jij had daar toch al iets gevondenquote:

Een wasmachine en een koelkast moet ik inderdaad meteen kopen, maar papa en mama Plato willen dan wel even bijspringen denk ik.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach als het zover komt dat ik met vrienden ga wonen, dan hoef ik toch echt geen Jan de Bouvier-inboedel. We gaan gewoon naar Leen Bakker en een wasmachine halen we bij de kringloopwinkel op. Bovendien zijn de ouders van in elk geval 1 vriend wel bereid om ons financieel een klein beetje te helpen als het niet lukt. Zolang er het broodnodige staat zoals koelkast, wasmachine, etc. dan kun je langzaam dat wat uitbreiden.

Laten we een FOK-appartementenblok kopen.quote:

wasmachine en koelkast moet ik ook.. magnetron heb ik al..quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een wasmachine en een koelkast moet ik inderdaad meteen kopen, maar papa en mama Plato willen dan wel even bijspringen denk ik.![]()
Een bed, bank, tafel, boekenkasten etc. heb ik natuurlijk al, weliswaar bepaald geen designmeubels, maar voor het komende jaar zijn ze goed genoeg.

En dan het gebal van Polen en Mokster aanhoren zeker?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Laten we een FOK-appartementenblok kopen.![]()

in Zwolle staat een FOK!-huisquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Laten we een FOK-appartementenblok kopen.![]()

Dan zetten we keihard Opeth opquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dan het gebal van Polen en Mokster aanhoren zeker?

Ik heb het nadeel dat mijn pa en ma geen fuck willen, die denken dat ik hier blijf wonen tot ik 28 ben en al 2 jaar een vaste baan heb. Nou ja, mogen ze gerust denken, maar het gaat gewoon niet gebeuren. Ik heb niets met dit shitdorp en nog minder met thuiswonen. Zodra ik de kans krijg hier weg te komen, dan ga ik weer lekker op mezelf.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een wasmachine en een koelkast moet ik inderdaad meteen kopen, maar papa en mama Plato willen dan wel even bijspringen denk ik.![]()
Een bed, bank, tafel, boekenkasten etc. heb ik natuurlijk al, weliswaar bepaald geen designmeubels, maar voor het komende jaar zijn ze goed genoeg.

Of je zoekt ook een kipje.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En dan het gebal van Polen en Mokster aanhoren zeker?

Een magnetron heb ik uiteraard ook.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
wasmachine en koelkast moet ik ook.. magnetron heb ik al..
misschien de oogjes alvast openhouden voor een koelkast in het goedkopie circuit

hehehe dan is het synchroon neuken zodat je de anderen niet hoortquote:

Dat is begrijpelijk.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb het nadeel dat mijn pa en ma geen fuck willen, die denken dat ik hier blijf wonen tot ik 28 ben en al 2 jaar een vaste baan heb. Nou ja, mogen ze gerust denken, maar het gaat gewoon niet gebeuren. Ik heb niets met dit shitdorp en nog minder met thuiswonen. Zodra ik de kans krijg hier weg te komen, dan ga ik weer lekker op mezelf.![]()

ik wil ook echt niet meer terug naar mijn ouders..quote:

Synchroon hoeft niet, ook zo'n gedoe met camera's in andere kamers. Meer geluid maken werkt wel.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
hehehe dan is het synchroon neuken zodat je de anderen niet hoort

Een jaar terug wilde ik het ook niet, maar kon het door omstandigheden niet anders.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik wil ook echt niet meer terug naar mijn ouders..

ja.. dat lijkt me dus extreem kut..quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een jaar terug wilde ik het ook niet, maar kon het door omstandigheden niet anders.![]()

Als tussenoplossing zou ik het niet erg vinden. Indien ik daar in de buurt werk zou vinden zou ik in eerste instantie ook bij mijn ouders gaan wonen omdat ik dan rustig naar een mooi appartement op zoek zou kunnen gaan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een jaar terug wilde ik het ook niet, maar kon het door omstandigheden niet anders.![]()

Studentenhuizen zijn lang niet zo leuk als je nu denkt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:36 schreef OoAstridoO het volgende:
IK ben blij als ik in September uit huis benecht wel

één grote orgie?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Studentenhuizen zijn lang niet zo leuk als je nu denkt.![]()

quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:36 schreef OoAstridoO het volgende:
IK ben blij als ik in September uit huis benecht wel

Dat was/is het ook en ik zit me al een jaar op te vreten en in te houden, maar ik ben er echt sinds 2 weken helemaal klaar mee. Ik heb ouders die verwachten dat je 'gezellig' beneden naar 1 of andere domme spelletjesshow gaat zitten kijken met ze. Nu vragen ze zich af wat er met me is. Ze weten dat ik binnenkort voor een appartement ga kijken en dan bevalt ze niet.quote:

Je bent lelijkquote:

Jawel, joh!quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:38 schreef Plato1980 het volgende:
Studentenhuizen zijn lang niet zo leuk als je nu denkt.![]()

I know i knowquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:40 schreef QyRoZ het volgende:
Altijd makkelijk, een kamer in Utrecht vinden.

Er is hier geen werk.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als tussenoplossing zou ik het niet erg vinden. Indien ik daar in de buurt werk zou vinden zou ik in eerste instantie ook bij mijn ouders gaan wonen omdat ik dan rustig naar een mooi appartement op zoek zou kunnen gaan.

in utrecht met dat vrouwen overschot maakt het niet uit.. hier in delft heb je als vrouw toch al zo een kamerquote:

Zeker, maar op den duur gaat het vervelen. Ik heb het er helemaal mee gehad.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel, joh!
Studentenhuizen zijn hartstikke leuk. Niet voor jaren aan een stuk, maar voor een jaartje of twee, drie vond ik het iig een geweldige ervaring.

vandaar dat je weg wilt... nu werkt je sluitspier nogquote:

Ik was het na 7 jaar ook wel zat.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zeker, maar op den duur gaat het vervelen. Ik heb het er helemaal mee gehad.

Het klinkt als het dorp waar ik vandaan kom.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er is hier geen werk.
Er is hier geen sociale omgeving, aangezien ik hier niemand ken en al vrienden zat heb elders. (kortom interesseert me niet, enige dat ik hier doe is naar de trein gaan)
Er is hier niet eens een mogelijkheid uit te gaan.
Ik wil hier niet wonen.
Ik heb het hier niet naar mijn zin, ik erger me kapot.

Ik zei dus ook tijdelijk, ik was zeker niet van plan om er langer dan een paar maanden te blijven wonen. Alleen is het moeilijk om daar werk te vinden en dus is de kans groot dat ik gezien mijn studies in Den Haag of in een provinciehoofdstad terechtkom.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:41 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er is hier geen werk.
Er is hier geen sociale omgeving, aangezien ik hier niemand ken en al vrienden zat heb elders. (kortom interesseert me niet, enige dat ik hier doe is naar de trein gaan)
Er is hier niet eens een mogelijkheid uit te gaan.
Ik wil hier niet wonen.
Ik heb het hier niet naar mijn zin, ik erger me kapot.

die dictator uit V for Vendetta vond ik coolquote:

Je moet inderdaad geen jaren aan een stuk blijven hangen in een studentenhuis.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:42 schreef Plato1980 het volgende:
Zeker, maar op den duur gaat het vervelen. Ik heb het er helemaal mee gehad.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |