Ik en ikzelf. Maar goed, gaat volgens mij gewoon gebeuren.quote:
Alles dat een netwerk kaart heeft een mac adress... Anders kan je wel heeel moeilijk een packetje sturen naar een devicequote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:29 schreef Slappy het volgende:
Heeft de Nintendo ds ook een Mac adress?
Voorals nog wat ik gelezen heb komt wit als eerste hierheen en als ie al ff om de markt is dan misschien een paar extra kleuren (maar dat is niet zeker)quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:07 schreef jap85 het volgende:
[..]
.
Daar ben ik dus ook benieuwd naar, ik wil namelijk een zwarte lite, maar ik ga begin juli op vakantie dus wil em eigenlijk gelijk bij de launch kopen. Intussen zijn ze azie gewoon verkrijbaar dus lijkt me dat ze hier ook wel kunnen leveren, net als de andere kleuren.
Dit is eigenlijk de enige reden waarom ik er een zou willen importeren, heb ik em tenminste zeker op tijd voor mn vakantie en in de goede kleur, maarja daar zitten weer andere nadelen aan (dode pixels, garantie etc.). Ik hoop dat nintendo snel met een officiele aankondiging komt waarin e.e.a. duidelijk wordt....
Aangezien er geen zwarte DSL bestaat....is ie er zeker niet bij de launchquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:50 schreef Kill_em_all het volgende:
Is er eigelijk al bekend of er bij de EU/USA launch ook een zwarte ds lite te koop is?
Ah, bij mij zeiden ze vanmorgen dat ze verwachten dat hij overmorgen verzonden wordt....dat vind ik nou net weer niet de moeite van het cancellen waard.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:25 schreef Webby het volgende:
Ik heb cd-wow gemailt, er stond 15 mei op de site, maar ze melden me nu dat ze hem pas na de 26ste binnenkrijgen, ik vraag wel of ze mijn order kunnen cancellen, bastards, sorry for the inconvenience my ass
Er bestaan DSlites.. Alleen zijn ze nog niet te koop.quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:38 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Aangezien er geen zwarte DSL bestaat....is ie er zeker niet bij de launch
Maar het lijkt er idd op dat er zowel bij de US als de EU launch alleen witte zijn, net zoals in JPN.
Ik weet dat dat kan, maar dan tref ik nog vaak genoeg zo'n snakende idioot, waarna ik 4 wedstrijden lang kansloos m'n rondjes kan gaan afmaken.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:13 schreef JK het volgende:
Je moet kiezen voor 'rivals' in Mario Kart. Dan krijg je als het goed is mensen die ong. even goed zijn. Ik heb maar 1x online gespeeld en meteen gewonnen. Nu durf ik niet meer, bang om te verliezen
http://ds-gamer.nl/article/3355p1.html#1quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:25 schreef Thomper het volgende:
DS Lite in Europa = 23 juni, (helaas) 150 euro, en enkel wit.
Blijkbaar was de DSG-bron fout in dit opzicht. Nintendo cashed gewoon even lekker, en gaat dus voor de 150. Potverdrie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:36 schreef Wii het volgende:
[..]
http://ds-gamer.nl/article/3355p1.html#1
Adviesprijs is ¤130 ?
Tsja, je huidige bericht vind ik ook nog steeds geen officiele bevestiging.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:25 schreef Thomper het volgende:
[..]
Blijkbaar was de DSG-bron fout in dit opzicht. Nintendo cashed gewoon even lekker, en gaat dus voor de 150. Potverdrie.
Blij dat ik hem geimport hebquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:25 schreef Thomper het volgende:
[..]
Blijkbaar was de DSG-bron fout in dit opzicht. Nintendo cashed gewoon even lekker, en gaat dus voor de 150. Potverdrie.
Ik vind de gewone DS prettiger. Maar ws voor de vakantie een Lite kopen ivm de contrast/brightness instellingen. Buiten zijn de DS schermen amper te zienquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:04 schreef Maraca het volgende:
Ik ga waarschijnlijk ook een DS kopenMaar ik wacht nog even op de Lite versie..
![]()
Valt tegen hoor, de DS lite buitenquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:12 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik vind de gewone DS prettiger. Maar ws voor de vakantie een Lite kopen ivm de contrast/brightness instellingen. Buiten zijn de DS schermen amper te zien
Is nog altijd beter dan binnen zittenquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:13 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, de DS lite buitenMoet je wel echt in de schaduw gaan zitten iig
Qua stylus, bestel deze: http://www.play-asia.com/(...)%2BDS%2B-70-tnz.htmlquote:En de normale DS prettiger? Damn. Metroid kan ik haast niet spelen op de oude DS. De stylus is te klein, het ding zelf te groot en te zwaar
Het klopt, geloof me maar. P-Nintendo had de exclusive, met 10 lifestyle-foto's erbij (zo echt, dat verzin je niet), en aangezien P-N half gesponsord is door Nintendo geloof ik ze in dit opzicht wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:30 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Tsja, je huidige bericht vind ik ook nog steeds geen officiele bevestiging.
Eerst zien op de Nintendo site, dan geloven
Release van de DSL schijnt al 3x uitgesteld te zijn nu zo'n beetje wegens voorraad problemen, dus wachten we het gewoon af
Maar als ie er is, komt ie ook hier binnen
Ik zeg ook niet dat ze het verzinnen, maar heb tot nu toe al meerdere winkeliers gehoord die bevestigen dat eind juni de bedoeling was/is, maar dat ze ook al gehoord hebben dat dat juli/augustus wordt. (en dat hebben ze te horen gekregen van de importeur).quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:08 schreef Thomper het volgende:
[..]
Het klopt, geloof me maar. P-Nintendo had de exclusive, met 10 lifestyle-foto's erbij (zo echt, dat verzin je niet), en aangezien P-N half gesponsord is door Nintendo geloof ik ze in dit opzicht wel.
Wie was ook alweer die gast die vorig jaar ergens in een zonnig land onder een handdoek buiten zat te gamen? En waren daar ook geen foto's van?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:29 schreef thaduck het volgende:
[..]
Is nog altijd beter dan binnen zitten
[..]
Bij ons op het werk maandag 3 uur zonder stroom gezeten, ik had niet eens TIJD om aan de DS te denken.. Tjah, je bent niet voor niets systeembeheerderquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Net een flinke stroomstoring hier. Dan ga je je DS toch wel waarderen.
Waar heb je 'm gehaald dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:17 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kom vast als mosterd na de maaltijd, maar New Super Mario Bros. is erg, erg goed. Heb hem vanmiddag gehaald.
Tenzij je GBA spellen wil spelen (of kon dat nu welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Een puik besluit.
Hier: http://www.lik-sang.com/info.php?category=274&products_id=5528quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:50 schreef Evil_Jur het volgende:
Waar kan ik de nieuw mario krijgen dan? Die wil ik ook![]()
Uhmm.. kun je vertellen waar je woont? En of je s'nacht je deur van het slot af houdt?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:13 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb teveel games in de V.S. gekocht.
Resident Evil DS (Geweldig! Oude Resi-gevoel weer helemaal terug).
Tetris DS (geweldig in multiplayer).
Brain Age (erg cool, en soduku heerst!)
Metroid Prime Hunters (nog niet gespeeld)
Super Mario Bros (heel even gespeeld,ziet er goed uit)
En na op de E3 alleen te hebben gespeeld op een DS Lite kan ik niet wachten tot ik zelf zo'n ding heb!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |