Buiten het goede weer? Geen idee.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, brand los. Waarom heb jij last van zo'n verdomd goed humeur.
Je bent een wispelturige man.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Buiten het goede weer? Geen idee.
Ik geloof dat mijn emoties maar zelden een grondige reden hebben, eigenlijk
't is hier gezèèèè↕ligquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:08 schreef k_man het volgende:
Vind je de SC hier in K&L al leuker dan in FOT Re?
pilletje?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:13 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb ook wel eens momenten dat ik extreem vrolijk ben.
En dan weet ik vaak ook niet hoe dat komt.
Ik vind het ergens wel prijzenswaardig.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Verwerpelijke nieuwlichterij. Daar wens ik me niet aan te conformeren.
Wordt?!quote:
Maar je hebt het er wel vaak over.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben niet prettig gestoord, hoor. Hooguit gestoord.
je als in menquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wordt?!![]()
Oh shit, ik dacht dat het Bupatih was.![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wordt?!![]()
Oh shit, ik dacht dat het Bupatih was.![]()
Zo dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:16 schreef Lienekien het volgende:
Dat gekoketteer met 'ik ben prettig gestoord en ik snap er niks van' gaat me soms wel een beetje vervelen.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat zijn minder woorden, Lienekien.
Als ik ze achterwege laat, kom ik weer te serieus over. Heb je dat weer.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:30 schreef Bupatih het volgende:
Dat gepost met "[afbeelding]" en "[afbeelding]" gaat me soms een beetje vervelen.
Ja, maar die smileys zijn zó irritant.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik ze achterwege laat, kom ik weer te serieus over. Heb je dat weer.
Dat heb je heel goed verwoord.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar die smileys zijn zó irritant.!
"Ik haat je, maar door deze smiley te posten, probeer ik braaf en lief over te komen."
Zoiets dan, hè?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:33 schreef wyccie het volgende:
Boeh!
Ik vind de PI smiley veel liever dan de gewone reactie smiley.
of spontaan vervellen ookquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:32 schreef k_man het volgende:
Dat gepost over vervelen gaat me soms vervelen.
Je mag mij gaan haten. Oefenen!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben niet zo goed in haten. Maar ik werk eraan.
Ja, nee...Daarvoor zal ik je toch echt iets beter moeten kennen, wyccie.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:41 schreef wyccie het volgende:
Ik vind die pixels niet zo mooi.
[..]
Je mag mij gaan haten. Oefenen!
Ja, daar wachtte ik ook op.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:47 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind dat de vraag zou moeten zijn, waarom zou je willen leren haten?
Wanneer kom je weereens langs kul?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Op mensen in mijn nabije omgeving, he.
Ik zat aan mijn broer te denken.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:53 schreef Lienekien het volgende:
Waarom noemt A-E jou kul?
Hoho, niet gaan overdrijven nu...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
AE is een hele lieve meid, mensen. Daarom.
Brabo's onder elkaar enzo...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:53 schreef Lienekien het volgende:
Waarom noemt A-E jou kul?
Het staat haar vrij te reageren.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Waarom vraag je het niet aan AE? Die weet vast het antwoord.
Heeft het nog enigerlei verband met 'flauwe kul'?quote:
Niet gaan overdrijven nu.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon omdat ik Do2 een lieverd vind.
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben duidelijk te veel nu.
Ja, daarom stelde ik je ook een vraag.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
Menschen... ik ben hier gewoon aanwezig hoor...
Oh ja, nu zie ik het ook.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
Menschen... ik ben hier gewoon aanwezig hoor...
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:57 schreef Lienekien het volgende:
Als jullie mekaar een beetje willen opvrijen met je ge-lieverd, wil je misschien wel liever alleen zijn.quote:
Daar is een openbaar forum dan ook de ideale plek voor, hè?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als jullie mekaar een beetje willen opvrijen met je ge-lieverd, wil je misschien wel liever alleen zijn.
![]()
Oh, zo...Dat was nog niet eens in me opgekomen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als jullie mekaar een beetje willen opvrijen met je ge-lieverd, wil je misschien wel liever alleen zijn.
![]()
Bij mijn weten niet hoor... "Kul" of "Kulleke", dat is op zijn brabo's volgens mij een "liefkozend" bedoeld woord.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heeft het nog enigerlei verband met 'flauwe kul'?
Dat vind ik prima hoor Buupertje.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:57 schreef Bupatih het volgende:
Ik noem A-E voortaan Æ.
Van Dale zegt dat het 'flauwe vent' betekent, een synoniem is 'sul'.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bij mijn weten niet hoor... "Kul" of "Kulleke", dat is op zijn brabo's volgens mij een "liefkozend" bedoeld woord.
Nou ben ik geen echte brabo hoor, dus hang me er niet aan op...
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:57 schreef Lienekien het volgende:
Blijf jij mij dan Buupertje noemen?quote:
Nou nee, dank je.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
In het Dootje.
Ja, laat mij nou ook een woordgrapje maken,.
Fok! is bij mij nogal traag en daarom reageer ik ook zo traag...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, daarom stelde ik je ook een vraag.![]()
Ik zit nog net niet te vloeken zo traag.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Fok! is bij mij nogal traag en daarom reageer ik ook zo traag...
Is dat een torenhaantje?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:04 schreef wyccie het volgende:
Ik wou dat ik een laptop had.
Dan kon ik hier ♥ gaan liggen
Blijf alstjeblieft.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
![]()
Zo zie je maar weer, rare jongens, die brabo's...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Van Dale zegt dat het 'flauwe vent' betekent, een synoniem is 'sul'.
Nou, heel vriendelijk van je. Maar ik moet weer vroeg op!quote:
In dat geval blijf ik je zeker zo noemenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Blijf jij mij dan Buupertje noemen?
Want zo heeft nog nooit iemand mij genoemd.
Ja he, toch wel dus.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kul is Brabants voor maat of vriend of makker of... Etc.
Bij mij is het al dagen zo, maar het wordt nu wel steeds erger.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zit nog net niet te vloeken zo traag.![]()
Wat laat jij je toch slecht leren kennen, Tjebbe.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Tjebbe. Aangenaam.
Wat ken je me toch slecht, Lienekien.
Ik? Welnee! Ik ben zo!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat laat jij je toch slecht leren kennen, Tjebbe.
Mooi zo, Æ.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In dat geval blijf ik je zeker zo noemenBuupertje
Dan zou ik je beter naar je bed sturen he...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, heel vriendelijk van je. Maar ik moet weer vroeg op!
Er is niks aan te snappen. Het is een hartje, maar het lijkt blijkbaar niet op een hartje. En als ik beter kijk, dan is de ene helft ook iets kleiner. Een beetje scheef dus. Snappie?quote:
Ja, ik kan er ook niets aan doen.quote:
Nee. Geboren en getogen in Brabant.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had dus altijd gedacht dat je uit het noorden kwam. Ben je een importBrabo?
Ja, en volgens mij doe je het er gewoon om.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik kan er ook niets aan doen.
Ik ben voor iedereen een raadsel, Lienekien.
Het omgekeerde is waar.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij doe je het er gewoon om.![]()
Zou je willen dat ik je kende?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik blijf niet zeggen dat je me niet kent, he.
Ja, waarom niet.quote:
Toch een leuke naam hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee. Geboren en getogen in Brabant.
Welke kern? Ik weet niet eens waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:19 schreef Lienekien het volgende:
Maar je laat je niet kennen, Tjebbe.
Of lukt het je gewoon überhaupt en sowieso nooit om eens tot de kern te komen?
Mag elke kern zijn. Je bent voor mij echt een en al vaagheid.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Welke kern? Ik weet niet eens waar je het over hebt.
Waarom dan? Wat is er zo vaag aan mij?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mag elke kern zijn. Je bent voor mij echt een en al vaagheid.
Whehe, dan moet je eens de posts van Dromenvanger lezen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mag elke kern zijn. Je bent voor mij echt een en al vaagheid.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Waarom dan? Wat is er zo vaag aan mij?
Ik vind deze discussie wel interessant, eigenlijk.
Die nickname alleen alquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:24 schreef Bupatih het volgende:
Whehe, dan moet je eens de posts van Dromenvanger lezen.
Ik vind iedereen vaag hier!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vindt iedereen mij zo vaag, hier?
Nee, vast niet. Maar Lienekien denkt daar toch anders over, hoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:36 schreef wyccie het volgende:
Vaag hoeft niet negatief te zijn.
Waar ben je echt bang voor?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bang en nog eens bang, lijk ik te zeggen. Maar da's zwaar overdreven, natuurlijk.
Dat dat wél duidelijk moge zijn.
Maar dood gaan we allemaal. We leven om te stervend. De dood is eigenlijk onderdeel van het leven. En aangezien wij leven, is de dood dus onderdeel van ons. Bang zijn voor de dood is dus bang zijn voor het leven, voor jezelf! En bang zijn voor de zin van je bestaan, dat is pas beangstigend!quote:
En... geloof jij Peter?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:41 schreef LXIV het volgende:
Peter - R - de Vries blabla
Dat was niet rationeel... ik was in een filosofische buiquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, ik kan het ook rationeel uitleggen, DM.
Maar daar koop je geen zak voor.
Ik geloof in Peter, de almachtige Reporter,quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
Niet te veel waarde hechten aan het leven dus.
[..]
En... geloof jij Peter?
Omdat ik van het leven houd.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:50 schreef DaMart het volgende:
En waarom ben jij bang voor de dood dan, Do2? Ik mag toch hopen dat je hem niet binnenkort al verwacht?
Wanneer je gevraagd had: 'En... geloof jij in Peter?' was je post nóg beter geweest.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
Niet te veel waarde hechten aan het leven dus.
[..]
En... geloof jij Peter?
Geniet dan van het leven, en denk niet aan de dood!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Omdat ik van het leven houd.
Ja, ik doe maar een poging, hoor...
Van welke partij? De partij van Peter R.?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Het dood zijn lijkt me niet eng, maar vooral de route daarnaartoe.
Goedenavond allemaal, ik ben weer even van de partij.
Algemeen gesproken.Geen specifieke partij, gewoon, ik ben er weer.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van welke partij? De partij van Peter R.?
Joh.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Algemeen gesproken.Geen specifieke partij, gewoon, ik ben er weer.
Ik heb juist dat ik wil dat ik niet al te lang leef. Tachtig worden lijkt me echt een hel. Veertig of vijftig lijkt me wel genoeg.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
En ook heb ik al een aantal jaar het idee dat ik er binnen 10 jaar niet meer ben.
Ja, als je op deze manier doorgaat met posten, dan legt Tong80 je binnen 6 maanden om omdat je een bedreiging vormt voor zijn nummer 1 positie in de postlijstjes van Arcee!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:55 schreef Bupatih het volgende:
Ik houd ook van het leven.
Toch ben ik niet bang voor de dood.
En ook heb ik al een aantal jaar het idee dat ik er binnen 10 jaar niet meer ben.
Daar valt tegen die tijd wel wat aan te doen, hoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb juist dat ik wil dat ik niet al te lang leef. Tachtig worden lijkt me echt een hel. Veertig of vijftig lijkt me wel genoeg.
Ik kan er niet zomaar mee stoppen, DM. Men heeft me nodig hier!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, als je op deze manier doorgaat met posten, dan legt Tong80 je binnen 6 maanden om omdat je een bedreiging vormt voor zijn nummer 1 positie in de postlijstjes van Arcee!
Down zijn komt me redelijk bekend voor, ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:11 schreef k_man het volgende:
Dat zijn we toch allemaal wel eens?
Ach, als het zover komt dat iemand Tong80 bij je weg moet houden, dan roep je maar hoor!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:11 schreef Bupatih het volgende:
Ik kan er niet zomaar mee stoppen, DM. Men heeft me nodig hier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeetje, wat een krachttermen, wyccie.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:14 schreef wyccie het volgende:
Potdorie, kutFok
Ik maar telkens op invoeren drukken, staat dat stomme bericht al een kwartier!
Nee, het gaat hier over Bupatihs leven of dood!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaat het hier nou echt over postaantallen?
Nee, dat lijkt maar zo.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaat het hier nou echt over postaantallen?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt maar zo.
Het is een illusie.
Niks van geloven!
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Rot toch op met illusies, zeg gewoon wat je bedoelt, daar is iedereen mee geholpen.
"Je" in algemene vorm, niet per se jij.
+1quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Rot toch op met illusies, zeg gewoon wat je bedoelt, daar is iedereen mee geholpen.
"Je" in algemene vorm, niet per se jij.
Ik heb Bupa wel weggejaagdquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Omdat het Erik is. Van ieder ander had ik zulk taalgebruik natuurlijk afgekeurd)
Kan je dan meteen even vragen of mijn voet wakker wil worden?quote:
Ik blijf gewoon mijn softie zelf, en dan af en toe een uitbarstinkje.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ga het alleen niet te vaak doen. Dan gaat de lol er ook af!
Het lijkt er verdulleme wel vedacht veel op!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:24 schreef LXIV het volgende:
Welterusten.
Gaan we nu in deze LPT krachtige taal gebruiken?
Volgens AR ligt dat probleem met Fok! aan mij trouwens...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:14 schreef wyccie het volgende:
Potdorie, kutFok
Ik maar telkens op invoeren drukken, staat dat stomme bericht al een kwartier!
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens AR ligt dat probleem met Fok! aan mij trouwens...
Ga je nog verder vertellen, of moeten we eerst vragen "Oh, ja, joh? Vertel eens verder" voordat je nog verder gaat vertellen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb net even met JAM gesproken.
Oh ja joh? Vertel eens verder!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb net even met JAM gesproken.
Als je vragen hebt, hoor ik ze graag.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga je nog verder vertellen, of moeten we eerst vragen "Oh, ja, joh? Vertel eens verder" voordat je nog verder gaat vertellen?
*edit: vraag is beantwoord... maar even de MSN-naam weggehaald uit privacyoverwegingenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Als je vragen hebt, hoor ik ze graag.
Nou, hij heeft momenteel geen verbinding thuis,quote:
Wat heb je gevraagd, met betrekking tot LPT en R_ON?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat heb je gevraagd, met betrekking tot LPT en R_ON?
Beantwoord mijn vraag eens... dan kan ik je nog meer zekerheid geven misschienquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, en R_ON heeft niets van doen met JAM.
Zoveel durf ik nu ook wel met zekerheid te zeggen.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nou, hij heeft momenteel geen verbinding thuis,
omdat de buurman geen internet meer heeft.
Hij is dus afhankelijk van internet-café's...
Oh.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag eens... dan kan ik je nog meer zekerheid geven misschien
Ja.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag eens... dan kan ik je nog meer zekerheid geven misschien
Ok. Ik kan me namelijk 1 keer herinneren dat ik met beide personen tegelijk aan het chatten was op MSN... dat gaat niet als het 1 persoon is he!quote:
2 Computersquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ok. Ik kan me namelijk 1 keer herinneren dat ik met beide personen tegelijk aan het chatten was op MSN... dat gaat niet als het 1 persoon is he!
Lust JAM kaviaar?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ok. Ik kan me namelijk 1 keer herinneren dat ik met beide personen tegelijk aan het chatten was op MSN... dat gaat niet als het 1 persoon is he!
Lust JAM marmelade?quote:
Je hebt twee handen.quote:
Ja... al heel lang... hij is volgens mij alleen bijna nooit online op MSN... en als hij er is, zeggen we niksquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee.
Heb jij R_ON in je MSN-lijst staan?.
Hmz. Ok.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja... al heel lang... hij is volgens mij alleen bijna nooit online op MSN... en als hij er is, zeggen we niks![]()
Mocht ik 'm binnenkort weer spreken, geef ik het door, LX.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
![]()
Haha. Hij mag wel via mijn wireless inloggen hoor! WW=Notung
Heb jij wel eens 2 onafhankelijke verhalen getypt op 2 verschillende computers tegelijkertijd? Dat is erg lastig... want je moet wel op beiden tegelijkertijd geeconcentreerd blijven.quote:
Je hebt van die Chinezen die onafhankelijk met een penseel in iederen hand machtig ingewikkelde tekens kunnen maken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb jij wel eens 2 onafhankelijke verhalen getypt op 2 verschillende computers tegelijkertijd? Dat is erg lastig... want je moet wel op beiden tegelijkertijd geeconcentreerd blijven.
Als een paard.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, Erik draaft door.
Zal ik iets zeggen over het woord 'iederen'?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt van die Chinezen die onafhankelijk met een penseel in iederen hand machtig ingewikkelde tekens kunnen maken.
Maar dat komt door hun spleetogen! Dan zien ze maar de helft, en hoeven hun hersens maar de helft van de binnengekomen informatie te verwerken... waardoor ze hersencapaciteit overhouden voor andere zakenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt van die Chinezen die onafhankelijk met een penseel in iederen hand machtig ingewikkelde tekens kunnen maken.
Ja, ik maak een fout. Joechei! Moeilijk hoor, mij op een fout betrappenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zal ik iets zeggen over het woord 'iederen'?
Nee, laat ik dat maar niet doen.
Hopelijk komt 'ie (lees: Erik) er vanzelf wel achter.
Erik, je begint paranoïde te worden.quote:
Tut tut, Erik. Niet zo aangebrand.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik maak een fout. Joechei! Moeilijk hoor, mij op een fout betrappen.
Ja, dat merk ik. Ik kan wel heel heldhaftig zeggen dat het me niks deed, maar dat zou een leugen zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Erik, je begint paranoïde te worden.
Heeft R_ON toch zijn doel bereikt.![]()
Weet je wát pas vies is?! Aangebrande andijviequote:
Ik vind 'DO-2 draaft door' trouwens geniaal gevonden. Het doet me denken aan slechte boeken uit mijn jeugd.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, Erik draaft door.
Nu geen kots-smilies meer Erik. Het is mooi genoeg geweest.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je wát pas vies is?! Aangebrande andijvie.
Ik vind het meer een Suske & Wiske titel!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind 'DO-2 draaft door' trouwens geniaal gevonden. Het doet me denken aan slechte boeken uit mijn jeugd.
Geen dank.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind 'DO-2 draaft door' trouwens geniaal gevonden. Het doet me denken aan slechte boeken uit mijn jeugd.
Wil je niet zulke stomme dingen zeggen?!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je wát pas vies is?! Aangebrande andijvie.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat merk ik. Ik kan wel heel heldhaftig zeggen dat het me niks deed, maar dat zou een leugen zijn.
Het deed me trouwens helemaal niks.
Vanwege het stafrijm?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het meer een Suske & Wiske titel!
Dat bepaal ik nog altijd zelfquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nu geen kots-smilies meer Erik. Het is mooi genoeg geweest.
De doordravende Do2!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vanwege het stafrijm?
Bij S&W staat er altijd een adjectief + zelfstandig naamwoord in stafrijm.
Bloemkool? Witte bonen in tomatensaus? Patat?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:50 schreef DaMart het volgende:
Over andijvie gesproken... driemaal raden wat ik morgen op woensdag gehaktdag ga eten
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bloemkool? Witte bonen in tomatensaus? Patat?
Wat was weer genieten?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo. Dat was weer genieten.
Oh, de eierkoek waarvan je er nog een hebt gemaakt!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lezen jullie wel?
Het gaat over mijn copyright vermeldingquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lezen jullie wel?
Ja, het klinkt vies. Dat is het 'm juist.quote:
Who died and made you the fuckin' boss.quote:
Wat heb je toch gegeten vanavond, Erik?quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Who died and made you the fuckin' boss.
.
Beetje de vaderrol op je aan het nemen?
Ik ben een nieuwe weg ingeslagen, en kijk vanavond hoe erg ik me er thuis in voel.quote:
Neh, wees toch maar weer jezelf.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben een nieuwe weg ingeslagen, en kijk vanavond hoe erg ik me er thuis in voel.
Alles met mate, Erik. Alles met mate.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben een nieuwe weg ingeslagen, en kijk vanavond hoe erg ik me er thuis in voel.
Ik ben mezelf nou juist nog niet tegengekomen.quote:
Hup! Ga zoeken dan!quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben mezelf nou juist nog niet tegengekomen.
En jullie achterlaten? Nooit.quote:
Er is altijd behoefte aan een oneven twee.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tijd om te gaan slapen.
Ik 'zie' u allen binnenkort weer.
Tenminste, als daar vraag naar is, he.
Dan ga ik maar snel naar bed.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:11 schreef wyccie het volgende:
Geen relnicht worden!
Inderdaad. Van meer mensen hier.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:16 schreef Lienekien het volgende:
Dat gekoketteer met 'ik ben prettig gestoord en ik snap er niks van' gaat me soms wel een beetje vervelen.
LTP is een printerport. Dus of je de topic even wilt uitprintenquote:Op woensdag 3 mei 2006 07:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik heb nog niet terug gelezen, maaruh, waar is LTP de afkorting van??
Langzaam Tikfout Prutstopicquote:Op woensdag 3 mei 2006 07:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik heb nog niet terug gelezen, maaruh, waar is LTP de afkorting van??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |