Klopt, maar de vraag is hem toen gesteld en hij laat zijn gezin erg zwaar wegen. Ze hebben in principe geen trek in nog eens verhuizen (binnen Nederland), behalve terug naar Noorwegen. Maar je weet het nooit natuurlijk, Feijenoord is een mooie club waar hij wel past denk ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:57 schreef Eilanden het volgende:
Als Feyenoord bij Nevland aanklopt, dan zie ik hem echt wel weg gaan. Elka voetballer wil zo hoog mogelijk voetballen en bij Feyenoord heeft hij gewoon meer kans op succes en prijzen dan bij Groningen
Dan blijven ze toch lekker in Groningen wonen. De familie Vonk bleef ook in Heerenveen wonen toen Hans naar Ajax ging.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Klopt, maar de vraag is hem toen gesteld en hij laat zijn gezin erg zwaar wegen. Ze hebben in principe geen trek in nog eens verhuizen (binnen Nederland), behalve terug naar Noorwegen. Maar je weet het nooit natuurlijk, Feijenoord is een mooie club waar hij wel past denk ik.
quote:Danny Buijs zal niet worden geschorst naar aanleiding van de rode kaart die hij woensdagavond in de slotfase van het duel met Ajax ontving. Ook Nourdin Boukhari zal niet worden gestraft.
Donderdag hadden Buijs en Boukhari een schikkingsvoorstel van drie duels schorsing, waarvan één voorwaardelijk gekregen van de aanklager. Daarmee gingen beide spelers niet akkoord.
Gisteravond werd allereerst in Zeist de zaak van Boukhari mondeling behandeld. Na de getuigenverklaringen waaronder die van Danny Buijs te hebben gehoord, besloot de Tuchtcommissie van de KNVB de Ajacied direct vrij te spreken.
Vervolgens was ‘de zaak Buijs’ aan de beurt. Ook bij zijn zaak werden alle betrokkenen gehoord. De Tuchtcommissie nam deze verklaringen in beraad en kwam vrijdagochtend met het oordeel naar buiten dat het ten laste gelegde (“het bij de keel grijpen van de tegenstander”) niet bewezen kon worden en ook Buijs vrijgesproken dient te worden. Wel werd de kanttekening gemaakt dat beide spelers zich hebben schuldig gemaakt aan ongeoorloofd gedrag, dat niet op de velden thuis hoort.
Gijs Luirink en Mark-Jan Fledderus werden voor één play-offduel geschorst naar aanleiding van hun tweede gele kaart in deze reeks. Deze straf blijft drie jaar geldig.
Hopen dat eurosport dit uitzend.. vind het altijd wel leuk.quote:Luirink en Kruiswijk bij Jong Oranje
ZEIST - Gijs Luirink en Arnold Kruiswijk zijn geselecteerd voor Jong Oranje, dat binnenkort in Portugal deelneemt aan het Europees kampioenschap.
Beide spelers van FC Groningen moeten zich maandag bij bondscoach Foppe de Haan melden voor een trainingsstage.
Volgende week zaterdag speelt Jong Oranje in Den Bosch een oefenwedstrijd tegen het Olympisch elftal.
nee.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee, want wij zijn klein en jullie grootJood
Wees eens eerlijk: het is gewoon een diep trieste actie die alleen maar leuk gevonden kan worden als je gefrustreerd bent over het resultaat - want stel dat FCG nou wel de voorrondes CL gehaald had was het dan ook leuk?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:18 schreef Noca het volgende:
Niet heel netjes nee. Maar kon het wel waarderen.![]()
Net zo triest als Ajax-supporters die na de verliespartij: "Helemaal niets in Rotterdam gaan zingen".quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk: het is gewoon een diep trieste actie die alleen maar leuk gevonden kan worden als je gefrustreerd bent over het resultaat - want stel dat FCG nou wel de voorrondes CL gehaald had was het dan ook leuk?
of nog triester: ''helemaal niets in Groningen''quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Net zo triest als Ajax-supporters die na de verliespartij: "Helemaal niets in Rotterdam gaan zingen".
Ja echt het meest sneue wat je maar kon bedenkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
of nog triester: ''helemaal niets in Groningen''![]()
Idd treurig. Bijna net zo treurig als toen ik bij Heerenveen - Ajax voor de beker zat en Ajax met 0-1 voorkwam. Gingen ze "joden zijn de baas in heerenveen zingen" Dit terwijl Ajax de laatste jaren bijna standaard in heerenveen verliest. Kansloos, en ja dit zeg ik als Ajacied zijnde.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja echt het meest sneue wat je maar kon bedenkenDie snapten er helemaal niks van. Er zaten ook twee Ajax-supporters voor mij (
) en die keken echt zoooo verbaasd toen vlak na die 2-1de supporters massaal aan de ploeg lieten weten hoe trots we waren.
Ik ben verliefd op deze stad ja, en ik heb veel sympathie voor de plaatselijke FC. Maar houden doe ik van Ajax. Dat zal altijd zo blijvenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:24 schreef clauwheee het volgende:
Ja maar heeeeeeel stiekem hou je ook een beetje van de FC Stargazer, geef maar toe
beetje klote dat er muziek door zit.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 15:55 schreef no_nickname het volgende:
Groene hel is een leuke site maar dit filmpje vind ik niet echt boeiend, beetje teveel van hetzelfde, bovendien absoluut geen sfeerimpressie
Tsja, Trots zijn op de club is iets wat velen in Amsterdam niet kennen. Die komen alleen omdat de club veel wint (op dit seizoen na danquote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja echt het meest sneue wat je maar kon bedenkenDie snapten er helemaal niks van. Er zaten ook twee Ajax-supporters voor mij (
) en die keken echt zoooo verbaasd toen vlak na die 2-1de supporters massaal aan de ploeg lieten weten hoe trots we waren.
Niet generaliseren. Je hebt wel gelijk, het Ajax publiek bestaat voor een groot deel (in verhouding tot andere clubs, alhoewel het bij AZ volgens mij hetzelfde is) uit successupporters.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:13 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Tsja, Trots zijn op de club is iets wat velen in Amsterdam niet kennen. Die komen alleen omdat de club veel wint (op dit seizoen na dan)
Je hebt mij ook niet horen zeggen dat iedereen bij het Ajax-publiek een successupporter is. Maar je kan niet ontkennen dat het toch wel een erg groot deel is.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:17 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Niet generaliseren. Je hebt wel gelijk, het Ajax publiek bestaat voor een groot deel (in verhouding tot andere clubs, alhoewel het bij AZ volgens mij hetzelfde is) uit successupporters.
Maar niet iedereen dus. Wel teveel helaas. Ajax is een mooie club, vind ik, maar er zijn mij iets teveel van die successupportertjes.
Wat vind je jammer? Dat ik er zo over denk of dat het waar is dat er een groot deel alleen komt door de resultaten?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:18 schreef Rhapsody het volgende:
Dat doe ik ook niet. Vind ik erg jammer, maar goed.
Dat de club zoveel successupporters heeft.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:19 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Wat vind je jammer? Dat ik er zo over denk of dat het waar is dat er een groot deel alleen komt door de resultaten?
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:24 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Dat de club zoveel successupporters heeft.
Dat heeft AZ nu ook, en dat vind ik een beetje zielig.
Of steun je club, ook als het minder gaat of blijf gewoon een neutrale voetballiefhebber. Maar ga niet het ene jaar uitbundig fan zijn van de ene club om het jaar daarop elke wedstrijd van een andere club te bezoeken en daar de diehard fan uit te hangen.
quote:FC Groningen studeert op flinke uitbreiding Euroborg
Gepubliceerd op 06 mei 2006, 07:20
groningen -
Als het speelveld van de Euroborg enkele meters wordt verlaagd, kan de toeschouwerscapaciteit van het voetbalstadion met maximaal 3000 stoelen worden uitgebreid. Met een extra rij in de eerste ring kunnen er nog eens 1000 zitplaatsen bij komen.
Deze optie ligt serieus op tafel nu het splinternieuwe stadion vrijwel permanent uitverkocht is en de roep om uitbreiding een half jaar na de opening met de dag groeit.
Financieel directeur Erik Mulder van FC Groningen ontkent niet dat over deze mogelijkheid is gesproken. ”De constructie van het stadion laat niet toe dat wij in de hoogte gaan. Dus vragen wij ons af of je de extra ruimte niet in de diepte moet zoeken.”
”Bouwkundig is het haalbaar. Je kunt ook nog een extra rij stoelen in de eerste ring plaatsen. Alles bij elkaar opgeteld kom je wellicht op een maximum capaciteit van 24.000 toeschouwers”, veronderstelt Mulder.
Mulder denkt niet dat de uitbreiding op korte termijn is te realiseren. ”We leven nu in een permanente staat van euforie over FC Groningen. Dan is de behoefte aan uitbreiding groot. Maar een minder goed seizoen kan onmiddellijk gevolgen hebben voor de belangstelling en tempert de noodzaak om uit te breiden.”
Interlands
Met een uitbreiding kan de Euroborg gastheer zijn voor officiële interlands van het Nederlands elftal. Daarvoor is een capaciteit 22.500 toeschouwers nodig. Dat minimum is door de internationale voetbalbonden vastgelegd.
bron: dvhn
Dat is inderdaad ook bijzonder triest.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
of nog triester: ''helemaal niets in Groningen''![]()
Dat vind ik zelf het nadeel van Ajax-supporter zijn - dat veel andere Ajax supporters zoiets niet snappen. Die kijken je vreemd aan als je met heel je hart en ziel je trots voor de club uitdraagt - ook in slechtere tijden. Ik voel me als supporter dan ook veel meer thuis op Anfield.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Het was niet slim van de Buijs en Fledderus om dat spandoek omhoog te houden. Maar met de tekst die er op staat ben ik het eens. Jammergenoeg is Talpa nog steeds behoorlijk subjectief en durft de tientallen dubieuze/foute beslissingen van de arbitrage niet uit te zenden, maar man o man, wat is FC Groningen het afgelopen seizoen vaak benadeeld door de scheidsrechter en zijn hulpjes. Afgelopen woensdag weer, maar jij vond het vast niet hinderlijk buitenspel staanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:11 schreef Doc het volgende:
[..]
Ben jij mans genoeg om ook toegeven dat dat spandoek triest is?
zeg maar in de trant van "als het goed gaat ligt het niet aan de scheids en als het fout gaan wel?" zo komt het een beetje overquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:50 schreef Rhapsody het volgende:
Het is een trieste actie.
Zegt genoeg over Buijs in ieder geval.
Ajax is dit seizoen ook wel eens benadeeld. Natuurlijk hebben ze dit seizoen ook veel geluk gehad, maar dat lag niet zozeer aan de scheids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |