Wat willen ze doen dan?quote:Op donderdag 4 mei 2006 17:43 schreef Eilanden het volgende:
Lekker slimme actie om met dat spandoek te gaan lopenDe KNVB zal dat waarderen!
Is het nou echt nooit afgelopen met die calimero acties?quote:
Nee, want wij zijn klein en jullie grootquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is het nou echt nooit afgelopen met die calimero acties?
Wat verwacht je dan joh?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:11 schreef Noca het volgende:
Dat gelul over zgn. calimero acties komt ook altijd van dezelfden hiero...
Niks anders, dat zeg ik toch ook. Altijd dezelfden over het zgn. calimero gebeuren.quote:
Niet heel netjes nee. Maar kon het wel waarderen.quote:Als FC Groningen speler met een "KNVB Ajax Clan" spandoek gaan lopen. Dat gaat toch helemaal nergens meer over...
Een pot nat daar in Groningenquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:18 schreef Noca het volgende:
Niet heel netjes nee. Maar kon het wel waarderen.![]()
Klopt, maar de vraag is hem toen gesteld en hij laat zijn gezin erg zwaar wegen. Ze hebben in principe geen trek in nog eens verhuizen (binnen Nederland), behalve terug naar Noorwegen. Maar je weet het nooit natuurlijk, Feijenoord is een mooie club waar hij wel past denk ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:57 schreef Eilanden het volgende:
Als Feyenoord bij Nevland aanklopt, dan zie ik hem echt wel weg gaan. Elka voetballer wil zo hoog mogelijk voetballen en bij Feyenoord heeft hij gewoon meer kans op succes en prijzen dan bij Groningen
Dan blijven ze toch lekker in Groningen wonen. De familie Vonk bleef ook in Heerenveen wonen toen Hans naar Ajax ging.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 10:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Klopt, maar de vraag is hem toen gesteld en hij laat zijn gezin erg zwaar wegen. Ze hebben in principe geen trek in nog eens verhuizen (binnen Nederland), behalve terug naar Noorwegen. Maar je weet het nooit natuurlijk, Feijenoord is een mooie club waar hij wel past denk ik.
quote:Danny Buijs zal niet worden geschorst naar aanleiding van de rode kaart die hij woensdagavond in de slotfase van het duel met Ajax ontving. Ook Nourdin Boukhari zal niet worden gestraft.
Donderdag hadden Buijs en Boukhari een schikkingsvoorstel van drie duels schorsing, waarvan één voorwaardelijk gekregen van de aanklager. Daarmee gingen beide spelers niet akkoord.
Gisteravond werd allereerst in Zeist de zaak van Boukhari mondeling behandeld. Na de getuigenverklaringen waaronder die van Danny Buijs te hebben gehoord, besloot de Tuchtcommissie van de KNVB de Ajacied direct vrij te spreken.
Vervolgens was ‘de zaak Buijs’ aan de beurt. Ook bij zijn zaak werden alle betrokkenen gehoord. De Tuchtcommissie nam deze verklaringen in beraad en kwam vrijdagochtend met het oordeel naar buiten dat het ten laste gelegde (“het bij de keel grijpen van de tegenstander”) niet bewezen kon worden en ook Buijs vrijgesproken dient te worden. Wel werd de kanttekening gemaakt dat beide spelers zich hebben schuldig gemaakt aan ongeoorloofd gedrag, dat niet op de velden thuis hoort.
Gijs Luirink en Mark-Jan Fledderus werden voor één play-offduel geschorst naar aanleiding van hun tweede gele kaart in deze reeks. Deze straf blijft drie jaar geldig.
Hopen dat eurosport dit uitzend.. vind het altijd wel leuk.quote:Luirink en Kruiswijk bij Jong Oranje
ZEIST - Gijs Luirink en Arnold Kruiswijk zijn geselecteerd voor Jong Oranje, dat binnenkort in Portugal deelneemt aan het Europees kampioenschap.
Beide spelers van FC Groningen moeten zich maandag bij bondscoach Foppe de Haan melden voor een trainingsstage.
Volgende week zaterdag speelt Jong Oranje in Den Bosch een oefenwedstrijd tegen het Olympisch elftal.
nee.quote:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee, want wij zijn klein en jullie grootJood
Wees eens eerlijk: het is gewoon een diep trieste actie die alleen maar leuk gevonden kan worden als je gefrustreerd bent over het resultaat - want stel dat FCG nou wel de voorrondes CL gehaald had was het dan ook leuk?quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:18 schreef Noca het volgende:
Niet heel netjes nee. Maar kon het wel waarderen.![]()
Net zo triest als Ajax-supporters die na de verliespartij: "Helemaal niets in Rotterdam gaan zingen".quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:20 schreef Doc het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk: het is gewoon een diep trieste actie die alleen maar leuk gevonden kan worden als je gefrustreerd bent over het resultaat - want stel dat FCG nou wel de voorrondes CL gehaald had was het dan ook leuk?
of nog triester: ''helemaal niets in Groningen''quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Net zo triest als Ajax-supporters die na de verliespartij: "Helemaal niets in Rotterdam gaan zingen".
Ja echt het meest sneue wat je maar kon bedenkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
of nog triester: ''helemaal niets in Groningen''![]()
Idd treurig. Bijna net zo treurig als toen ik bij Heerenveen - Ajax voor de beker zat en Ajax met 0-1 voorkwam. Gingen ze "joden zijn de baas in heerenveen zingen" Dit terwijl Ajax de laatste jaren bijna standaard in heerenveen verliest. Kansloos, en ja dit zeg ik als Ajacied zijnde.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 13:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja echt het meest sneue wat je maar kon bedenkenDie snapten er helemaal niks van. Er zaten ook twee Ajax-supporters voor mij (
) en die keken echt zoooo verbaasd toen vlak na die 2-1de supporters massaal aan de ploeg lieten weten hoe trots we waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |