Mwoah, de eerste maand had hij er ook KV naast.quote:
Ik weet het, maar wil er liever niet mee beginnen. Ben eigenlijk wel blij met mijn beslissing omdat ik er behoorlijk moedeloos van werd. Heb een hele tijd een bepaalde druk op mijn schouders gehad en ben mezelf al te vaak voorbij gelopen. Het is nog niet afgelopen, maar de druk is er vanaf.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:25 schreef E.T. het volgende:
Ken je Syntocinon Randa? Dat is een neusspray die voor een tsr zorgt![]()
Heeft mij goed geholpen als het kolven niet ging. (wel op doktersrecept trouwens)
mja zit gewoon zonde dat je moet werken.....quote:Op maandag 26 juni 2006 21:28 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Mwoah, de eerste maand had hij er ook KV naast.Was blij dat het live voeden zo goed ging en nog steeds gaat. Hij flikt het afentoe nog steeds om lekker ieder uur even te komen drinken en om lekker met de borst in slaap te vallen. Dat gaat allemaal perfect. Meneer drinkt eigenlijk altijd mijn borsten heel goed leeg en is er dus geen beginnen meer aan om er iets uit te krijgen, zeker niet als hij lekker vaak komt. Vanavond had hij een bordje pap gehad, aangemaakt met kunstvoeding, maar had daarna toch lekker mij nodig om bij te drinken en in slaap te vallen.
Omdat ik maar twee dagen werk zal het wel goed blijven met de voedingen verwacht ik. Op mijn werk kolf ik maar 1 keer en als ik thuis kom als Merlijn de andere borst drinkt. Op een werkdag haal ik er een 230cc uit.
Da's een mooi gevonden term.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:41 schreef Tamea het volgende:
borstvoedingsproof
LadyS: ouwe melkkoe!quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:46 schreef LadyS het volgende:
Hier gaat de bv uitstekend
Bij de geboorte woord Iris 3130 gram. Op dag 4 woog ze 3100 gram en vandaag (dag 6) maar liefst 3190 gram.
Iris is een echt natuurtalentje, ze hapt prima en drinkt goed door. Ze wil nog wel vaak drinken ( 's ochtends elk anderhalf uur) En 's nachts vind ze het ook veels te gezellig
Had wel wat pijnlijke tepels, maar dat zullen wel de opstartprobleempjes zijn, want het was alleen met aanleggen en zelfs dat wordt al minder, dus kortom:
het gaat geweldig
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Finnquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:00 schreef Mammietje het volgende:
Hmm... hoop gerommel dus Tamea... Kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Bedenk dan ook dat Max waarschijnlijk niet zo heel veel gegroeid zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |