechte winnaars de grootste verliezers zijn. Ik zou me schamen als ik een club moest supporteren die zich zo gedraagt. De supportersgroep van elke club heeft een hekel aan Ajax, dat zal toch niet voor niks zijn? En jij als die-hard ajacied kan toch niet trots zijn op je medesupporters die voor het grootste gedeelte bestaan uit teletekst-supporters en gloryhunters (dus een half lege arena). En die zelfde nep supporters gaan mij dan met hun dronken kop in het cafe uitleggen waarom ik geen verstand van voetbal heb. En als ik dan vraag waarom ze dan eigenlijk voor Ajax zijn en ze dan antwoorden omdat ze elk jaar Europees voetbal spelen dan breekt echt mijn boerenklomp.. maar goed, misschien komen jullie daaro zelf wel eens tot bezinning en wordt een attitude metamorfose doorgevoerd.
Ik geloof dat ik zelf al uitgelegd heb wat de nadelen zijn van het Ajax-supportersschap en waarom ik me meer thuis voel op Anfield dan in de ArenA. Ik ken de zwakke kanten van mijn club en kan best toegeven wat er mis is. Het is alleen best jammer dat het anderen zoveel moeite kost toe te geven wanneer de spelers van zijn club voor lul lopen met een dom spandoek en daadwerkelijk in die tekst geloven.

Als Groningen supporter kan je best trots zijn op de prestaties van je club dit seizoen - alleen staat het behoorlijk zwak dat als je qua resultaat net niet gehaald hebt wat je zou willen in die wedstrijd - je het excuus in spandoek vorm al klaar hebt liggen.
pi_37622569
Tuurlijk heeft iedereen een hekel aan de all time beste club van Nederland, dat is pure jaloezie.
pi_37622574
Groningen
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  zondag 7 mei 2006 @ 10:58:59 #164
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37622765
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind dat doek niet triest!
Ik vind het wel een geinig doek.

Dat uitgerekend Havenkort de wedstrijd fluit, en dat ie dan:

Hier geen hands in ziet terwijl die erboven op stond

En dit geen hinderlijk buitenspel vond:

Vind ik ook best triest, maar anyway,

Het publiek gaat na de goal van die kabouter staan voor de FC en
bedankt de spelers voor een geweldig seizoen. begint dus niet te fluiten

Dat Buijs dan nog ff dat doek omhoog houdt na zo'n wedstrijd, en zulke beslissingen tja. daar ga ik me echt niet druk om maken, zoals gezegd kon ik het wel waarderen.
We verschillen dus van mening!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37622819
Dat is ook geen hinderlijk buitenspel. Hij blokkeert het zicht niet, doet niet mee aan het spel..
pi_37623003
quote:
Op zondag 7 mei 2006 11:02 schreef VoreG het volgende:
Dat is ook geen hinderlijk buitenspel. Hij blokkeert het zicht niet, doet niet mee aan het spel..
Ach kom, Boukhari moest nog flink zn best doen om de bal te ontwijken. Uit dit screenshot valt dat lastig af te lezen.

Then again, ik verbaas me erover waarom ik dit post. Kan alleen maar met trots terugkijken op dit seizoen en de wedstrijd. Stiekum vind ik het nog iets heroisch hebben. Uitgeschakeld door twee scheidsrechterlijke dwalingen.
pi_37623033
quote:
Op zondag 7 mei 2006 11:10 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

Ach kom, Boukhari moest nog flink zn best doen om de bal te ontwijken. Uit dit screenshot valt dat lastig af te lezen.
Hij belemmerde daarmee geenzins het spel. Roorda kon gewoon alles goed zien. Geen gezeik met dat het buitenspel was.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 mei 2006 @ 11:12:27 #168
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_37623059
quote:
Op zondag 7 mei 2006 10:58 schreef venomsnake het volgende:
Dat uitgerekend Havenkort de wedstrijd fluit, en dat ie dan:

Hier geen hands in ziet terwijl die erboven op stond
[afbeelding]

En dit geen hinderlijk buitenspel vond:
[afbeelding]

Ja, da's hands, nee, da's geen hinderlijk buitenspel

(die "hinderlijk buitenspel" regel is so wie so een onding - maak er OF buitenspel=buitenspel van OF buitenspel= bij aanraken van de bal; nu is het zo vaag en geheel open voor eigen interpretatie - mijn interpretatie van deze goal is niet hinderlijk, die van jou het ongekeerde - zonder dat je echt kan zeggen wie er ontegenzeggelijk gelijk heeft).
quote:
Ik kan er niks aan doen, maar ik vind dat doek niet triest!
Ik vind het wel een geinig doek.

Vind je niet triest of eigenlijk ook best triest
quote:

Het publiek gaat na de goal van die kabouter staan voor de FC en
bedankt de spelers voor een geweldig seizoen. begint dus niet te fluiten
Dikke duh. Als Ajax in de CL een return wint en strijden wat ze strijden kunnen maar net niet het benodigde resultaat behaalt worden ze echt ook niet uitgefloten. Toen ze in Milan in de laatste minuut van de verlenging uit verloren bij AC was heel het uitvak zo trots als een pauw op Ajax - ook bij verlies. Het gaat om of de prestatie beter is dan verwacht of niet en het resultaat van FCG is beter dan daar verwacht werd en bedankt men dus trots het team.

Als FCG zwak spelend niet het benodigde resultaat halen bij een team waarvan je denkt dat je zou moeten winnen zullen er ook mensen zijn die niet blijven juichen.
quote:
Dat Buijs dan nog ff dat doek omhoog houdt na zo'n wedstrijd, en zulke beslissingen tja. daar ga ik me echt niet druk om maken, zoals gezegd kon ik het wel waarderen.
We verschillen dus van mening!
Klopt - we verschillen van mening. Ten eerste omdat ik het zwak vind om een excuusdoek klaar te hebben liggen - ten tweede omdat de tekst onzin is.
pi_37623119
quote:
Op zondag 7 mei 2006 11:11 schreef VoreG het volgende:

[..]

Hij belemmerde daarmee geenzins het spel. Roorda kon gewoon alles goed zien. Geen gezeik met dat het buitenspel was.
Luister vriend, wanneer hij de bal moet ontwijken hoe kun je dan zo stellig zijn dat hij het zicht niet belemmerd?

Nuff said, jij denkt er het jouwe maar van, ik het mijne. Verspilde moeite om elkaar van elkaars ongelijk af te brengen. Lukt ons beide niet.
pi_37623154
quote:
Op zondag 7 mei 2006 11:14 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

Luister vriend, wanneer hij de bal moet ontwijken hoe kun je dan zo stellig zijn dat hij het zicht niet belemmerd?
Omdat hij alleen zijn rechterbeen ligt optilde en de bal naar buiten draaide. De hele tijd gewoon zichtbaar .
  zondag 7 mei 2006 @ 11:22:09 #171
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37623271
quote:
Op zondag 7 mei 2006 11:12 schreef Doc het volgende:

Dikke duh. Als Ajax in ............................
zag ook de die er achter stond.
quote:
Klopt - we verschillen van mening

ps, het is imo ook gewoon Hinderlijk buitenspel

[ Bericht 12% gewijzigd door venomsnake op 07-05-2006 11:38:11 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 mei 2006 @ 11:37:02 #172
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_37623621
quote:
Op zondag 7 mei 2006 11:22 schreef venomsnake het volgende:

zag ook de die er achter stond.
Jawel - maar er wordt voortdurend alsof het zo bijzonder is dat die FCG supporters zo verschrikkelijk bijzonder zijn omdat trots waren op hun team dit seizoen
  zondag 7 mei 2006 @ 11:42:31 #173
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37623756
quote:
FC Groningen viert successeizoen met supporters

GRONINGEN - Spelers, staf en supporters van FC Groningen vierden vrijdagavond het einde van een uiterst succesvol seizoen. Tijdens de feestavond werden de spelers in het zonnetje gezet en droeg trainer Ron Jans een sprookje voor uit eigen werk.

In het supportershome in de Euroborg werden de spelers een voor een naar binnen geroepen, waarna de leden van de supportersvereniging ze toezongen met de spreekkoren die het afgelopen jaar door het stadion schalden.

Vervolgens kregen de spelers een cadeautje van de supportersvereniging als aandenken aan het seizoen, waarin voor het eerst sinds 1992 Europees voetbal werd gehaald. Ook waren er toespraken van voorzitter Hans Nijland van FC Groningen en trainer Ron Jans.

Die laatste betoonde zich een begenadigd verhalenverteller. "Dit seizoen is eigenlijk een sprookje. Er was eens een club die eigenlijk in de eredivisie hoorde mee te spelen om de prijzen. Maar het ging wat minder en ze degradeerde."

"En ze kwam weer terug, en ze stond weer op, omdat er altijd heel veel mensen zijn die haar steunen, en heel veel mensen, die haar het beste toewensen. En stukje voor stukje kwamen die boeren weer omhoog. Het graan begon weer te groeien en te bloeien, de markt ging weer open. En ze haalden Europees voetbal.
pi_37623815
quote:
Op zondag 7 mei 2006 11:11 schreef VoreG het volgende:

[..]

Toen dat joch schoot stond Boukhari exact in de lijn van het schot.. knappe keeper als je de boel dan kan zien.

pi_37624125
quote:
Op zondag 7 mei 2006 11:42 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Het was gezellig

Shit man, Danny vergeten te vragen of ie wist wat er op dat doek stond
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 mei 2006 @ 12:18:41 #176
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_37624602
quote:
Op zondag 7 mei 2006 11:22 schreef venomsnake het volgende:
ps, het is imo ook gewoon Hinderlijk buitenspel
[insert knipperende H]
Die "hinderlijk buitenspel" regel is so wie so een onding - maak er OF buitenspel=buitenspel van OF buitenspel= bij aanraken van de bal; nu is het zo vaag en geheel open voor eigen interpretatie - mijn interpretatie van deze goal is niet hinderlijk, die van jou het ongekeerde - zonder dat je echt kan zeggen wie er ontegenzeggelijk gelijk heeft -

Toevoeging: zelfs Cisse tegen Blackburn vorige maand werd niet als hinderlijk buitenspel gezien (maakte in buitenspelpositie een beweging richting bal - bedacht zich en trok z'n been terug waardoor hij de bal niet raakte - ondertussen liep Morientes (niet buitenspel) door en zette voor naar Fowler die scoorde - volgens mij was dat hinderlijk buitenspel van Cisse, maar de grens en scheids vonden -ook achteraf- van niet. Kortom - die regel is echt onduidelijk en veel te veel gevoelig voor interpretatie waardoor niemand ooit echt gelijk kan krijgen in dergelijke twijfel gevallen.

[ Bericht 28% gewijzigd door Doc op 07-05-2006 12:23:44 ]
  zondag 7 mei 2006 @ 12:22:17 #177
125903 MalachiGroningen
pi_37624679
KNVB AJAX CLAN is zo klaar als een klontje. Wat alle ajacieden uit Epe, Hardegarijp, Doodstil en Lutjebroek ook beweren...support your local team...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 mei 2006 @ 12:25:49 #178
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_37624757
quote:
Op zondag 7 mei 2006 12:22 schreef MalachiGroningen het volgende:
KNVB AJAX CLAN is zo klaar als een klontje. Wat alle ajacieden uit Epe, Hardegarijp, Doodstil en Lutjebroek ook beweren...support your local team...
Blij dat ik Amsterdammers ben en rustig kan zeggen dat je uit je nek lult
  zondag 7 mei 2006 @ 12:28:51 #179
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37624839
De regel is inderdaad te gevoelig voor interpretatie. Ik vind het wel degelijk hinderlijk en ik denk 5 op de 10 scheidsrechters in zo'n situatie ook. De andere vijf niet. Daarnaast was Haverkort natuurlijk wel erg raar bezig met de duidelijke handsbal van heitinga.

Verder vind ik het nogal een nutteloze discussie, wat gebeurt is is gebeurt. Kloten, maar je doet er niks meer aan.

Heb nu alweer zin in volgend seizoen...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 mei 2006 @ 12:31:41 #180
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_37624920
quote:
Op zondag 7 mei 2006 12:28 schreef Noca het volgende:
De regel is inderdaad te gevoelig voor interpretatie. Ik vind het wel degelijk hinderlijk en ik denk 5 op de 10 scheidsrechters in zo'n situatie ook. De andere vijf niet. Daarnaast was Haverkort natuurlijk wel erg raar bezig met de duidelijke handsbal van heitinga.
Het is natuurlijk een belachelijke regel als het zo veel open ligt aan interpretatie. Bron van ergernis.

"aangeschoten hands" versus "opzettelijk hands" is eigenlijk ook zo'n vage regel
  zondag 7 mei 2006 @ 12:33:34 #181
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37624972
quote:
Op zondag 7 mei 2006 12:31 schreef Doc het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een belachelijke regel als het zo veel open ligt aan interpretatie. Bron van ergernis.
Klopt. Helemaal omdat het de ene keer wel goed wordt gekeurd en de andere keer (Roda laatst) niet...
quote:
"aangeschoten hands" versus "opzettelijk hands" is eigenlijk ook zo'n vage regel
Die vind ik dan iets duidelijker. Als iemand zijn armen netjes langs zijn lichaam houdt is het geen hands, als je ze uit gaat steken wmb wel.
pi_37625094
quote:
Op zondag 7 mei 2006 10:42 schreef Doc het volgende:

Als Groningen supporter kan je best trots zijn op de prestaties van je club dit seizoen - alleen staat het behoorlijk zwak dat als je qua resultaat net niet gehaald hebt wat je zou willen in die wedstrijd - je het excuus in spandoek vorm al klaar hebt liggen.
Dit lag zeker niet klaar voor het geval we zouden verliezen. Dit doek lieten ze aan het begin en ook tijdens de wedstrijd zien. Alleen zie je dat natuurlijk niet op de foto en/of video's die je hebt gezien. Denk dat je hier dus zeker niet over kan oordelen dat dit alleen maar aan het eind van de wedstrijd tevoorschijn is getoverd.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_37625161
quote:
Op zondag 7 mei 2006 12:22 schreef MalachiGroningen het volgende:
Ik ben al 4x verhuisd, wat moet ik nu? .
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 mei 2006 @ 12:41:14 #184
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_37625178
quote:
Op zondag 7 mei 2006 12:33 schreef Noca het volgende:

Die vind ik dan iets duidelijker. Als iemand zijn armen netjes langs zijn lichaam houdt is het geen hands, als je ze uit gaat steken wmb wel.
Is ook iets duidelijker - maar staat zoals weer bleek nog steeds open voor interpretatie.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 mei 2006 @ 12:42:55 #185
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_37625213
quote:
Op zondag 7 mei 2006 12:40 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik ben al 4x verhuisd, wat moet ik nu? .
Als je verhuisd van uit Epe, via Hardegarijp, Doodstil en Lutjebroek ben je nu een enorme successporter
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 mei 2006 @ 12:45:43 #186
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_37625290
quote:
Op zondag 7 mei 2006 12:38 schreef Joagertje het volgende:

[..]

Dit lag zeker niet klaar voor het geval we zouden verliezen. Dit doek lieten ze aan het begin en ook tijdens de wedstrijd zien. Alleen zie je dat natuurlijk niet op de foto en/of video's die je hebt gezien. Denk dat je hier dus zeker niet over kan oordelen dat dit alleen maar aan het eind van de wedstrijd tevoorschijn is getoverd.
Maar ze liepen er na de wedstrijd wel mee. Als ze de het gewenste resultaat gehaald zouden hebben zou dat denk ik niet het eerste doek geweest zijn dat de spelers gekozen zouden hebben / aangerijkt zouden krijgen. Het staat zwak met een excuus doek rond te lopen in plaats van een doek waar je trots voor je club uit spreekt.
pi_37625315
quote:
Op zondag 7 mei 2006 12:42 schreef Doc het volgende:

[..]

Als je verhuisd van uit Epe, via Hardegarijp, Doodstil en Lutjebroek ben je nu een enorme successporter
Naarden, Spijkenisse, Hellevoetsluis, Utrecht .
  zondag 7 mei 2006 @ 12:53:41 #188
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_37625496
Het is een triest doekje.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_37625519
Wat een discussie over een doek
pi_37625674
quote:
Op zondag 7 mei 2006 12:45 schreef Doc het volgende:

[..]

Maar ze liepen er na de wedstrijd wel mee. Als ze de het gewenste resultaat gehaald zouden hebben zou dat denk ik niet het eerste doek geweest zijn dat de spelers gekozen zouden hebben / aangerijkt zouden krijgen. Het staat zwak met een excuus doek rond te lopen in plaats van een doek waar je trots voor je club uit spreekt.
Dit klopt inderdaad, maar dan hadden ze zeker een ander doek gekregen van de supporters, dus je moet de supporters erop aan kijken en niet de spelers!!
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
  zondag 7 mei 2006 @ 13:08:34 #191
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37625847
Ik had trouwens ook verwacht dat het een pro-groningen doek zou zijn toen ze hem aangereikt kregen (opgevouwd en wel). Maar laten we het nu gewoon weer even over de FC hebben en niet over een doekje. Men lijkt er niet over uitgepraat te kunnen worden hier.

Ron Jans gaf vanochtend aan dat hij verwacht dat er hoogstens 2 spelers zullen vertrekken. Een hiervan is Luirink waar AZ een bod op heeft gedaan. De andere zal Buijs wel zijn denk ik.
Hoop dat de FC de huid duur verkoopt en dus niet voor het eerste de beste bod op Luirink zal gaan, hij heeft immers nog een contract tot 2009.
  zondag 7 mei 2006 @ 13:16:02 #192
125903 MalachiGroningen
pi_37626001

Vooraf.
  zondag 7 mei 2006 @ 13:20:52 #193
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37626107
quote:
Op zondag 7 mei 2006 13:16 schreef MalachiGroningen het volgende:
[afbeelding]
Vooraf.
Er was ook een nog iets kleinere toch?
  zondag 7 mei 2006 @ 13:27:01 #194
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37626225
quote:
Op zondag 7 mei 2006 11:58 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Het was gezellig

Shit man, Danny vergeten te vragen of ie wist wat er op dat doek stond
oh, je bent daarbij geweest? top ja.
Schijnt idd nogal gezellig geweest te zijn.

hier staat inmiddels een verslag en foto's van de avond.

Ook foto's van Danny.
  zondag 7 mei 2006 @ 13:29:00 #195
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37626266
quote:
Op zondag 7 mei 2006 13:27 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ook foto's van Danny.
He...psst: [HOOLS] HET VBL café #1182: Zonder Pim
  zondag 7 mei 2006 @ 13:29:33 #196
54880 Cruoninga
Est. MXL AD
pi_37626277
quote:
Op zondag 7 mei 2006 12:54 schreef clauwheee het volgende:
Wat een discussie over een doek
Ja inderdaad, kom even zeg... Een paar man die dat (laten) maken en het na afloop aan Buijs uitreiken. Hoe komen jullie erbij dat ze er uitgebreid mee hebben rondgelopen?
Waar de makers ervan precies op doelde zou ik niet weten (er hebben zich de laatste tijd geen noemswaardige incidenten voorgedaan) en ik zou ook zeker niet zo'n spandoek gemaakt hebben voor deze wedstrijd, maar het wordt nu gedaan alsof het een zorgvuldig vooropgezette actie was, wat natuurlijk onzin is. Toen ze dat doek uitvouwden stormden er meteen een lading fotografen op af. Eén zo'n geschoten plaatje geeft nogal een vertekend beeld.
  zondag 7 mei 2006 @ 13:30:18 #197
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37626292
quote:
Op zondag 7 mei 2006 13:29 schreef Noca het volgende:

[..]

He...psst: [HOOLS] HET VBL café #1182: Zonder Pim
hahahaha TOP
pi_37626322
quote:
Op zondag 7 mei 2006 13:30 schreef venomsnake het volgende:

[..]

hahahaha TOP
  zondag 7 mei 2006 @ 13:50:51 #199
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37626791
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 7 mei 2006 @ 18:00:08 #200
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_37633736
quote:
Op zondag 7 mei 2006 13:29 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Ja inderdaad, kom even zeg... Een paar man die dat (laten) maken en het na afloop aan Buijs uitreiken. Hoe komen jullie erbij dat ze er uitgebreid mee hebben rondgelopen?
Waar de makers ervan precies op doelde zou ik niet weten (er hebben zich de laatste tijd geen noemswaardige incidenten voorgedaan) en ik zou ook zeker niet zo'n spandoek gemaakt hebben voor deze wedstrijd, maar het wordt nu gedaan alsof het een zorgvuldig vooropgezette actie was, wat natuurlijk onzin is. Toen ze dat doek uitvouwden stormden er meteen een lading fotografen op af. Eén zo'n geschoten plaatje geeft nogal een vertekend beeld.
Het is verder geen big deal of zo. Het is alleen een tikkie triest dat de spelers met dat doek rondliepen. Als er nou een Groninger zei dat dat inderdaad een tikkie triest is zou dat ze sieren, maar ik hoor alleen maar dat het helemaal niet zo'n treurig doek was en dat ze het er wel mee eens zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')