Bij mij is het al dagen zo, maar het wordt nu wel steeds erger.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zit nog net niet te vloeken zo traag.![]()
Wat laat jij je toch slecht leren kennen, Tjebbe.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Tjebbe. Aangenaam.
Wat ken je me toch slecht, Lienekien.
Ik? Welnee! Ik ben zo!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat laat jij je toch slecht leren kennen, Tjebbe.
Mooi zo, Æ.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In dat geval blijf ik je zeker zo noemenBuupertje
Dan zou ik je beter naar je bed sturen he...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, heel vriendelijk van je. Maar ik moet weer vroeg op!
Er is niks aan te snappen. Het is een hartje, maar het lijkt blijkbaar niet op een hartje. En als ik beter kijk, dan is de ene helft ook iets kleiner. Een beetje scheef dus. Snappie?quote:
Ja, ik kan er ook niets aan doen.quote:
Nee. Geboren en getogen in Brabant.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had dus altijd gedacht dat je uit het noorden kwam. Ben je een importBrabo?
Ja, en volgens mij doe je het er gewoon om.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik kan er ook niets aan doen.
Ik ben voor iedereen een raadsel, Lienekien.
Het omgekeerde is waar.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij doe je het er gewoon om.![]()
Zou je willen dat ik je kende?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik blijf niet zeggen dat je me niet kent, he.
Ja, waarom niet.quote:
Toch een leuke naam hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee. Geboren en getogen in Brabant.
Welke kern? Ik weet niet eens waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:19 schreef Lienekien het volgende:
Maar je laat je niet kennen, Tjebbe.
Of lukt het je gewoon überhaupt en sowieso nooit om eens tot de kern te komen?
Mag elke kern zijn. Je bent voor mij echt een en al vaagheid.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Welke kern? Ik weet niet eens waar je het over hebt.
Waarom dan? Wat is er zo vaag aan mij?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mag elke kern zijn. Je bent voor mij echt een en al vaagheid.
Whehe, dan moet je eens de posts van Dromenvanger lezen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mag elke kern zijn. Je bent voor mij echt een en al vaagheid.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Waarom dan? Wat is er zo vaag aan mij?
Ik vind deze discussie wel interessant, eigenlijk.
Die nickname alleen alquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:24 schreef Bupatih het volgende:
Whehe, dan moet je eens de posts van Dromenvanger lezen.
Ik vind iedereen vaag hier!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vindt iedereen mij zo vaag, hier?
Nee, vast niet. Maar Lienekien denkt daar toch anders over, hoor.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:36 schreef wyccie het volgende:
Vaag hoeft niet negatief te zijn.
Waar ben je echt bang voor?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bang en nog eens bang, lijk ik te zeggen. Maar da's zwaar overdreven, natuurlijk.
Dat dat wél duidelijk moge zijn.
Maar dood gaan we allemaal. We leven om te stervend. De dood is eigenlijk onderdeel van het leven. En aangezien wij leven, is de dood dus onderdeel van ons. Bang zijn voor de dood is dus bang zijn voor het leven, voor jezelf! En bang zijn voor de zin van je bestaan, dat is pas beangstigend!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |