Hij dacht er zelf anders overquote:
Niet bepaald.quote:Op woensdag 3 mei 2006 04:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Eens zien of dit na mijn arbeid ook al weer vol is
Ik 'werk'quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:02 schreef Mokster het volgende:
Goedemorgen op deze waanzinnig mooie dag!
Ik ook! Maar dan zonder aanhalingstekens.quote:
Een dag vrij of een vakantie is mij niet gegundquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ook! Maar dan zonder aanhalingstekens.
De gedachte aan de borrel in het zonnetje op het Plein aan het einde van middag helpt mij de dag door...
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je mij bedoeld. Hoi M.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:03 schreef Mokster het volgende:
En: "hallo eqho" natuurlijk.
Och arm. Het was mij totaal ontschoten dat men hier slechts de eerste letter van een naam gebruikt om daarmee iemand aan te duiden. Mijn welgemeende en zeer oprechte excuses hiervoor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:05 schreef ehqo het volgende:
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je mij bedoeld. Hoi M.
Dat was niet het punt, je draaide twee letters om. Evengoed bedankt voor je excuses.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Och arm. Het was mij totaal ontschoten dat men hier slechts de eerste letter van een naam gebruikt om daarmee iemand aan te duiden. Mijn welgemeende en zeer oprechte excuses hiervoor.
Niet altijdquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Och arm. Het was mij totaal ontschoten dat men hier slechts de eerste letter van een naam gebruikt om daarmee iemand aan te duiden. Mijn welgemeende en zeer oprechte excuses hiervoor.
Zo blijf ik mezelf verexcuseren...quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:21 schreef ehqo het volgende:
Dat was niet het punt, je draaide twee letters om. Evengoed bedankt voor je excuses.
En dat nog vóór de middag!quote:
Jep.quote:
Zo heel af en toe kruip ik uit mijn pessimistische manier van leven om voor een paar uur vrolijk rond te hupsen. En ik ga zondag naar de Efteling. Daar kan je mij sowieso vrolijk mee krijgen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat is een goeie zaak. Je lijkt ook vrolijk, dat is ook een goeie zaak.
De efteling, dat is lang geleden. Het Land van Laaf en zulks.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo heel af en toe kruip ik uit mijn pessimistische manier van leven om voor een paar uur vrolijk rond te hupsen. En ik ga zondag naar de Efteling. Daar kan je mij sowieso vrolijk mee krijgen.
Hoka hequote:Op woensdag 3 mei 2006 11:23 schreef Misstique het volgende:
Today is a fine day for an execution.
Vorig jaar oktober. Trouwdag en zulksquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
De efteling, dat is lang geleden. Het Land van Laaf en zulks.
Jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
De efteling, dat is lang geleden. Het Land van Laaf en zulks.
Ah. Een vrijwilliger. Tof.quote:
Neen, trouwen doe je in een kasteelquote:
Fata morgana is tof. In Fata Morgana liggen mijn roots.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Fata Morgana. De droomvlucht is psychedelisch. Ik wil ook weer eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |