Nee, je copyright geef je nooit op, tenzij je ze verkoopt. Wat je wel opgeeft is je recht om zelf te bepalen op welk stuk van Fok je foto's wel gepost mogen worden, en op welk stuk niet. Als je ergens op Fok je foto neerzet, dan mag de crew die foto op elke gewenste andere plek neerzetten.quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:10 schreef aapstok het volgende:
w8 ff, snap t niet, is het nou zo dat ik fok copyright geef door mn foto's hier te plaatsen?
alsmede andere usersquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, je copyright geef je nooit op, tenzij je ze verkoopt. Wat je wel opgeeft is je recht om zelf te bepalen op welk stuk van Fok je foto's wel gepost mogen worden, en op welk stuk niet. Als je ergens op Fok je foto neerzet, dan mag de crew die foto op elke gewenste andere plek neerzetten.
Tenminste: zo begrijp ik Danny's post
Maar dus niet buiten fok!?quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nee, je copyright geef je nooit op, tenzij je ze verkoopt. Wat je wel opgeeft is je recht om zelf te bepalen op welk stuk van Fok je foto's wel gepost mogen worden, en op welk stuk niet. Als je ergens op Fok je foto neerzet, dan mag de crew die foto op elke gewenste andere plek neerzetten.
Tenminste: zo begrijp ik Danny's post
yupquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:45 schreef Elefes het volgende:
[..]
Maar dus niet buiten fok!?
Dus alleen binnen fok! mag iedereen de foto's vrijelijk gebruiken?
Lijkt me niet, hoor. Een post willen ze altijd wel voor je editen. Het is natuurlijk ook niet ineens zo dat foto's verplicht moeten blijven staan terwijl tekst gewoon weggehaald kan worden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:14 schreef Puckzzz het volgende:
Hmmmm, wil ik dus net mijn foto's verwijderen uit mijn twee showcases, kan ik mijn bericht niet meer editten
Nu kan ik een modje vragen om dit voor me te doen, maar als die besluit zich aan de fok policy te houden kan ik het dus wel vergeten....lekker is dat
hey arceequote:Op woensdag 3 mei 2006 23:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lijkt me niet, hoor. Een post willen ze altijd wel voor je editen. Het is natuurlijk ook niet ineens zo dat foto's ineens verplicht moeten blijven staan terwijl tekst gewoon weggehaald kan worden.
Oke, ik had net je vorige bericht niet gelezenquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:48 schreef Re het volgende:
[..]
yup
alles wat ooit geplaatst is (en ook weer weg is gehaald ondertussen), ook links dus (alles tussen img tags etc...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |