maar placebo is goedquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, dat zal die 15 mei-rits wel zijn die al aangekondigd is. Maar daar zullen geen of weinig bands op staan die ook nog op Pinkpop spelen.
ik ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:44 schreef Blinker het volgende:
Ik vind de line-up nog steeds best karig..
Leuk Spearhead! die wil ik wel een keer live zien!quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ow, en ook The Frames en Michael Franti & Spearhead hebben zichzelf bevestigd
Aaaaach... Aantal jaren geleden naar Michael Franti wezen kijken op Lowlands... Hopelijk is ie dit jaar gekapt met dat "HOW YOU FEEEEEEEEEEEELING!!!!?"... Zo FUCKING irritant!quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:49 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
Leuk Spearhead! die wil ik wel een keer live zien!
Moloko gaat lastig worden. Laatste keer dat ze er waren was hetquote:Op donderdag 4 mei 2006 16:22 schreef Rhanna het volgende:
Mijn droomlijst:
Jamiroquai
Moloko
Aphex Twin
Tevens tvp.
Ga morgen The Infadels bewonderen bij het bevrijdingsfestival in Zwollequote:Op donderdag 4 mei 2006 16:53 schreef MaJo het volgende:
The Kooks en Infadels zou echtzijn. Heb er zin an
![]()
Even aangepast, anders worden ze boosquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:21 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ga morgen The Infadels bewonderen bij het bevrijdingsfestival in Zwolle
Wil je niet zienquote:
haha vast niet ben ik bang...quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:40 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Aaaaach... Aantal jaren geleden naar Michael Franti wezen kijken op Lowlands... Hopelijk is ie dit jaar gekapt met dat "HOW YOU FEEEEEEEEEEEELING!!!!?"... Zo FUCKING irritant!
Overigens wel vet dat JXL ook komt koekeloeren! Daar wip ik wel even naar binnen denk ik.
Probeer ze over te halen door te zeggen dat Ali B komt!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Even aangepast, anders worden ze boos
Veel plezier! Zou ook graag gaan maar niemand wil mee![]()
Was, ik meen 2 jaar geleden ook wel relaxt begin van m'n zondag.quote:Op donderdag 4 mei 2006 12:52 schreef peaceman het volgende:
Michael Franti & Spearhead is erg fraai!![]()
Moi, zo leuk als vroeger, met Rude Boy er nog bij zal het niet meer worden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:40 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Overigens wel vet dat JXL ook komt koekeloeren! Daar wip ik wel even naar binnen denk ik.
quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 04:19
schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Wil je niet zien![]()
Morgen heb ik spijt van deze nachtelijke reactie, waar bier een kleine rol gespeeld heeft..
Jammer, ik had willen wachten tot m'n volgende stufi.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:46 schreef parselmouth het volgende:
Volgens de LL MySpace gaat de vroege vogelkorting dit jaar tot 13 mei duren in plaats van tot 3 juni, omdat op 15 mei de eerste grote sloot namen bekend gemaakt gaat worden!
Mooi dat ze pech gehad hebben.. die MySpace gast zit ons gewoon op te fokkenquote:WEES ER VROEG BIJ EN VERDIEN GROF GELD!
Het leven bestaat voor ons allemaal uit niets dan keuzes, lieve vrienden, maar snelle beslissers hebben toch vaak net dat ene streepje voor: wie vóór zaterdag 3 juni een Lowlands-kaartje koopt, doen wij mooi 10 euro cadeau! We llov you!
TICKETPRIJZEN
Vroege Vogels-ticket: 107,50 euro
(3 dagen festival incl. kamperen met tent, parkeren, pendelbus, excl. servicekosten)
Vroege Vogels Combi-ticket: 126,25 euro
(idem + 3 dagen toegang tot Walibi World tijdens het festivalweekend OF 1 dag toegang tot Walibi World op een datum naar keuze in 2006 met uitzondering van donderdag 17 augustus).
Ticketprijzen vanaf zaterdag 3 juni:
117,50 euro of combiticket 136,25 euro
Opgelet! Wie met caravan of camper naar Lowlands komt, moet bovenop zijn gewone ticket ook een Camper Camping-ticket per camper/caravan kopen! Hiervoor geldt geen Vroege Vogels-tarief.
Camper Camping-ticket: 25 euro
(geldig voor 1 camper/caravan + 1 (voor)tent op max. 30 m2)
CKV-bonnen kunnen bij de 151 grotere postkantoren gebruikt worden om een Lowlands-kaartje te kopen. Eenmaal op Lowlands kun je ze ook inruilen tegen cash geld! De CKV-inruilpost vind je bij de muntenkassa`s in het 24-uursgebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |