hiervandaangepluktquote:Ron Euser, boeker bij concurrent Mojo, werd niet geraakt door de show van Babyshambles: "Je kijkt naar een beeld dat al in je hoofd zit." Hij staat dan ook niet in de rij om de band voor Lowlands te boeken. "Ik zag ooit ook de show met Shane McGowan (van The Pogues) op Pinkpop. Zoiets is gewoon niet leuk meer. Jij mag het rock 'n' roll noemen, ik noem het gewoon zielig."
Babyshambles.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Waarschijnlijk geen Pete Doherty, uhm, Babyshdinges op Lowlands ():
[..]
hiervandaangeplukt
kan je placebo er ook ff uitschudden?quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ow, en ook The Frames en Michael Franti & Spearhead hebben zichzelf bevestigd
Ik wou dat ik eens coole bands uit m'n mouw schuddequote:Op woensdag 3 mei 2006 11:48 schreef BeRightBack het volgende:
en Sack schud ze zo allemaal uit zijn mouw..
ik ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik wou dat ik eens coole bands uit m'n mouw schudde![]()
Die zullen, als ze al komen, pas na Pinkpop uit iemands mouw komen....quote:
ze moeten komenquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die zullen, als ze al komen, pas na Pinkpop uit iemands mouw komen....
Doe dan maar Yeti!quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:36 schreef lienelien het volgende:
[..]
Babyshambles.
En als ze dan al wel geboekt worden, komen ze toch niet opdagen![]()
Doe dan maar Dirty Pretty Things!![]()
Ja, dat zal die 15 mei-rits wel zijn die al aangekondigd is. Maar daar zullen geen of weinig bands op staan die ook nog op Pinkpop spelen.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:08 schreef maniack28 het volgende:
Voor Pinkpop SackDe flyer lekt toch weer uit
maar placebo is goedquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, dat zal die 15 mei-rits wel zijn die al aangekondigd is. Maar daar zullen geen of weinig bands op staan die ook nog op Pinkpop spelen.
ik ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 12:44 schreef Blinker het volgende:
Ik vind de line-up nog steeds best karig..
Leuk Spearhead! die wil ik wel een keer live zien!quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ow, en ook The Frames en Michael Franti & Spearhead hebben zichzelf bevestigd
Aaaaach... Aantal jaren geleden naar Michael Franti wezen kijken op Lowlands... Hopelijk is ie dit jaar gekapt met dat "HOW YOU FEEEEEEEEEEEELING!!!!?"... Zo FUCKING irritant!quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:49 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
Leuk Spearhead! die wil ik wel een keer live zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |