abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:45:47 #101
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_37568274
Dat is de prijs van succes Clau. Als kleinere club kan je daar toch niet tegen op, net als Ajax bijvoorbeeld niet op kan tegen clubs als Man U en Barca
pi_37568314
Snap ik Nevland ben ik niet zo bang voor (of hoop ik dat gewoon heel erg ), na een interview dat ik zag een tijdje terug op de lokale tv. Luirink zal misschien wel gaan.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 5 mei 2006 @ 09:57:24 #103
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_37568534
Als Feyenoord bij Nevland aanklopt, dan zie ik hem echt wel weg gaan. Elka voetballer wil zo hoog mogelijk voetballen en bij Feyenoord heeft hij gewoon meer kans op succes en prijzen dan bij Groningen
pi_37568604
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 09:57 schreef Eilanden het volgende:
Als Feyenoord bij Nevland aanklopt, dan zie ik hem echt wel weg gaan. Elka voetballer wil zo hoog mogelijk voetballen en bij Feyenoord heeft hij gewoon meer kans op succes en prijzen dan bij Groningen
Klopt, maar de vraag is hem toen gesteld en hij laat zijn gezin erg zwaar wegen. Ze hebben in principe geen trek in nog eens verhuizen (binnen Nederland), behalve terug naar Noorwegen. Maar je weet het nooit natuurlijk, Feijenoord is een mooie club waar hij wel past denk ik.
pi_37568798
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 10:01 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Klopt, maar de vraag is hem toen gesteld en hij laat zijn gezin erg zwaar wegen. Ze hebben in principe geen trek in nog eens verhuizen (binnen Nederland), behalve terug naar Noorwegen. Maar je weet het nooit natuurlijk, Feijenoord is een mooie club waar hij wel past denk ik.
Dan blijven ze toch lekker in Groningen wonen. De familie Vonk bleef ook in Heerenveen wonen toen Hans naar Ajax ging.
pi_37568803
Dat kan natuurlijk, SCH
  vrijdag 5 mei 2006 @ 10:33:51 #107
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_37569316
quote:
Danny Buijs zal niet worden geschorst naar aanleiding van de rode kaart die hij woensdagavond in de slotfase van het duel met Ajax ontving. Ook Nourdin Boukhari zal niet worden gestraft.

Donderdag hadden Buijs en Boukhari een schikkingsvoorstel van drie duels schorsing, waarvan één voorwaardelijk gekregen van de aanklager. Daarmee gingen beide spelers niet akkoord.
Gisteravond werd allereerst in Zeist de zaak van Boukhari mondeling behandeld. Na de getuigenverklaringen waaronder die van Danny Buijs te hebben gehoord, besloot de Tuchtcommissie van de KNVB de Ajacied direct vrij te spreken.

Vervolgens was ‘de zaak Buijs’ aan de beurt. Ook bij zijn zaak werden alle betrokkenen gehoord. De Tuchtcommissie nam deze verklaringen in beraad en kwam vrijdagochtend met het oordeel naar buiten dat het ten laste gelegde (“het bij de keel grijpen van de tegenstander”) niet bewezen kon worden en ook Buijs vrijgesproken dient te worden. Wel werd de kanttekening gemaakt dat beide spelers zich hebben schuldig gemaakt aan ongeoorloofd gedrag, dat niet op de velden thuis hoort.

Gijs Luirink en Mark-Jan Fledderus werden voor één play-offduel geschorst naar aanleiding van hun tweede gele kaart in deze reeks. Deze straf blijft drie jaar geldig.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:10:13 #108
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37570306
wtf, wtf ,wtf... Nevland misschien naar feyenoord...
Nee, niks ervan.

Ik ben echt bang dat er een zooi spelers gaan vertrekken. ik hoop het toch
echt niet he.

En als het dan toch moet zorg dan dat je er een flinke emmer geld
voor vangt. Nevland opvolger Kuijt.. dan zeg ik minimaal 5 miljoen.

[ Bericht 5% gewijzigd door venomsnake op 05-05-2006 11:43:02 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:36:52 #109
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37571079
AZ wil Luirink die nog een contract heeft tot medio 2009. Groningen heeft
aangegeven hem niet te willen verkopen. AZ gaat toch een bod doen.
Wint het geld of kunnen we hem houden is de grote vraag.

sankoh staat ook al in de belangstelling van clubs hoorde ik net op radio
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 5 mei 2006 @ 11:48:06 #110
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_37571439
AZ heeft altijd al gezegd dat ze een blunder hebben begaan door Luirink niet meteen van Volendam naar AZ te halen. Het verbaasd me dus niet dat AZ grote interesse heeft in Luirink.

Over Nevland; ik denk niet dta hij naar Feyenoord gaat. Hij wordt toch ook iets ouder en voor Groningen is ie perfect, maar voor Feyenoord komt hij denk ik net te kort. Ik vond hem trouwens tegen Ajax ietwat traag, zijn startsnelheid was niet zo goed als aan het begin van het seizoen. Dit zal ongetwijfeld vermoeidheid zijn, Nevland is wel ana vakantie toe en dan schiet ie er volgend jaar *(voor de FC!) gewoon een stuk of 20 in :-).
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
  vrijdag 5 mei 2006 @ 12:02:51 #111
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37571881
quote:
Luirink en Kruiswijk bij Jong Oranje

ZEIST - Gijs Luirink en Arnold Kruiswijk zijn geselecteerd voor Jong Oranje, dat binnenkort in Portugal deelneemt aan het Europees kampioenschap.

Beide spelers van FC Groningen moeten zich maandag bij bondscoach Foppe de Haan melden voor een trainingsstage.

Volgende week zaterdag speelt Jong Oranje in Den Bosch een oefenwedstrijd tegen het Olympisch elftal.
Hopen dat eurosport dit uitzend.. vind het altijd wel leuk.

-edit Ik zie dat talpa dit uitzend, mooi zo

[ Bericht 5% gewijzigd door venomsnake op 05-05-2006 12:20:35 ]
pi_37571915
Dus, in belangstelling van andere clubs:
-Buijs
-Nevland
-Sankoh
-Luirink
-Salmon

Mis ik nog iemand?
  vrijdag 5 mei 2006 @ 12:11:01 #113
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37572094
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:04 schreef clauwheee het volgende:

Mis ik nog iemand?
nee.

Ik maak me nog het meest zorgen over Buijs, Luirink. voor Nevland heb ik hoop.

En dan natuurlijk Sankoh. Die moeten we echt nog een jaar zien te houden, daarna kan
je er wel eens de hoofdprijs voor vangen volgens mij.
pi_37572143
Gaan er trouwens nog meer mensen naar het feest van de supportersvereniging vanavond?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 mei 2006 @ 12:18:50 #115
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_37572323
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 19:11 schreef Noca het volgende:

[..]

Nee, want wij zijn klein en jullie grootJood
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 mei 2006 @ 12:20:36 #116
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_37572372
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 19:18 schreef Noca het volgende:

Niet heel netjes nee. Maar kon het wel waarderen.
Wees eens eerlijk: het is gewoon een diep trieste actie die alleen maar leuk gevonden kan worden als je gefrustreerd bent over het resultaat - want stel dat FCG nou wel de voorrondes CL gehaald had was het dan ook leuk?
pi_37573114
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:20 schreef Doc het volgende:

[..]

Wees eens eerlijk: het is gewoon een diep trieste actie die alleen maar leuk gevonden kan worden als je gefrustreerd bent over het resultaat - want stel dat FCG nou wel de voorrondes CL gehaald had was het dan ook leuk?
Net zo triest als Ajax-supporters die na de verliespartij: "Helemaal niets in Rotterdam gaan zingen".
  vrijdag 5 mei 2006 @ 12:46:07 #118
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37573152
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Net zo triest als Ajax-supporters die na de verliespartij: "Helemaal niets in Rotterdam gaan zingen".
of nog triester: ''helemaal niets in Groningen''
pi_37573882
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:46 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ja echt het meest sneue wat je maar kon bedenken Die snapten er helemaal niks van. Er zaten ook twee Ajax-supporters voor mij ( ) en die keken echt zoooo verbaasd toen vlak na die 2-1de supporters massaal aan de ploeg lieten weten hoe trots we waren.
pi_37574081
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:10 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ja echt het meest sneue wat je maar kon bedenken Die snapten er helemaal niks van. Er zaten ook twee Ajax-supporters voor mij ( ) en die keken echt zoooo verbaasd toen vlak na die 2-1de supporters massaal aan de ploeg lieten weten hoe trots we waren.
Idd treurig. Bijna net zo treurig als toen ik bij Heerenveen - Ajax voor de beker zat en Ajax met 0-1 voorkwam. Gingen ze "joden zijn de baas in heerenveen zingen" Dit terwijl Ajax de laatste jaren bijna standaard in heerenveen verliest. Kansloos, en ja dit zeg ik als Ajacied zijnde.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_37574322
Ja maar heeeeeeel stiekem hou je ook een beetje van de FC Stargazer, geef maar toe
pi_37574782
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 13:24 schreef clauwheee het volgende:
Ja maar heeeeeeel stiekem hou je ook een beetje van de FC Stargazer, geef maar toe
Ik ben verliefd op deze stad ja, en ik heb veel sympathie voor de plaatselijke FC. Maar houden doe ik van Ajax. Dat zal altijd zo blijven
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 5 mei 2006 @ 13:49:18 #123
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_37575162
In de Arena deden ze ook zo gek. Echt bijna 80 minuten lang kwam er meer lawaai uit het uitvak van Groningen dan uit de rest van de Arena en toen begonnen ze echt opeens in een vak "Wat zijn die boeren stil" te zingen
Ik bedoel, snap je er dan niets van? Ik zag eigenlijk de hele wedstrijd lang mensen zich meer bezighouden met het uitvak dan met het eigen elftal. Erg gek moet ik zeggen
  vrijdag 5 mei 2006 @ 14:05:03 #124
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37575698
Op De groene hel staat een mooie sfeerimpressie van de wedstrijd tegen ajax, filmpje is 19mb.
pi_37579108
Groene hel is een leuke site maar dit filmpje vind ik niet echt boeiend, beetje teveel van hetzelfde, bovendien absoluut geen sfeerimpressie
  vrijdag 5 mei 2006 @ 16:33:17 #126
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37580204
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 15:55 schreef no_nickname het volgende:
Groene hel is een leuke site maar dit filmpje vind ik niet echt boeiend, beetje teveel van hetzelfde, bovendien absoluut geen sfeerimpressie
beetje klote dat er muziek door zit.
Maar als je niet naar het stadion kon (zoals ik) dan is het
toch een mooi filmpje om te zien..
Leuk om toch nog ff te zien dat Jans zijn jasje in het publiek gooit bv.
pi_37580614
Ja, dat jasje is nu voor ¤ 120 te koop op marktplaats, als ie inmiddels al niet verkocht is...
pi_37583650
quote:

[..]

Tsja, Trots zijn op de club is iets wat velen in Amsterdam niet kennen. Die komen alleen omdat de club veel wint (op dit seizoen na dan )
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_37583737
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 19:13 schreef Joagertje het volgende:

[..]

Tsja, Trots zijn op de club is iets wat velen in Amsterdam niet kennen. Die komen alleen omdat de club veel wint (op dit seizoen na dan )
Niet generaliseren. Je hebt wel gelijk, het Ajax publiek bestaat voor een groot deel (in verhouding tot andere clubs, alhoewel het bij AZ volgens mij hetzelfde is) uit successupporters.
Maar niet iedereen dus. Wel teveel helaas. Ajax is een mooie club, vind ik, maar er zijn mij iets teveel van die successupportertjes.

edit: excuus, had 'velen' niet gelezen.
pi_37583756
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 19:17 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Niet generaliseren. Je hebt wel gelijk, het Ajax publiek bestaat voor een groot deel (in verhouding tot andere clubs, alhoewel het bij AZ volgens mij hetzelfde is) uit successupporters.
Maar niet iedereen dus. Wel teveel helaas. Ajax is een mooie club, vind ik, maar er zijn mij iets teveel van die successupportertjes.
Je hebt mij ook niet horen zeggen dat iedereen bij het Ajax-publiek een successupporter is. Maar je kan niet ontkennen dat het toch wel een erg groot deel is.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_37583766
Dat doe ik ook niet. Vind ik erg jammer, maar goed.
pi_37583783
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 19:18 schreef Rhapsody het volgende:
Dat doe ik ook niet. Vind ik erg jammer, maar goed.
Wat vind je jammer? Dat ik er zo over denk of dat het waar is dat er een groot deel alleen komt door de resultaten?
pi_37583883
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 19:19 schreef Joagertje het volgende:

[..]

Wat vind je jammer? Dat ik er zo over denk of dat het waar is dat er een groot deel alleen komt door de resultaten?
Dat de club zoveel successupporters heeft.
Dat heeft AZ nu ook, en dat vind ik een beetje zielig.

Of steun je club, ook als het minder gaat of blijf gewoon een neutrale voetballiefhebber. Maar ga niet het ene jaar uitbundig fan zijn van de ene club om het jaar daarop elke wedstrijd van een andere club te bezoeken en daar de diehard fan uit te hangen.
pi_37584315
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 19:24 schreef Rhapsody het volgende:

[..]

Dat de club zoveel successupporters heeft.
Dat heeft AZ nu ook, en dat vind ik een beetje zielig.

Of steun je club, ook als het minder gaat of blijf gewoon een neutrale voetballiefhebber. Maar ga niet het ene jaar uitbundig fan zijn van de ene club om het jaar daarop elke wedstrijd van een andere club te bezoeken en daar de diehard fan uit te hangen.
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.
pi_37584371
Kijk ik ga nooit naar een wedstrijd van Ajax. Ik heb het geld er voor over (als in: zoveel geld heb ik niet) en heb vaak geen tijd.
Daarnaast weet ik ook niet of het nog wel zo leuk is als vroeger om in het stadion te zitten.
Elke keer dat gezeik met de ME.... Heb ik hier lekker geen last van.
  vrijdag 5 mei 2006 @ 22:33:07 #136
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_37589629
bier tegen teletekst aangooien
pi_37589961
heheh, sinds ik teletekst op de pc gebruik, lijkt me dat niet zo geweldig.
Ik kan me nog aardig inhouden

Radio 1 Langs de lijn is meestal wel leuk. Verslaggever helemaal door het dolle heen...
  vrijdag 5 mei 2006 @ 23:00:45 #138
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_37590467
Radio1 vind ik zelf ook altijd prettig om naar te luisteren.. ik bezoek nooit uitwedstrijden. Mooi een zondagje de radio aan.

'en dus gaan de wielrenners richting.. owh we gaan naar de Kuip want.. Doelpunt theo, maaarrrtin drent scoort voor.."
pi_37591417
ja mooi is dat.
Tijdens de muziek enzo haha,

tralaalaaaa en we gaan naar de gelredome, wie heeft er gescoord Jack? JAaaaaaaaaaah het onmogelijke is gebeurd!!!! wat NIEMAND in dit stadion blablablablabla
  zaterdag 6 mei 2006 @ 01:05:36 #140
125903 MalachiGroningen
Groen en wit dat is ons leven
pi_37593670

Op vi.nl staat een lijstje:

Deelnemers 1e ronde UEFA CUP:
Spanje Espanyol
Engeland West Ham United
Italië Lazio Roma
Frankrijk Paris Saint-Germain
Duitsland Eintracht Frankfurt
Portugal Vitoria Setubal/ Sporting Braga
Nederland FC Groningen/ AZ/ Feyenoord/ SC Heerenveen
Griekenland Iraklis/ PAOK Saloniki/Xanthi
Schotland Gretna
Turkije Besiktas

En uit de voorrondes 1 en 2 komen nog wat van onderstaande:

Rusland Lokomotiv Moskou
Oostenrijk SV Mattersberg
Oekraïne Metalurg Zaporizhia
Israël Hapoel Tel Aviv/ Beitar Jeruzalem
Servië-M. OFK Belgrado/ Partizan Belgrado
Polen Wisla Plock
Zwitserland FC Sion
Noorwegen Molde FK/ IK Start/ Lyn Oslo
Zweden IFK Goteborg/ Atvidabergs FF
Bosnië-H. NK Orasje
Letland FK Ventspils/ Skono Riga
Finland Haka Valkeakoski/ HJK Helsinki
Moldavië Nistru Otaci
Litouwen FBK Kaunas/ Suduva Marijampole
IJsland Valur Reyjavik/ IA Akranes
Ierland Drogheda United/ Derry City
Wit-Rusland BATE Borisov/ Dinamo Minsk
Liechtenstein FC Vaduz
Armenië Banants Erevan/ Mika Ashtarak
Estland Flora Tallinn/ Levadia Tallinn
N-Ierland Glentoran/ Portadown
Wales Llanelli FC
Faerøer GI Gotu/ Skala IF
Kazachstan FK Astana/ Tobol Kustanai
Andorra Rangers FC

En er moeten zich uit vele landen nog clubs kwalificeren, maar tussen het eerstgenoemde rijtje zitten een aantal geweldige clubs...
loting: vrijdag 25 augustus 2006
heenronde 1: donderdag 14 september 2006
terugronde 1: donderdag 28 september 2006
  zaterdag 6 mei 2006 @ 09:09:03 #141
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37595824
quote:
FC Groningen studeert op flinke uitbreiding Euroborg

Gepubliceerd op 06 mei 2006, 07:20
groningen -

Als het speelveld van de Euroborg enkele meters wordt verlaagd, kan de toeschouwerscapaciteit van het voetbalstadion met maximaal 3000 stoelen worden uitgebreid. Met een extra rij in de eerste ring kunnen er nog eens 1000 zitplaatsen bij komen.

Deze optie ligt serieus op tafel nu het splinternieuwe stadion vrijwel permanent uitverkocht is en de roep om uitbreiding een half jaar na de opening met de dag groeit.

Financieel directeur Erik Mulder van FC Groningen ontkent niet dat over deze mogelijkheid is gesproken. ”De constructie van het stadion laat niet toe dat wij in de hoogte gaan. Dus vragen wij ons af of je de extra ruimte niet in de diepte moet zoeken.”

”Bouwkundig is het haalbaar. Je kunt ook nog een extra rij stoelen in de eerste ring plaatsen. Alles bij elkaar opgeteld kom je wellicht op een maximum capaciteit van 24.000 toeschouwers”, veronderstelt Mulder.

Mulder denkt niet dat de uitbreiding op korte termijn is te realiseren. ”We leven nu in een permanente staat van euforie over FC Groningen. Dan is de behoefte aan uitbreiding groot. Maar een minder goed seizoen kan onmiddellijk gevolgen hebben voor de belangstelling en tempert de noodzaak om uit te breiden.”

Interlands

Met een uitbreiding kan de Euroborg gastheer zijn voor officiële interlands van het Nederlands elftal. Daarvoor is een capaciteit 22.500 toeschouwers nodig. Dat minimum is door de internationale voetbalbonden vastgelegd.
bron: dvhn

[ Bericht 7% gewijzigd door venomsnake op 06-05-2006 09:20:26 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 mei 2006 @ 11:11:41 #142
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_37597635
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 12:46 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook bijzonder triest.

Ben jij mans genoeg om ook toegeven dat dat spandoek triest is?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 mei 2006 @ 11:16:20 #143
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_37597745
quote:

[..]

Dat vind ik zelf het nadeel van Ajax-supporter zijn - dat veel andere Ajax supporters zoiets niet snappen. Die kijken je vreemd aan als je met heel je hart en ziel je trots voor de club uitdraagt - ook in slechtere tijden. Ik voel me als supporter dan ook veel meer thuis op Anfield.
pi_37599016
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 11:11 schreef Doc het volgende:

[..]

Ben jij mans genoeg om ook toegeven dat dat spandoek triest is?
Het was niet slim van de Buijs en Fledderus om dat spandoek omhoog te houden. Maar met de tekst die er op staat ben ik het eens. Jammergenoeg is Talpa nog steeds behoorlijk subjectief en durft de tientallen dubieuze/foute beslissingen van de arbitrage niet uit te zenden, maar man o man, wat is FC Groningen het afgelopen seizoen vaak benadeeld door de scheidsrechter en zijn hulpjes. Afgelopen woensdag weer, maar jij vond het vast niet hinderlijk buitenspel staan
pi_37599990
Klopt dat we vaak benadeeld worden. Dat is gewoon (nou niet gewoon, maar zo werkt het nu eenmaal) het lot van de kleinere club. Om de KNVB dan meteen Ajaxclan te noemen zijn niet mijn gevoelens. Feyenoord wordt ten koste van kleinere clubs net zo goed de hand boven het hoofd gehouden door de arbitrage. Zo zijn ze met behulp van Jol goed weggekomen uit de Euroborg.

Toen we nog in de top van de Eerste Divisie draaiden hadden wij op onze beurt de scheids vaak mee en dat op zo'n manier dat ik me eigenlijk ervoor schaamde.
pi_37600226
Het is een trieste actie.
Zegt genoeg over Buijs in ieder geval.

Ajax is dit seizoen ook wel eens benadeeld. Natuurlijk hebben ze dit seizoen ook veel geluk gehad, maar dat lag niet zozeer aan de scheids.
pi_37600775
quote:
Op zaterdag 6 mei 2006 12:50 schreef Rhapsody het volgende:
Het is een trieste actie.
Zegt genoeg over Buijs in ieder geval.

Ajax is dit seizoen ook wel eens benadeeld. Natuurlijk hebben ze dit seizoen ook veel geluk gehad, maar dat lag niet zozeer aan de scheids.
zeg maar in de trant van "als het goed gaat ligt het niet aan de scheids en als het fout gaan wel?" zo komt het een beetje over
pi_37600944
Nee hoor. Ajax heeft dit seizoen ontzettend veel geluk gehad door in de laatste minuten te scoren.
Ook hebben ze af en toe geluk gehad met belissingen van de scheids. Ik zal de laatste zijn die dat ontkent.
Zowat alles (op enkele uitzonderingen na) wat dit seizoen bij Ajax fout is gegaan, komt door Ajax zelf.

Maar ik vind het gewoon erg triest dat die Buijs zich zo laat kennen en in principe het voetbal in diskrediet brengt. Ik denk niet dat zowel KNVB als Marco van Basten (waarvan dat ook gezegd word) Ajax altijd het voordeel van de twijfel geven.
Natuurlijk worden de grotere clubs over het algemeen wel wat meer ontzien, maar dat is niet alleen Ajax, ook een PSV en een Feyenoord dacht ik zo.
pi_37601271
Oe leuk, Nevland zit in de voorlopige selectie van Noorwegen! Leuk voor hem
  zaterdag 6 mei 2006 @ 15:13:11 #150
125903 MalachiGroningen
Groen en wit dat is ons leven
pi_37603274
Buijs is een held. Wat al die azijnzeikers ook over hem zeggen. Ik haat het als spelers altijd maar in hun vaste stramien van de mediatraining lopen. Voetbal is emotie, bloed aan de paal! Het is niet alsof die een hitlergroet gaf alla Di Canio wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')