IDD, toen ik rond de 15, 16 was ook de fout gemaakt om veel te veel crunches te maken, met als negatief effekt dat mijn buik ver voor mijn borstkast uitkomt;quote:
Jep, kan bestquote:Op maandag 8 mei 2006 18:43 schreef Refragmental het volgende:
Weet iemand hoe je zo'n dragonflags kunt doen zonder een klein trainingsbankje?
Zou ik deze ook gewoon op de grond kunnen doen?
ik heb juist dat me 2 bovenste heel erg uit steken vergleken met de rest. Heb 10 jaar wedstrijd gezomme in hoge klassen mischien dat het te maken heb met inademen heeft te maken dat je daar door die 2 extra traint voor de rest zit er een vet laag voorquote:Op maandag 8 mei 2006 17:00 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
IDD, toen ik rond de 15, 16 was ook de fout gemaakt om veel te veel crunches te maken, met als negatief effekt dat mijn buik ver voor mijn borstkast uitkomt;
ook al zijn de vakjes zichtbaar, mensen die je niet zonder shirt zien, bestempelen je te makkelijk als flink aan de maat en niet sportief mens.
Ik heb het net geprobeerd op de grond... vrijwel onmogelijk wanneer je de techniek nog niet beheerst.quote:
Ik heb er een paar gevonden via google.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:27 schreef One_conundrum het volgende:
Staat hier ook ergens een Definitie van die Dragon Flags ofzo?
Ik kan ze ook nog niet perfect. Maar het is dan ook een van de moeilijkste buikspieroefeningen die er zijn.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik heb het net geprobeerd op de grond... vrijwel onmogelijk wanneer je de techniek nog niet beheerst.
Ik kan dan wel m'n benen omhoog duwen, maar bij het omlaag gaan kan ik me niet tegenhouden en vallen m'n benen hard naar de grond.
Dat wordt dus extra naar de fitnesscentre gaan. Beetje cardioën (rennen, fietsen of crosstrainen) en dan deze dragonflags en hanging leg raises doen wil ik dit goed doen.
Gezond eten, veel buikspieroefeningen (maar niet elke dag)quote:Op maandag 8 mei 2006 19:43 schreef superhero87 het volgende:
Ben vandaag begonnen met mijn 6-pack kweken voor de zomer, plan...
Bij mij ligt het wel anders dan de meesten van jullie hier. Ik ben nogal dun... maar er zijn geen abs zichtbaar...
Weet iemand wat ik hieraan moet doen? Nog tips? Meer/minder/anders eten?
Ik houd mijn handen onder de deur en doe vervolgens de oefening van het laatste plaatje. Is nog best zwaarquote:Op maandag 8 mei 2006 19:31 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik heb er een paar gevonden via google.
Zijn foto's van hoe je em uit moet voeren.
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=38347
Voor benen en kont heb ik erg veel baat gehad bij inline skaten en schaatsen.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:29 schreef Refragmental het volgende:
[..]Het enige probleem is bij mij m'n kont en buik waar het vet maar niet weg wil gaan
[..]
Ik weeg overigens maar 60kg (172cm).
Tja, ik zou niet weten hoeveel lichaamsvet ik nu heb, boeit mij ook niet echt veel meer, ik voel me gewoon beter als de contouren goed zijn.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:03 schreef master_X het volgende:
[..]
ik heb juist dat me 2 bovenste heel erg uit steken vergleken met de rest. Heb 10 jaar wedstrijd gezomme in hoge klassen mischien dat het te maken heb met inademen heeft te maken dat je daar door die 2 extra traint voor de rest zit er een vet laag vooren ben 200m 90 killo en lichaams vet 15 %
Of ga lekker mountainbiken!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:27 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Voor benen en kont heb ik erg veel baat gehad bij inline skaten en schaatsen.
Ik was inderdaad fietsen vergeten te noemen.quote:
Google is je vriend kijk gewoon onder buikspieren trainenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:17 schreef Schuifpui het volgende:
Hmm heb ook een soort van probleem..
Ben opzich redelijk gespierd maar bij mij zijn eigenlijk alleen de bovenste twee blokjes duidelijk zichtbaar, die steken tov de rest behoorlijk naar vorenDe rest is wel een beetje zichtbaar, de verhoudingen kloppen alleen niet echt. Ik train zo'n 3x keer per op de sportschool, daar is eigenlijk maar 1 apparaat voor buikspieren, die dus alle spieren zou moeten meenemen, maar dit niet echt evenredig doet. Iemand nog goede simpele oefeningen die ik thuis voor de rest van de buikspieren kan doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |