Had ik ook al gezien, issut wat?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:17 schreef basalphenaar het volgende:
Heeft iemand hier al een Comfortstylus? Ik heb 'm gisteren binnengekregen en het is echt perfect om MP:H mee te spelen. Die kleine stylus van de DS kreeg ik alleen maar kramp van. Hier meer info: http://www.comfortstylus.com.
W00t! Ik wist nog niet dat ze in NL ook kwamen!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:31 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Misschien oud nieuws, maar ik zag vandaag een DS download station bij de Dixons in Zeist. Zo'n zwarte kist met een slot erop.
Zal binnenkort eens kijken of er hier in de buurt ook een is en wat voor demos je kunt downloaden.
Nee, dat wist ik dus ook niet.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:55 schreef thaduck het volgende:
W00t! Ik wist nog niet dat ze in NL ook kwamen!
Doe je dat met die Nintendo Wifi dongle?quote:Maar domper op de feestvreugde, alle beschikbare demo's zend ik zelf ook uit via de PC
Ja, het is echt heel erg lekker spelen met die Comfortstylus. Met Super Mario 64 speelde ik eerst aldoor met de thumbstrap en dat was niet echt ideaal, maar met dit ding speelt het eigenlijk net zo lekker als met een analoge stick. Met Metroid Prime: Hunters speelt het ook zooooo veel beter als met de stylus of thumbstrap. Ik kreeg met de stylus aldoor na 2 minuten kramp maar met de Comfortstylus heb ik echt nergens meer last van. Het is echt een aanrader, en voor zo'n 6 euro (omgerekend) hoef je het echt niet te laten.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 21:55 schreef thaduck het volgende:
[..]
Had ik ook al gezien, issut wat?
Ik heb nu een aantal van deze pennen en deze bevallen ook errrug goed:
[afbeelding]
Man had er een paar meer besteld gelijkquote:Op zondag 21 mei 2006 01:22 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Ja, het is echt heel erg lekker spelen met die Comfortstylus. Met Super Mario 64 speelde ik eerst aldoor met de thumbstrap en dat was niet echt ideaal, maar met dit ding speelt het eigenlijk net zo lekker als met een analoge stick. Met Metroid Prime: Hunters speelt het ook zooooo veel beter als met de stylus of thumbstrap. Ik kreeg met de stylus aldoor na 2 minuten kramp maar met de Comfortstylus heb ik echt nergens meer last van. Het is echt een aanrader, en voor zo'n 6 euro (omgerekend) hoef je het echt niet te laten.
Nope, met een gemodificeerde driver van een wireless kaartje. Je koopt een kaartje van 15 euro voor de PC en daar zet je een andere driver op, dan kan je met software simpel uitzenden zodat de DS het snaptquote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:36 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Doe je dat met die Nintendo Wifi dongle?
Ja, dat bedacht ik eigenlijk ook pas achterafquote:Op zondag 21 mei 2006 01:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Man had er een paar meer besteld gelijk![]()
Echt een uitvinding wel zo te zienquote:Op zondag 21 mei 2006 13:04 schreef basalphenaar het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik eigenlijk ook pas achteraf
Ja creditcardquote:Op zondag 21 mei 2006 13:26 schreef basalphenaar het volgende:
Waar wacht je dan nog op, bestellen dat ding
quote:Op zondag 21 mei 2006 14:46 schreef basalphenaar het volgende:
Ik heb het gewoon met PayPal gedaan, je stort eerst geld op de bankrekening van PayPal, dan komt het geld op je PayPal account te staan en vervolgens betaal je daarmee.
edit: Helemaal vergeten te vertellen, bij Zuiderpark Computers is de Comfortstylus nu ook te koop zag ik een paar dagen geleden: http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?cPath=2070_2077_2177&products_id=79778
Daar kan je gewoon betalen met iDeal of overschrijving.
Weet iemand toevallig wat het goedkoopste kaartje is wat je ervoor kan kopen?quote:Op zondag 21 mei 2006 11:56 schreef thaduck het volgende:
[..]
Nope, met een gemodificeerde driver van een wireless kaartje. Je koopt een kaartje van 15 euro voor de PC en daar zet je een andere driver op, dan kan je met software simpel uitzenden zodat de DS het snapt
Voor meer info: http://www.aaronrogers.com/nintendods/wifime.php
Als je vervolgens je DS ook nog verbouwt met een andere firmware kan je ook homebrew spelen (heb ik dus ook gedaan).
Laat het me weten wat je ervan vindt als je 'm binnen hebtquote:Op zondag 21 mei 2006 19:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Helemaal top ik bestel altijd bij Zuiderpark
Thanks man
Ik zou wachten op de USA release van volgende maand. Ben je goedkoper uit..quote:Op zondag 21 mei 2006 21:42 schreef basalphenaar het volgende:
Weet iemand of er nog meer sites zijn behalve Lik-Sang en Play-Asia waar je een DS Lite vandaan kunt importeren?
Jezusquote:Op maandag 22 mei 2006 08:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6405445518216376043&q=ds
Hij zal vast al wel voorbij zijn gekomen, maar hij is wel grappig..
Als ik dit live zag.maakte ik hem koudquote:Op maandag 22 mei 2006 09:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jezus![]()
Wat een figuur
"You don;t want to pay 300 dollars for a 19 years old system"![]()
![]()
iddquote:Op maandag 22 mei 2006 09:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als ik dit live zag.maakte ik hem koud![]()
Ik ben een Nintendo hoerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |