Heeftie dan een hele week naar kunnen zoeken....quote:
thnx, zonder stropdas dan maarquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
Succes met je presentatie dadelijk Re
Ik denk dat de vrouwlijke collega's het heus niet zo erg vinden dat je geen stropdas draagt. Doe anders een wit t-shit (of een colletje) onder je pak, schijnt dat de 80's weer helemaal hip zijnvergeet dan ook niet de mouwen van je colbert op te rollen a la Miami Vice
![]()
quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeftie dan een hele week naar kunnen zoeken....
En maar doen alsof je een prive leven hebt naast FOT. Je hebt je gewoon de hele week zitten vervelen.quote:
van Peaquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:57 schreef Kleintje het volgende:
Re
Hij is er gewoon echt weer.
Hmm.. Re heeft een Hugo Boss pak.
Volgens mij staat datbij hem!
FOTO!!!!
beetje laat, maar soit.quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeey jij daar
weet jij in Utrecht nog een zaak die zoiets als netjes verkoopt?
thnxquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:17 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
beetje laat, maar soit.
Ik weet er nog wel 1 (voor dames), maar ik ben zo slecht in namen
Einde van de steenweg rechts, flink end dorlopen tot vlak voordat je de gracht weer ziet, vlakbij de wereldwinkel.
on topic: voorbij de fotowinkel aan de rechterkant, maar nog voor de fotowinkel aan de linkerkant. het zaakje zelf zit rechts
is dat combi of die andere?quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en vraag dan meteen ff bij die fotowinkel aan de linkerkant of ze al iets van mijn groothoeklens gehoord hebben
tja dat is t risico van een DSLR/SLRquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:44 schreef Kleintje het volgende:
Duidelijkheid, de externe flitser kan niet op de D70s
Doet het wel, maar dan moet ik er alles handmatig instellen en dat is me nog even teveel werk.
Dusnog meer geld uitgeven, daar moet ik dus ook een andere voor hebben
Ja lezen ze hier ook mee ja? Wat attent van zequote:Op woensdag 3 mei 2006 10:46 schreef Vliegvrager het volgende:
"Hallo fotowinkel aan de linkerkant, hebben juliie al wat gehoord van Fles zn groothoeklens?"
en welke moet ik dan nu hebben ?quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:combi boekhorst is aan de rechterkant, foto patent aan de linkerkant. zeg maar als je vanuit de Choorstraat komt steek je de Zadelstraat over en loop je door, de Lijnmarkt in
jah ok, maar die fotozaakquote:Op woensdag 3 mei 2006 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
lijkt me dat jouw winkeltje aan de Lijnmarkt zit
quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah ok, maar die fotozaak
ik wandel daar wel ff naar binnen hoor
geen probleem
Dat zeg ik, maar ik kan al die namen niet onthouden.quote:Op woensdag 3 mei 2006 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:combi boekhorst is aan de rechterkant, foto patent aan de linkerkant. zeg maar als je vanuit de Choorstraat komt steek je de Zadelstraat over en loop je door, de Lijnmarkt in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |