Hij dacht er zelf anders overquote:
Niet bepaald.quote:Op woensdag 3 mei 2006 04:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Eens zien of dit na mijn arbeid ook al weer vol is
Ik 'werk'quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:02 schreef Mokster het volgende:
Goedemorgen op deze waanzinnig mooie dag!
Ik ook! Maar dan zonder aanhalingstekens.quote:
Een dag vrij of een vakantie is mij niet gegundquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ook! Maar dan zonder aanhalingstekens.
De gedachte aan de borrel in het zonnetje op het Plein aan het einde van middag helpt mij de dag door...
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je mij bedoeld. Hoi M.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:03 schreef Mokster het volgende:
En: "hallo eqho" natuurlijk.
Och arm. Het was mij totaal ontschoten dat men hier slechts de eerste letter van een naam gebruikt om daarmee iemand aan te duiden. Mijn welgemeende en zeer oprechte excuses hiervoor.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:05 schreef ehqo het volgende:
Ik ga er voor het gemak even vanuit dat je mij bedoeld. Hoi M.
Dat was niet het punt, je draaide twee letters om. Evengoed bedankt voor je excuses.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Och arm. Het was mij totaal ontschoten dat men hier slechts de eerste letter van een naam gebruikt om daarmee iemand aan te duiden. Mijn welgemeende en zeer oprechte excuses hiervoor.
Niet altijdquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Och arm. Het was mij totaal ontschoten dat men hier slechts de eerste letter van een naam gebruikt om daarmee iemand aan te duiden. Mijn welgemeende en zeer oprechte excuses hiervoor.
Zo blijf ik mezelf verexcuseren...quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:21 schreef ehqo het volgende:
Dat was niet het punt, je draaide twee letters om. Evengoed bedankt voor je excuses.
En dat nog vóór de middag!quote:
Jep.quote:
Zo heel af en toe kruip ik uit mijn pessimistische manier van leven om voor een paar uur vrolijk rond te hupsen. En ik ga zondag naar de Efteling. Daar kan je mij sowieso vrolijk mee krijgen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat is een goeie zaak. Je lijkt ook vrolijk, dat is ook een goeie zaak.
De efteling, dat is lang geleden. Het Land van Laaf en zulks.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo heel af en toe kruip ik uit mijn pessimistische manier van leven om voor een paar uur vrolijk rond te hupsen. En ik ga zondag naar de Efteling. Daar kan je mij sowieso vrolijk mee krijgen.
Hoka hequote:Op woensdag 3 mei 2006 11:23 schreef Misstique het volgende:
Today is a fine day for an execution.
Vorig jaar oktober. Trouwdag en zulksquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
De efteling, dat is lang geleden. Het Land van Laaf en zulks.
Jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
De efteling, dat is lang geleden. Het Land van Laaf en zulks.
Ah. Een vrijwilliger. Tof.quote:
Neen, trouwen doe je in een kasteelquote:
Fata morgana is tof. In Fata Morgana liggen mijn roots.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Fata Morgana. De droomvlucht is psychedelisch. Ik wil ook weer eens.
U bent verwekt in Fata Morgana?quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Fata morgana is tof. In Fata Morgana liggen mijn roots.
Uiteraard.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel op ons gezamelijke hoogtepunt dan he'![]()
Villa Volta kan er ook wat vanquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Fata Morgana. De droomvlucht is psychedelisch. Ik wil ook weer eens.
Liggen ze dichtbij dat skelet die uit het water komt zetten? Ik wil ze eens zien, je roots.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Fata morgana is tof. In Fata Morgana liggen mijn roots.
Ik moest bijna huilen toen ik op m'n 11e Villa Volta inging. Ik hou niet zo van de omgekeerde wereld en zulks.quote:
Ergens bij de fakir in de buurt.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:56 schreef ehqo het volgende:
[..]
Liggen ze dichtbij dat skelet die uit het water komt zetten? Ik wil ze eens zien, je roots.
Skype is kut neem echte vrienden ofzoquote:
Precies, zoals gister.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Skype is kut neem echte vrienden ofzo![]()
Virtueel gezeik allemaal
Jaquote:
Neenee, het zijn m'n voorvaderen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Je bent wel met een vluggertje verwekt dan zeg
Zijn daar van die foto's van? Wel een zielig verhaal.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik moest bijna huilen toen ik op m'n 11e Villa Volta inging. Ik hou niet zo van de omgekeerde wereld en zulks.
Dus je stamt af van sjeiks?quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Neenee, het zijn m'n voorvaderen.
Kijk eens tussen de PI's, volgens mij heb je daar nog niet gekeken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
* Ghostbuster zoekt dollarteken ogen smiley![]()
PI'squote:Op woensdag 3 mei 2006 12:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
Kijk eens tussen de PI's, volgens mij heb je daar nog niet gekeken.
Goed gelezenquote:
Dan vind ik je een lul. Heel BeF denk ik trouwens.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Mja ik vind z'on PI net een klikje teveel
Half Fok welquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:17 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dan vind ik je een lul. Heel BeF denk ik trouwens.
Luie kutstudent, hoogstwaarschijnlijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:17 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dan vind ik je een lul. Heel BeF denk ik trouwens.
Nou er is geen school of universiteit die mij aanneemt meer hoorquote:
Idem.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:21 schreef Vetrol het volgende:
Luie kutstudent, check!
Je QR't zeker ook.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou er is geen school of universiteit die mij aanneemt meer hoor![]()
Ik word oudquote:
Quick Reply.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als jij even verteld wat het is mischien wel![]()
Ah Quick reply!quote:
Geen zorgen, ik verzin het net. Misschien dat het wel bestaat, maar dan was ik me er niet van bewust.quote:
Hoever zat jij van de maanlanding af qua geboorte datum?quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:25 schreef ehqo het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik verzin het net. Misschien dat het wel bestaat, maar dan was ik me er niet van bewust.
Zolang de sex nog goed gaat maak ik me geen zorgen over ouderdomquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:25 schreef ehqo het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik verzin het net. Misschien dat het wel bestaat, maar dan was ik me er niet van bewust.
We hadden daarvoor een tv gekochtquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoever zat jij van de maanlanding af qua geboorte datum?![]()
Vertel?quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
je had er vanacht bij moeten zijn![]()
![]()
![]()
ik doe niet mee daaraanquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Zie je dat Skype is killing,mensen worden er bang van
't Is geen vereiste in dit levenquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:04 schreef Mokster het volgende:
Ik heb geen Skype.
Ik weet niet eens wat het is.
Ik ben dan ook reeds oud en versleten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |