Wie was ook alweer die gast die vorig jaar ergens in een zonnig land onder een handdoek buiten zat te gamen? En waren daar ook geen foto's van?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:29 schreef thaduck het volgende:
[..]
Is nog altijd beter dan binnen zitten
[..]
Bij ons op het werk maandag 3 uur zonder stroom gezeten, ik had niet eens TIJD om aan de DS te denken.. Tjah, je bent niet voor niets systeembeheerderquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Net een flinke stroomstoring hier. Dan ga je je DS toch wel waarderen.
Waar heb je 'm gehaald dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:17 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kom vast als mosterd na de maaltijd, maar New Super Mario Bros. is erg, erg goed. Heb hem vanmiddag gehaald.
Tenzij je GBA spellen wil spelen (of kon dat nu welquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Een puik besluit.
Hier: http://www.lik-sang.com/info.php?category=274&products_id=5528quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:50 schreef Evil_Jur het volgende:
Waar kan ik de nieuw mario krijgen dan? Die wil ik ook![]()
Uhmm.. kun je vertellen waar je woont? En of je s'nacht je deur van het slot af houdt?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:13 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb teveel games in de V.S. gekocht.
Resident Evil DS (Geweldig! Oude Resi-gevoel weer helemaal terug).
Tetris DS (geweldig in multiplayer).
Brain Age (erg cool, en soduku heerst!)
Metroid Prime Hunters (nog niet gespeeld)
Super Mario Bros (heel even gespeeld,ziet er goed uit)
En na op de E3 alleen te hebben gespeeld op een DS Lite kan ik niet wachten tot ik zelf zo'n ding heb!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |