Fijn dat het beter gaat met voeden Tamea.
Ik zit ook al naar de 6 maanden uit te kijken, al heeft Merlijn in de eerste maand bijvoeding gehad, het is toch vooral de BV geweest die hij kreeg.
![]()
Ik moet ook zeggen dat ik me er nog niks bij voor kan stellen om te stoppen. Merlijn is dan ook zo gretig met het naar de borst zoeken.
![]()
Gewoon als honger heeft gaan beide handjes richting borst en als het even kan probeert hij, tja mamma is dan niet snelgenoeg, door de kleding heen aan de tepel te happen. En dan het geluidje dat hij erbij maakt.
![]()
Ik merk wel dat het aantal voedingen wel terug begint te lopen, maar echt bijgehouden heb ik het eigenlijk nog niet, nog nooit gedaan trouwens.
Op het KDV gaat de fles nu aardig, alleen als hij slechte zin heeft laat hij de fles voor wat het is en dan eet hij het gelukkig van een lepeltje, is ook goed. Hij drinkt meestal twee voedingen op het KDV van beide rond de 150cc. Gelukkig gaat het kolven beter als is het wel 4x kolven op een werkdag. 's Ochtends voor ik voed, rond 12.00 op het werk, bij thuiskomst en dan 's avonds nog een keer. Als ik thuis ben kolf ik maar twee keer, 's ochtend en 's avonds, door de dag heen is het weleens lastig, want als ik wil kolven één uur na de voeding, kan het zijn dat Merlijn weer een slok wil, grr.
Ik merk wel dat deze week mijn productie teruggelopen is. Ik heb nl. 3 dagen cursus gehad en kon ook maar 1 keer tussendoor kolven, in de lunchpauze anders mis ik een stuk cursus. Ik kolf normaal ook maar 1 keer, maar dan ik de dag erna Merlijn om de twee uur aanleggen als ik wil, nu kan dat niet. Heb ook toen ik laatst 3 dagen achterelkaar heb gewerkt ook echt twee keer gekolft op mijn werk. Ik baal er wel van, want dat betekent morgenmiddag op bed gaan liggen en Merlijn laten veel laten drinken, schiet dan niet erg op weer met het huishouden.