Dan ben je zeker de afgelopen 2 jaar niet geweest? Ik kwam voorgaande 2 jaren om 14:30 aan en plofte zo neer in die bufferzone. Tussendoor ff bandje halen en om 18:00 zo doortuften de camping op!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:09 schreef Blinker het volgende:
Ik ben ook een keer met die kutbus geweest. Dat is ook niet leuk meer
Ik ga het dit jaar heel anders aanpakken denk ik. Ga er gewoon al 9 uur zitten dan hoef je ook niet meer die verschrikkelijk rij door
Ik ook, en ik vond t gaafquote:Op maandag 8 mei 2006 11:45 schreef Z het volgende:
[..]
Die heb ik een seerder op LL gezien en daar was bijzonder weinig aan.
ideaal, rond 11.00u aansluiten op de dijk, rond 14.30 naar de ingang lopen en daar neerploffen in het zonnetjequote:Op maandag 8 mei 2006 20:09 schreef Blinker het volgende:
Ik ben ook een keer met die kutbus geweest. Dat is ook niet leuk meer
Ik ga het dit jaar heel anders aanpakken denk ik. Ga er gewoon al 9 uur zitten dan hoef je ook niet meer die verschrikkelijk rij door
Geen Radiohead dusquote:Officieel nieuws: Radiohead! Pennywise! Audioslave!
Gepost door: Marz667 - 2006-05-09 07:28:37 - Bron: Pukkelpop
Pukkelpop komt via haar nieuwsbrief met de eerste namen. Veel hiervan waren al te lezen op Festivalinfo, maar sommige waren zeer verassend. Zo zullen o.a. ook Radiohead, Pennywise, Audioslave en Scissor Sisters komen!
Ook laat de organisatie weten dat dit concert van Radiohead het enige wordt in de BeNeLux deze na-zomer! Hetzelfde voor Daft Punk.
quote:!!!
Audioslave
Babyshambles
Beck
Blindside
Burst
Coldcut
Daft Punk
Delays, the
DJ Shadow
Dresden Dolls, The
Fear Factory
Frames, The
Funkstörung
Infadels, The
Massive attack
Michael Franti & Spearhead
Millencolin
Ministry
Morningwood
Mystery Jets
Nickelback
Ojos de Brujo
Pendulum
Pennywise
Radiohead
Randy
Roni Size
Scissor Sisters
Sick Of It All
Soulfly
Tiga
Urban Dance Squad
Veils, the
Voorn, Joris
Yonderboi
quote:
Wrom niet? Osdorp Posse heeft er na hun incident ook gestaan.. ik vind dat het tijd is om er zand overheen te gooien!quote:
OP heeft moeten beloven zich voortaan te gedragen!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wrom niet? Osdorp Posse heeft er na hun incident ook gestaan.. ik vind dat het tijd is om er zand overheen te gooien!
Word er dan meer bekend dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hopelijk komen er 15 Mei eens echt interessante namen
Dat zeg ikquote:
Dan ga je toch naar Puistenpop.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:28 schreef MaJo het volgende:
Ik wil Radiohead op LowlandsWaarom wel Pukkelpop en niet LL? Kunnen ze mooi combineren toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |