Nee, want dat is tegelijk met Lowlands en Lowlands ga ik zeker heen.quote:
Radiohead staat exclusief voor de Benelux op Pukkelpop. Naja exclusief, het verplaatste concert in de HMH is week laterquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:19 schreef greatgonzo het volgende:
wie zegt dat Radiohead niet komt? Kan toch makkelijk gecombineerd worden met pukkelpop?
August 2006quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:19 schreef greatgonzo het volgende:
wie zegt dat Radiohead niet komt? Kan toch makkelijk gecombineerd worden met pukkelpop?
Snel, haal weg voordat een fan het leest!quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:31 schreef greatgonzo het volgende:
weet niet of ik er echt rouwig om moet zijn, ken eigenlijk te weinig van ze.... vrienden van me zeiden dat het PP 2001 concert ook ruk was
Pukkelpop nieuwsbrief:quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:22 schreef greatgonzo het volgende:
link?
Over het optreden op Pinkpop 2001 heb je een groep die ze gaaf vonden en een groep die het niks vond. Maar goed hier moet wel bij verteld worden dat het min of meer de eerste live-aanraking met het werk van Kid A en Amnesiac, wat toen vooral dat optreden overheerste..quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:31 schreef greatgonzo het volgende:
weet niet of ik er echt rouwig om moet zijn, ken eigenlijk te weinig van ze.... vrienden van me zeiden dat het PP 2001 concert ook ruk was
hmmm de 18e zou dus wel kunnen.....quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:38 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Pukkelpop nieuwsbrief:
EXCLUSIEVE HEADLINERS
Radiohead (Exclusief)
Radiohead is een fenomeen binnen de alternatieve muziekscène. In 1995 braken ze internationaal door met het album The Bends vol ijzersterke, gevoelige gitaarsongs. In dat jaar speelden Thom Yorke en de zijnen een magistrale set in de Marquee. Vervolgens dook de band de studio in en maakte ze een van de beste albums aller tijden: OK Computer. Sterke popnummers in een muzikaal experimenteel jasje maakten de vijfkoppige band uit Oxford legendarisch. Inmiddels is Radiohead uitgegroeid tot een ware stadiongroep. Niettemin zakt de band dit jaar af naar de PUKKELPOP-weide voor een exclusief concert in de Benelux. Radiohead zal headlinen op de main stage op donderdag 17 augustus.
Precies! Laten we daar maar op hopen danquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:46 schreef greatgonzo het volgende:
als Ll ze kan krijgen doen ze het, en dan doen die belgen het er weer vanaf met: exclusief op donderdag...
Radiohead staat de zaterdag en zondag in Engeland op V festival. Ik zie Radiohead geen 4 shows achter elkaar doen, daarnaast zijn exclusiviteitscontracten helemaal niet zo raar in de festivalwereld. Lowlands zal ze vast willen hebben maar leg je er maar bij neer, ze komen niet. Ach misschien komt LL wel met Pearl Jam aanzettenquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:46 schreef greatgonzo het volgende:
als Ll ze kan krijgen doen ze het, en dan doen die belgen het er weer vanaf met: exclusief op donderdag...
OMG Pennywise!!!! Ik weet wel wie vooraan staatquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:03 schreef Fiama het volgende:
Wow, dat zal echt vet zijn als Pennywise komt. Ik reken er alleen absoluut niet op
En laat Radiohead maar lekker op Pukkelpop spelen, dan kan Lowlands een betere band boeken voor dat geld.
Maargoed als ze komen zal ik ook vooraan staan dat mag ik dan gewoon niet missen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:15 schreef Mars het volgende:
BIDDINGHUIZEN - Zondagavond. De gitarist van de Amerikaanse punkband Pennywise legt al na twee nummers het optreden stil. Woedend richt hij zich tot de brede mannen van de security vóór het podium. Zij worden geacht de crowdsurfers op te vangen die na een woeste tocht over de hoofden van het publiek over de dranghekken worden gewerkt. Niet alleen om hen te beletten op het podium te klauteren, maar vooral om hen te behoeden voor een gevaarlijke smak. 'Why didn't you catch that girl? I saw her breaking her arm, you damned motherfucker.'
Dat is het sein voor een bestorming van het podium. Van alle kanten worstelen de crowdsurfers zich naar voren. Vanuit de eerste rij van het publiek beginnen bezwete jongenslijven zich over de dranghekken te wurmen. De beveiligingsdienst trekt zich terug. De overmacht van het publiek is te groot.
Binnen vijf minuten stroomt het podium vol met lachende gezichten. Pennywise speelt vrolijk door, maar wordt volledig aan het oog onttrokken door het publiek op het podium. Een microfoonstandaard wordt doorgegeven naar de achterste rijen. Voorzichtig, want niemand mag zich bezeren. Als het podium zo vol staat dat de eerste mensen er weer vanaf tuimelen, houdt Pennywise het voor gezien. Na nog geen twintig minuten speeltijd is een van de afsluitende optredens van A Campingflight to Lowlands Paradise, kortweg Lowlands, door het publiek gesmoord.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:03 schreef Fiama het volgende:
En laat Radiohead maar lekker op Pukkelpop spelen, dan kan Lowlands een betere band boeken voor dat geld.
Gelukkig hebben wij dan weer exclusiviteit wat betreft het WKquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:13 schreef rubbereend het volgende:stomme belgen met hun exclusivieteit op Daft Punk
quote:
Maar ik vind het ook, en wat ik vind is de waarheidquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:26 schreef peaceman het volgende:
[..]misschien vind jij dat, maar daarom is het nog geen feit natuurlijk...
Dat er kutbands komen dat vind ik niet erg, want dan ga ik wel naar een andere tent. Maar een kutband waarvoor een enorme berg geld voor betaald moet worden dat vind ik wel zonde.....van dat geld kun je namelijk een hele boel andere leuke dingen doen......quote:Maar goed... waarom zouden ze niet mogen komen van je? MOET je er naar gaan kijken?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:36 schreef LintuxCx het volgende:
Zou Radiohead zo veel geld kosten?
Alle (potentiele) headliners kosten bakken met geld. Zeker iets van het kaliber Radiohead.quote:
Dat kaliber valt volgens velen wel mee... dus zo duur kunnen ze nooit zijn...quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Alle (potentiele) headliners kosten bakken met geld. Zeker iets van het kaliber Radiohead.
Kwaliteit en kaliber zijn twee heeeeeeel verschillende dingen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat kaliber valt volgens velen wel mee... dus zo duur kunnen ze nooit zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |