Sorry, maar dit vind ik toch echt een gevalletje van:quote:Op donderdag 20 april 2006 17:41 schreef Jump het volgende:
[..]
http://store.apple.com/Ap(...)oductLearnMore=T7561
http://www.itpro.be/gent.phpquote:Op donderdag 20 april 2006 17:42 schreef Geqxon het volgende:
Toen ik laatst een Apple Center binnenliep krijg ik een beetje zo'n gevoel:
[afbeelding]
Allemaal zo mooi schoon en wit en strak en design-erig
Men vader betaalde toch een deel terug omdat die het ook gebruiktquote:Op donderdag 20 april 2006 17:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik toch echt een gevalletje van:
-Voor 30 cent inkoopprijs een product uit taiwan kopen
-Een naam verzinnen die begint met een lage letter i gevolgd door een hoofdletter zodat het populair is.
-Kijken naar hoe duur de concurentie is
-Het 2x zo duur verkopen.
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 20 april 2006 17:44 schreef Jump het volgende:
[..]
http://www.itpro.be/gent.php
Hier was het zo:
[afbeelding]
Tenzij het negatief is, jezelf belachelijk maken is wel okéquote:Op donderdag 20 april 2006 17:52 schreef devzero het volgende:
En voor jezelf een naamtopic openen is eigenlijk not-done
quote:Op donderdag 20 april 2006 17:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tenzij het negatief is, jezelf belachelijk maken is wel oké
glasex kun je ook bij de AH kopen, maar dat staat ook niet stoer. Misschien wel een goed idee: een lading glasex opkopen en verkopen als iScreen of iWipequote:Op donderdag 20 april 2006 17:56 schreef BlueCurl het volgende:
pff dat schoonmaak spul wat je er hebt gehaald kun je hier gewoon in de mediamarkt kopen
quote:Op donderdag 20 april 2006 17:38 schreef Jump het volgende:
Ik vandaag wat gekocht in de Apple Store in Gent. Voel me opeens zo:
[afbeelding]
niet slecht bedoeld
Daarom dusquote:Op donderdag 20 april 2006 17:39 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik laat jemorgen heus niet meer binnen jij jij overloper
maar glasex is volgens mij niet echt goed voor je schermquote:Op donderdag 20 april 2006 18:02 schreef devzero het volgende:
[..]
glasex kun je ook bij de AH kopen, maar dat staat ook niet stoer. Misschien wel een goed idee: een lading glasex opkopen en verkopen als iScreen of iWipe
Ach, je hebt altijd nog een alternatiefquote:
De dag dat ze de deur open doen bij je schoolquote:Op donderdag 20 april 2006 17:40 schreef Jump het volgende:
Nee, anders kan ik toch naar de opendeurdag van me school
alternatief? welkequote:Op donderdag 20 april 2006 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, je hebt altijd nog een alternatief
de opendeurdag op zijn schoolquote:Op donderdag 20 april 2006 20:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
alternatief? welke? of heb ik ff wat gemist
Hier wordt die aanzien als een verplichte lesdag normaalquote:Op vrijdag 21 april 2006 06:44 schreef Sjowhan het volgende:
Open deur dag is toch altijd op basis van vrijwilligheid?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 07:39 schreef Jump het volgende:
[..]
Hier wordt die aanzien als een verplichte lesdag normaal
quote:
en ik ben pas net me bed uitquote:Op vrijdag 21 april 2006 07:42 schreef Jump het volgende:
[..]
Zo dadelijk ook weer weg, nog even naar de les tot 11u20 en dan naar station
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |