Huisdieren? Onder de kast geschoven? Hopelijk vind je het voor het ontdooid is en gaat rottenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:03 schreef mschol het volgende:
godver..
ben een blokje diepvries vissenvoer kwijt
had em uit de vriezer gehaald om een beetje te laten ontdooien en nu kan ik em nie meer vinden
Van die bevroren wormen?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:03 schreef mschol het volgende:
godver..
ben een blokje diepvries vissenvoer kwijt
had em uit de vriezer gehaald om een beetje te laten ontdooien en nu kan ik em nie meer vinden
Ik hoop het welquote:
Ik denk het wel.quote:
ontdooit was het ,quote:Op zondag 14 mei 2006 13:28 schreef Jump het volgende:
[..]
Huisdieren? Onder de kast geschoven? Hopelijk vind je het voor het ontdooid is en gaat rotten
yup...quote:
je bent wel erg zeker van je gelijk hequote:Op zondag 14 mei 2006 14:10 schreef SHERMAN het volgende:
Jij hoeft niet te mailen, jij word gekozen.
nope, me ma & pa zitten in italiequote:Op zondag 14 mei 2006 14:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mogguh allen. Nog iemand wat gedaan voor moederdag?
Misschien heeft je moeder de blokjes wel in het ijsklontjesvakje gestoptquote:Op zondag 14 mei 2006 14:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ontdooit was het ,
we hebben zo'n amerikaanse ijskast met ijsblokjes dispenser en daar op het roostertje had ik em gelegd
[..]
yup...
Oh, wonen ze daar of vakantie?quote:
Tsja, ik gok graag.quote:
Heeft ie dat?quote:
100? neuh man, 77135 euro en mijn account.quote:
Even aan papa en mama vragen of ik mijn spaarvarken mag kapot gooien hoor.quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 14:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
100? neuh man, 77135 euro en mijn account.
Als hij het wordt bedoel je hè?quote:Op zondag 14 mei 2006 14:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
100? neuh man, 77135 euro en mijn account.
Houd je mond nou want ik ga twijfelen.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:21 schreef mschol het volgende:
[..], je hebt me zwaar overgewaardeerd man
![]()
maar als je nhet kwijt wilt, ik wil je wel mailen met me gironummer![]()
Ja, jammer voor jullie wed ik alleen met me zelf.quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 14:23 schreef SHERMAN het volgende:
Ja, jammer voor jullie wed ik alleen met me zelf.![]()
Mag anders niet van mijn ouders.quote:
Had je een weddenschap?quote:Op zondag 14 mei 2006 20:21 schreef SHERMAN het volgende:
Ja maar, ja maar ms dan?!
Mijn weddenschap wat doe je?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |