in de scquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:56 schreef most_wanted het volgende:
Nog boeiend Tech nieuws?
Inderdaad, vanaf nuquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:29 schreef BlueCurl het volgende:
jah ach ik maak een nieuw deel aan en die belg bljift weer wegterwijl ie volgens mij gewoon kompjoeter les heb
In het nederlands of dunglishquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik zo me webserver & co weer installen. en dan denk eens verder met csi miami mini site
quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:27 schreef BlueCurl het volgende:
Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden.
geen smilie postss doen dev...quote:
en ik was ffies weg nadat de kat van de buren bij me caaf in het hok zatquote:
Heeft je buur nu en kat?quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en ik was ffies weg nadat de kat van de buren bij me caaf in het hok zatff dicht hok gekocht. de huidige was na 11 jaar toch aan vervanging toe
en nu ik en caaf lekker buiten zittenkrijg ik mss ook eeens een kleurtje... vorige laptop kon ik dan het beeld niet meer zien buiten... maar deze heeft goed beeld buiten met zonlicht. laptop wel in schaduw overigens
quote:Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Wat voor les?quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:00 schreef Jump het volgende:
[..]
Heeft je buur nu en kat?
Zie de OP eens
[..]
Nog tot 17u50 les
Wat is er met de OP?quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:00 schreef Jump het volgende:
[..]
Heeft je buur nu en kat?
Zie de OP eens
[..]
Nog tot 17u50 les
is niet accuraat meer lijkt mij...quote:Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Datacommunacatiequote:
dat is een mogelijkheid...quote:
Maandag, 6 uur op, van kwart over 8 tot half 5 stage, half 6 thuis, van 7 tot 10 werken bij de ah, collega thuisbrengen, 11 uur thuis.quote:
Babbage?quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:17 schreef Jump het volgende:
[..]
Datacommunacatie
Nu bezig met Module 11 van CCNA2.
Babbage?quote:
Jij hoeft niet eens meer te mailen, bij deze ben je al aangenomen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:45 schreef mschol het volgende:
[..]
geen smilie postss doen dev...
en jij ook niet sher.,.. dat mag niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |