Helemaal uit België!!!quote:Op donderdag 4 mei 2006 07:25 schreef Miss_B het volgende:
Vandaag zijn 2 kaartjes van mij geregd!! 1 vanuit Belgie en 1 vanuit United Kingdom!
En maar gelijk 2 kaartjes aangevraagd:
1 mag naar Finland![]()
En 1 mag naar Panama! Naar een volunteer Doctor geschoold in Japan & China die werkt in vluchtelingenkampen in oorlogsgebieden en eigenlijk woont in Parijs, maar nu in Panama is! Jeetje zeg. Weer eens wat anders dan: I'm 24 and i love cats (of zoiets)
quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:04 schreef Allan24 het volgende:
[..]
die mij een kaart heeft gestuurd welke vandaag is aangekomen!
Op zich vind ik het niet zo'n probleem om veel kaartjes uit het zelfde land te ontvangen maar bij Finse kaartje is het vaak zo jammer dat ze uit gehuchten komen waar niet echt veel bijzonders te zien is. Ik heb bijvoorbeeld een kaart met een brug en wat gebouwtjes en een kaart met wat huizen en een meertje. Ik heb ook een kaart van een sauna van buiten, je ziet wat houten planken, een deur en een haakje met een handdoek eraanquote:Op donderdag 4 mei 2006 14:40 schreef morgaine21 het volgende:
Eigenlijk mag je niet klagen en moet je blij zijn met elke kaart maar om eerlijk te zijn begin ik nu wel genoeg te krijgen van finland. van de 8 kaarten die ik heb gekregen komen er 4 uit finland :S
De rest komt uit: nieuw zeeland, spanje, estland en amerika
Dit is mijn kaartje: [afbeelding]
En weet je wat het leuke is? Hij is 10 dagen onderweg geweest!! Bleek dat de persoon zijn huisnummer verkeerd had neergezetquote:
Me too!!!! Vandaag een tag kaartje uit Finland ontvangen. Een mooie. Zal hem zo even online zetten... alhoewel ik denk dat ik dat morgen even doe! DRuk druk drukquote:Op woensdag 3 mei 2006 23:52 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb op dit moment gewoon 0 kaartjes naar finland onderweg!
Daar heb ik er ook een naartoe gestuurd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |