hoezo mis ik teveel?quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Ynske ik ga je een keer meenemen
Dan gaan we bier drinken en snacks eten
Je mist teveel in het leven
vanavond op een terrasjequote:
hoezo ik?quote:
Jemig, dan blijft er helemaal geen ruk meer van haar over, zonder buik en na 200 km. rennen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
je zorgt er toch op zijn minst voor dat die dat veulen eruitgooit voor zaterdag
kun je treas gewoon achter de auto aan laten rennen tot heir, en dan kunnen wij gaan beginnen
Blackbeauty is een Transformers-versie van KITT-2000quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Blackbeauty deed alles zelf altijd
Die had geen trailer nodig
DAT waren tenminste paarden
Jajaquote:
Nietus dat was Rintintin ofzo.. Van die plaatjes van de kauwgumquote:
die film is gewoon zieligquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik durf old yeller niet te noemen,ik ben 21 op het forum
Jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
die film is gewoon zielig
ja mijn fan-topichier moeten we allemaal maar krampachtig on-topic blijven, maar elders mag je zoveel off-topic gaan als je maar wilt
Gebakken toverrijst?quote:
Sjonge, wat ergquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ow god....het topic loopt al compleet uit de hand,
Ja hij vroeg het enzoquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ow god....het topic loopt al compleet uit de hand, stuur er ook nog een zootje FOT-ers naartoe
ik ga huilen om een slotje dadelijk hoor
Hey HIJ!! wijst naar Ghost-------------> doet alsof het een retespannend topic is.quote:
quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey HIJ!! wijst naar Ghost-------------> doet alsof het een retespannend topic is.
Ik heb dat nooit beweerd![]()
Dat heet after-lunch-dipquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:48 schreef Ynske het volgende:
Ik ben zo verdomd moe
en t duurt nog bijna 3 uur voor ik naar huis kan
heb dat altijd als t buiten lekker is, en binnen warm dat ik zo moe word
kom je die ff brengen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat heet after-lunch-dipTijd voor een snickers-ijsje denk ik
mag ik helaas niet hebbenquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:50 schreef Puckzzz het volgende:
Gewoon die cup-a-soup klok ff paar uurtjes vooruit zetten, mag je vast een kopje
quote:
Ik las "Rook je op kantoor?"quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ow god....het topic loopt al compleet uit de hand, stuur er ook nog een zootje FOT-ers naartoe
ik ga huilen om een slotje dadelijk hoor
quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:59 schreef Puckzzz het volgende:
owjaaa jullie gaan weer bloembolletjes doen he?
ziet er best uit hoorquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hey HIJ!! wijst naar Ghost-------------> doet alsof het een retespannend topic is.
Ik heb dat nooit beweerd![]()
Alleen jammer van de kwaliteit van die fotoquote:
Ikke welquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik las "Rook je op kantoor?"
Nee natuurlijk niet
qualiteit zit hem niet in de foto hequote:Op woensdag 3 mei 2006 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alleen jammer van de kwaliteit van die foto
geeft niks, zaterdag gaat dat rokje mee en dan doen we het overquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alleen jammer van de kwaliteit van die foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |