schapen genoeg in friesland jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:02 schreef OoAstridoO het volgende:
ik dacht het nietik ken wel andere LEUKE mensen met schapen
en bbq?quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:05 schreef PhaE het volgende:
Lekker weer
Huisgenoot heeft gisteren zijn sleutel gekregen en is dus snel weg
Lekker weer
Niet al te laat vrij
Lekker weer
Terras in vooruitzicht
Lekker weer
Bier!
gingen mijn huisgenoten maar wegquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:05 schreef PhaE het volgende:
Huisgenoot heeft gisteren zijn sleutel gekregen en is dus snel weg
Bier!
Heb ik weg gegevenquote:
Biertje?quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:10 schreef Xcalibur het volgende:
Nixxxxxx, je bent een luie zak!
graagquote:
hij werktquote:
check,quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:13 schreef Private_Part_Sir het volgende:
fok..t weer is hier weer omgeslagen..
nah, toch maar tarrasje..
Ik kom eraan..quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:14 schreef PhaE het volgende:
Kom maar naar apeldoorn na het werk allemaal.
Terras bij de finnegans, eten we meteen wat daaro, prima chow-chow!
en natuurlijk BIER!
check!quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:14 schreef PhaE het volgende:
en natuurlijk BIER!
euhm, niet echtquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:16 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Weet jij nog leuke hotelletjes in Utrecht?
apeldoorn is een fuck end weg...quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:14 schreef PhaE het volgende:
en natuurlijk BIER!
hehe.. Hotel t zwaantje..quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm, niet echt
ik ga daar nooit in een hotel
dr staat wel een kamer leeg in huis
minstens drie keer?quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:18 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
hehe.. Hotel t zwaantje..
Hoeveel vraag je nou per nacht?
Ik kan vandaag niet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:14 schreef PhaE het volgende:
en natuurlijk BIER!
t is er ook maar eentjequote:
hoezo? Loop je achter de dames aan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:20 schreef OoAstridoO het volgende:
Mijn hormonen spelen op met dit weerik lijk wel een vent
ok.. met dit hete weer moet twee keer wel voldoende zijnquote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
ok.. met dit hete weer moet twee keer wel voldoende zijn
quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:20 schreef OoAstridoO het volgende:
Mijn hormonen spelen op met dit weerik lijk wel een vent
quote:
Ik vind t best..quote:
ontbijt mag je me best makenquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:24 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik vind t best..![]()
Alhoewel een hotel me aanspreek vanwege het ontbijt, tv, minibar en het bad..
Sorry. Ik zit op het terras in Den Haag straks. Op het Plein om precies te zijn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:14 schreef PhaE het volgende:
en natuurlijk BIER!
LMAOquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
ontbijt mag je me best maken
dan mag je mijn tv wel lenen
je zult t met een douche moeten doen
en de slijter zit op de hoek
Je bent vier dagen te laat daar muts!quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:28 schreef Mokster het volgende:
Sorry. Ik zit op het terras in Den Haag straks. Op het Plein om precies te zijn.
Geen idee of ze chow-chow hebben (whatever the hell that may be).
Maar wel bier. Enzo.
Is chow-chow niet een hond?quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Sorry. Ik zit op het terras in Den Haag straks. Op het Plein om precies te zijn.
Geen idee of ze chow-chow hebben (whatever the hell that may be).
Maar wel bier. Enzo.
I know. Zojuist ook vernomen dat ik zeer interessante taferelen gemist heb.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:33 schreef nixxx het volgende:
Je bent vier dagen te laat daar muts!
maar enjoy
quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
I know. Zojuist ook vernomen dat ik zeer interessante taferelen gemist heb.![]()
Helaas zag ik je sms-je pas toen we alweer thuis waren...![]()
Ik hoor wel wanneer, waar en hoe laat. Dan zorg ik ervoor dat ik die keer wél van de partij ben!!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:36 schreef nixxx het volgende:
nou ja.. interessant... dat viel ook weer mee
![]()
het kon veel erger... daar ga ik volgende keer eens voor zorgen.. dan giet ik er meer bier in
quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik hoor wel wanneer, waar en hoe laat. Dan zorg ik ervoor dat ik die keer wél van de partij ben!!!
schopje TRUquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Willen jullie allemaal even voor mij duimen?
* Mini_rulez heeft net een woning bekeken en wordt spontaan bijgelovig.
Natuurlijk willen WE dat..quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:42 schreef Mini_rulez het volgende:
Willen jullie allemaal even voor mij duimen?
* Mini_rulez heeft net een woning bekeken en wordt spontaan bijgelovig.
Omdat het wel heel handig zou zijn als duimen de keuze van de verhuurder kon beïnvloeden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:45 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Natuurlijk willen WE dat..
Waardoor wordt je bijgelovig?
Heb je niet je charmes in de strijd gegooid?quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Omdat het wel heel handig zou zijn als duimen de keuze van de verhuurder kon beïnvloeden.
We hebben alleen de tussenpersoon gesproken. Anders had ik dat natuurlijk wel gedaan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:47 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Heb je niet je charmes in de strijd gegooid?
Toch niet in Den Haag?quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:44 schreef nixxx het volgende:
zat toevallig zelf ook vanmiddag wat appartementjes te zoeken
dat kunnen ze zeker.. ligt eraan waar je ze steekt... ...quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Omdat het wel heel handig zou zijn als duimen de keuze van de verhuurder kon beïnvloeden.
quote:
Eikel.quote:
whehehequote:Op woensdag 3 mei 2006 16:58 schreef Plato1980 het volgende:
Eikel.![]()
Niet dat die stad mijn voorkeur heeft, maar aangezien de kans aanwezig is dat ik ergens op een ministerie terechtkom zal ik daar ook wel terechtkomen.![]()
Ik had geen aanleiding, kom ik die trein uit, gaat ze praktisch dezelfde kant uit.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:56 schreef Tranceptor het volgende:
Versieren in de trein, hoe gaat dat in zijn werk?
Ervaringsdeskundigen in de zaal?![]()
antw: redelijk snel, maar vaak met vertraging..quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:56 schreef Tranceptor het volgende:
Versieren in de trein, hoe gaat dat in zijn werk?
Ervaringsdeskundigen in de zaal?
je moet ook niet verwachten dat je voor 300 euro een ruim 4-kamer appartement met uitzicht op ze gaat krijgen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
whehehe
ik zat naar huur dingen te kijken.. maar dat valt nog een beetje tegen in de prijsklasse die ik in gedachten had
Dat klopt, of je moet voorzieningen delen (en dat heb ik lang genoeg gedaan) of je komt in een wijk terecht waar ik niet wil wonen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
whehehe
ik zat naar huur dingen te kijken.. maar dat valt nog een beetje tegen in de prijsklasse die ik in gedachten had
Dus in Den Haag is het ook al niet beter.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
whehehe
ik zat tot 500 te kijken.. maar dan zit je over het algemeen toch bij de pauperbuurten of veredelde studentenkamersquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
je moet ook niet verwachten dat je voor 300 euro een ruim 4-kamer appartement met uitzicht op ze gaat krijgen.![]()
Ik wil graag met vrienden wat gaan huren, valt ook nog niet mee.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zat tot 500 te kijken.. maar dan zit je over het algemeen toch bij de pauperbuurten of veredelde studentenkamers
DAN had ik een aanleiding! Er gebeurt altijd wat op dat traject, maar zul je net zien ...quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:01 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
antw: redelijk snel, maar vaak met vertraging..
Klopt, vanaf 600 euro is het te doen. Niet onbetaalbaar, maar toch vrij fors als percentage van het startsalaris waar ik normaalgesproken op uit zal komen. In omliggende gemeenten als Zoetermeer en Rijswijk zal het wel wat beter zijn, maar of ik daar nu gelukkig van word.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zat tot 500 te kijken.. maar dan zit je over het algemeen toch bij de pauperbuurten of veredelde studentenkamers
Dan wordt het natuurlijk wel goedkoper, althans per persoon.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:04 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wil graag met vrienden wat gaan huren, valt ook nog niet mee.![]()
ja.. dan zit je weer met extra vervoerskosten..quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, vanaf 600 euro is het te doen. Niet onbetaalbaar, maar toch vrij fors als percentage van het startsalaris waar ik normaalgesproken op uit zal komen. In omliggende gemeenten als Zoetermeer en Rijswijk zal het wel wat beter zijn, maar of ik daar nu gelukkig van word.
Ach het is ook niet makkelijk een appartementje met 3 slaapkamers voor 3 personen te vinden onder de 1000 euro, maar ik heb stille hoop.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan wordt het natuurlijk wel goedkoper, althans per persoon.
Dat klopt, maar dat wordt deels vergoed. Erger is dat in die steden geen barst te doen is. Het liefste bleef ik in Leiden wonen, maar het is onmogelijk om daar een appartement te vinden dat voor 1 persoon betaalbaar is.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. dan zit je weer met extra vervoerskosten..
waar zoek jij? Welke stad... bedoel ik.. maar meer sites zijn ook welkomquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach het is ook niet makkelijk een appartementje met 3 slaapkamers voor 3 personen te vinden onder de 1000 euro, maar ik heb stille hoop.![]()
Nee, dat klopt, voor een student is het dan nog duur, maar aangezien je aan het afstuderen bent is het daarna best betaalbaar.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach het is ook niet makkelijk een appartementje met 3 slaapkamers voor 3 personen te vinden onder de 1000 euro, maar ik heb stille hoop.![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat wordt deels vergoed. Erger is dat in die steden geen barst te doen is. Het liefste bleef ik in Leiden wonen, maar het is onmogelijk om daar een appartement te vinden dat voor 1 persoon betaalbaar is.
Amsterdam e.o.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
waar zoek jij? Welke stad... bedoel ik.. maar meer sites zijn ook welkom
Ik ookquote:
Na de 'zomervakantie' ga ik sowieso drie dagen werken en 2 dagen schrijven aan mijn scriptie (waarvoor ik dan al het onderzoek al gedaan heb). Dan is goed te doen, ik moet enkel sparen voor de inboedel. Maar goed, met zijn drieeen en de hulp van twee ouderparen moet het lukken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, voor een student is het dan nog duur, maar aangezien je aan het afstuderen bent is het daarna best betaalbaar.
Je bent zeker van die baan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:11 schreef nixxx het volgende:
[..]daar had ik ook gekeken ja.. aangezien die baan in zoeterwoude is.. maar idd.. niets
Allied data. Goede productenquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:12 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zoek nog een stage trouwens. Ik krijg net te horen dat TNO bij nader inzien geen plek of geen tijd heeft om een half jaar lang mij van een opdracht te voorzien. Dus nu zoek ik verder...
Mogelijke kandidaten via school:
- NedTrain in Utrecht. Daar ga ik morgen even achteraan.
- Allied Data Technologies, in Spijkenisse (aan te fietsen). Daar heb ik net een e-mail naar verstuurd.
- Eventueel een opdracht voor studenten/beginnende onderneming. Moet ik morgen ook even achteraan.
nee, niet zeker, maar ik was alvast aan het rondkijken voor het geval datquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je bent zeker van die baan?
Maar inderdaad, Leiden kun je vergeten, tenzij je al jaren staat ingeschreven bij de SLS of je moet gaan samenwonen.
Straks in de auto weerquote:
Ja, inrichten wordt nog een duur grapje. Ik heb weliswaar al het nodige, maar voor een appartement is dat niet genoeg. Aangezien ik na jaren studeren geen rode cent meer heb zal ik daar echter een tijd mee moeten wachten. Dan maar in een half ingericht appartement wonen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Na de 'zomervakantie' ga ik sowieso drie dagen werken en 2 dagen schrijven aan mijn scriptie (waarvoor ik dan al het onderzoek al gedaan heb). Dan is goed te doen, ik moet enkel sparen voor de inboedel. Maar goed, met zijn drieeen en de hulp van twee ouderparen moet het lukken.![]()
whehehe bekant de enige centen die ik heb zijn roodquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, inrichten wordt nog een duur grapje. Ik heb weliswaar al het nodige, maar voor een appartement is dat niet genoeg. Aangezien ik na jaren studeren geen rode cent meer heb zal ik daar echter een tijd mee moeten wachten. Dan maar in een half ingericht appartement wonen.![]()
Mijn router doet al 5 jaar trouwe dienst. Echt goede instellingen mogelijk, firmware is goed.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tot op hede kon ik ze niet. Echt goede producten of is het Trust kwaliteit?
O zeker, hoe eerder ik niet meer in een studentenhuis hoef te leven, hoe beter. Niet dat ik het hier niet naar mijn zin heb gehad, maar het is mooi geweest.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee, niet zeker, maar ik was alvast aan het rondkijken voor het geval dat
als ik eenmaal een baan heb woon ik hier nog maar 2 maanden denk ik
Je zei trust, daar mogen ze een bom op gooien!quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tot op hede kon ik ze niet. Echt goede producten of is het Trust kwaliteit?
Ach als het zover komt dat ik met vrienden ga wonen, dan hoef ik toch echt geen Jan de Bouvier-inboedel. We gaan gewoon naar Leen Bakker en een wasmachine halen we bij de kringloopwinkel op. Bovendien zijn de ouders van in elk geval 1 vriend wel bereid om ons financieel een klein beetje te helpen als het niet lukt. Zolang er het broodnodige staat zoals koelkast, wasmachine, etc. dan kun je langzaam dat wat uitbreiden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, inrichten wordt nog een duur grapje. Ik heb weliswaar al het nodige, maar voor een appartement is dat niet genoeg. Aangezien ik na jaren studeren geen rode cent meer heb zal ik daar echter een tijd mee moeten wachten. Dan maar in een half ingericht appartement wonen.![]()
Hardleerse Rotterdammer, dat woord BESTAAT niet!quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:15 schreef nixxx het volgende:
bekant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja.. tafel en stoelen kun je maken van lege bierkrattenquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach als het zover komt dat ik met vrienden ga wonen, dan hoef ik toch echt geen Jan de Bouvier-inboedel. We gaan gewoon naar Leen Bakker en een wasmachine halen we bij de kringloopwinkel op. Bovendien zijn de ouders van in elk geval 1 vriend wel bereid om ons financieel een klein beetje te helpen als het niet lukt. Zolang er het broodnodige staat zoals koelkast, wasmachine, etc. dan kun je langzaam dat wat uitbreiden.
ik heb dus echt helemaal niets met rotterdamquote:Op woensdag 3 mei 2006 17:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Hardleerse Rotterdammer, dat woord BESTAAT niet!![]()
Zover wilden we niet gaan.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja.. tafel en stoelen kun je maken van lege bierkratten
Ik ben ook op zoek in Den Haag.quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Eikel.![]()
Niet dat die stad mijn voorkeur heeft, maar aangezien de kans aanwezig is dat ik ergens op een ministerie terechtkom zal ik daar ook wel terechtkomen.![]()
Blijkbaar heeft de stad toch invloed op je.quote:Op woensdag 3 mei 2006 17:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb dus echt helemaal niets met rotterdam![]()
.. ja mijn broer woont er, maar dat is alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |