Heeftie dan een hele week naar kunnen zoeken....quote:
thnx, zonder stropdas dan maarquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
Succes met je presentatie dadelijk Re
Ik denk dat de vrouwlijke collega's het heus niet zo erg vinden dat je geen stropdas draagt. Doe anders een wit t-shit (of een colletje) onder je pak, schijnt dat de 80's weer helemaal hip zijnvergeet dan ook niet de mouwen van je colbert op te rollen a la Miami Vice
![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeftie dan een hele week naar kunnen zoeken....
En maar doen alsof je een prive leven hebt naast FOT. Je hebt je gewoon de hele week zitten vervelen.quote:
van Peaquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:57 schreef Kleintje het volgende:
Re
Hij is er gewoon echt weer.
Hmm.. Re heeft een Hugo Boss pak.
Volgens mij staat datbij hem!
FOTO!!!!
beetje laat, maar soit.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeey jij daar
weet jij in Utrecht nog een zaak die zoiets als netjes verkoopt?
thnxquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:17 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
beetje laat, maar soit.
Ik weet er nog wel 1 (voor dames), maar ik ben zo slecht in namen
Einde van de steenweg rechts, flink end dorlopen tot vlak voordat je de gracht weer ziet, vlakbij de wereldwinkel.
on topic: voorbij de fotowinkel aan de rechterkant, maar nog voor de fotowinkel aan de linkerkant. het zaakje zelf zit rechts
is dat combi of die andere?quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en vraag dan meteen ff bij die fotowinkel aan de linkerkant of ze al iets van mijn groothoeklens gehoord hebben
tja dat is t risico van een DSLR/SLRquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:44 schreef Kleintje het volgende:
Duidelijkheid, de externe flitser kan niet op de D70s
Doet het wel, maar dan moet ik er alles handmatig instellen en dat is me nog even teveel werk.
Dusnog meer geld uitgeven, daar moet ik dus ook een andere voor hebben
Ja lezen ze hier ook mee ja? Wat attent van zequote:Op woensdag 3 mei 2006 10:46 schreef Vliegvrager het volgende:
"Hallo fotowinkel aan de linkerkant, hebben juliie al wat gehoord van Fles zn groothoeklens?"
en welke moet ik dan nu hebben ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:combi boekhorst is aan de rechterkant, foto patent aan de linkerkant. zeg maar als je vanuit de Choorstraat komt steek je de Zadelstraat over en loop je door, de Lijnmarkt in
jah ok, maar die fotozaakquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
lijkt me dat jouw winkeltje aan de Lijnmarkt zit
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah ok, maar die fotozaak
ik wandel daar wel ff naar binnen hoor
geen probleem
Dat zeg ik, maar ik kan al die namen niet onthouden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:combi boekhorst is aan de rechterkant, foto patent aan de linkerkant. zeg maar als je vanuit de Choorstraat komt steek je de Zadelstraat over en loop je door, de Lijnmarkt in
Ow dat ze VVV-bonnen aannemen moet ik even onthouden, dat is wel tof.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat zeg ik, maar ik kan al die namen niet onthouden.
Patent is op zich een goede zaak. Goed gesorteerd, deskundig personeel en niet al te schreeuwend duur. Ik ga daar meestal heen voor dingetjes die ik niet online koop of als ik niet precies weet wat ik wil/moet hebben. En ze accepteren VVV-bonnen
Ah joh dan verkoop je toch gewoon je paardquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:06 schreef Kleintje het volgende:
Leuk man, spullen voor je nieuwe camera uitzoeken.
Mijn bankrekening zal het minder tof vinden...
Scheelt je ook weer wat slapeloze nachten in de stalquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah joh dan verkoop je toch gewoon je paard
Kleintje, zal ik hem schoppen of doe jij hetquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah joh dan verkoop je toch gewoon je paard
Wat nou?quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:33 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Kleintje, zal ik hem schoppen of doe jij het
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier nog meer paarden
Verkopen die handel
Frikandellen van maken![]()
![]()
Paardenbiefstukquote:
kijk daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
PaardenbiefstukIs toch veel beter dan frikandellen
Kunnen we zaterdag gewoon niet bij jouw ouders langsquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk daar heb je gelijk in
op zijn mama's gemaakt
in kleine blokjes bakken met champignons en dat eten met vers witbrood
quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kunnen we zaterdag gewoon niet bij jouw ouders langs
bij kleintje, waar anderssquote:
Is het paard waar FB op rijdt dan geen optie?quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:04 schreef Vliegvrager het volgende:
die staat best ver van Simpelveld vandaan hoor. En die krengen zijn ZWAAR
Boejjequote:Op woensdag 3 mei 2006 12:04 schreef Vliegvrager het volgende:
die staat best ver van Simpelveld vandaan hoor. En die krengen zijn ZWAAR
Hoogpriester in al zijn slechtheid meldtquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:06 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Is het paard waar FB op rijdt dan geen optie?
Enne... wel mooie foto's zal het opleveren. Ritueel slachtpartijtje....
je zorgt er toch op zijn minst voor dat die dat veulen eruitgooit voor zaterdagquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:05 schreef Kleintje het volgende:
Ynske, wacht dan ff tot het veulen eruit is. Nu denk ik dat het vlees niet echt top is met het veulen erin.
Of wacht 2 weken, denk dat het paard van simone wordt afgekeurd voor het rijden, dan kan je die nemen.
Het paard van Debsterr schijnt ook best bol te zijn... goed vlees..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |