Bloemkool? Witte bonen in tomatensaus? Patat?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:50 schreef DaMart het volgende:
Over andijvie gesproken... driemaal raden wat ik morgen op woensdag gehaktdag ga eten
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bloemkool? Witte bonen in tomatensaus? Patat?
Wat was weer genieten?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo. Dat was weer genieten.
Oh, de eierkoek waarvan je er nog een hebt gemaakt!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lezen jullie wel?
Het gaat over mijn copyright vermeldingquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lezen jullie wel?
Ja, het klinkt vies. Dat is het 'm juist.quote:
Who died and made you the fuckin' boss.quote:
Wat heb je toch gegeten vanavond, Erik?quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Who died and made you the fuckin' boss.
.
Beetje de vaderrol op je aan het nemen?
Ik ben een nieuwe weg ingeslagen, en kijk vanavond hoe erg ik me er thuis in voel.quote:
Neh, wees toch maar weer jezelf.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben een nieuwe weg ingeslagen, en kijk vanavond hoe erg ik me er thuis in voel.
Alles met mate, Erik. Alles met mate.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben een nieuwe weg ingeslagen, en kijk vanavond hoe erg ik me er thuis in voel.
Ik ben mezelf nou juist nog niet tegengekomen.quote:
Hup! Ga zoeken dan!quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben mezelf nou juist nog niet tegengekomen.
En jullie achterlaten? Nooit.quote:
Er is altijd behoefte aan een oneven twee.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tijd om te gaan slapen.
Ik 'zie' u allen binnenkort weer.
Tenminste, als daar vraag naar is, he.
Dan ga ik maar snel naar bed.quote:Op woensdag 3 mei 2006 00:11 schreef wyccie het volgende:
Geen relnicht worden!
Inderdaad. Van meer mensen hier.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:16 schreef Lienekien het volgende:
Dat gekoketteer met 'ik ben prettig gestoord en ik snap er niks van' gaat me soms wel een beetje vervelen.
LTP is een printerport. Dus of je de topic even wilt uitprintenquote:Op woensdag 3 mei 2006 07:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik heb nog niet terug gelezen, maaruh, waar is LTP de afkorting van??
Langzaam Tikfout Prutstopicquote:Op woensdag 3 mei 2006 07:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik heb nog niet terug gelezen, maaruh, waar is LTP de afkorting van??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |