lucky bastard....quote:Op woensdag 3 mei 2006 14:28 schreef Quispi het volgende:
En ik mag er een versturen naar Nieuw-Zeeland en een naar Singapore![]()
Dat mag ook wel een keer na alle kaartjes die ik naar Finland en de VS heb verstuurd!quote:
dit is die van mij, niks exotisch aan, alléén 1 naar australië, en theoretisch zou je Hawaii exotisch kunnen noemen,, maar het is gewoon VS, daarbij is het hele verhaal eromheen ook bekendquote:Op woensdag 3 mei 2006 14:51 schreef Quispi het volgende:
[..]
Dat mag ook wel een keer na alle kaartjes die ik naar Finland en de VS heb verstuurd!
Mijn kaartje op dit moment:
[afbeelding]
Mijn kaartje uit Bangladesh is ook maar 7 dagen onderweg geweest. Eigenlijk maar 6 dagen, want gisteren heeft de postbode aan mijn deur gestaan en bericht achtergelaten dat ik een pakketje op moest halen op het postkantoor. Toen bleek het vandaag dus die kaart te zijn, ik moest er zelfs voor tekenenquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:15 schreef sickmind het volgende:
ik heb vandaag een kaartje gekregen uit Duitsland met een zelfgemaakte foto erop. heel mooi![]()
En mijn kaartje naar maleisie is vandaag al aangekomen na 6 dagen dat is best snel toch?
aangetekend verstuurd, misschien niet zo'n slecht idee als je in een land als Bangladesh woontquote:Op woensdag 3 mei 2006 16:55 schreef Quispi het volgende:
[..]
Mijn kaartje uit Bangladesh is ook maar 7 dagen onderweg geweest. Eigenlijk maar 6 dagen, want gisteren heeft de postbode aan mijn deur gestaan en bericht achtergelaten dat ik een pakketje op moest halen op het postkantoor. Toen bleek het vandaag dus die kaart te zijn, ik moest er zelfs voor tekenen![]()
Stoer!!! Dat wil ik ookquote:Op woensdag 3 mei 2006 18:14 schreef Troel het volgende:
Woei! Ik mag er eentje naar Nieuw Zeeland sturen
Mijn eerste kaartje is geregistreerd!!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:46 schreef DuchessX het volgende:
Ik wacht nog steeds heel ongeduldig af tot mijn eerste verstuurde kaartjes geregistreerd worden...
Ja echt grappig is datquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:11 schreef Sonja27 het volgende:
hihihi en het topic wat ik heb gestart op het Clouseau forum staat helemaal onderaan (ben Clouseau fan, en heb daar ook een hoop mensen besmet met het virus!)
Jeetje wat leuk!quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik kwam net thuis, en er lag een envelop uit australie op me te wachten
en niet zomaar 1
er zat een kaart in, een heel schetig begeleidend briefje, en een heel schrijfsel van 2 vellen lang, van een indiër die in australie woont
die ga ik morgen eens rustig doornemen
jaquote:Op woensdag 3 mei 2006 22:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Jeetje wat leuk!was dat bij een officieel kaartje?
Naar mij?quote:Op woensdag 3 mei 2006 20:26 schreef DuchessX het volgende:
Meteen een nieuw kaartje aangevraagd. Moet naar...
Frankrijk
Ik zou een foto opvragen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:40 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Als jij een 18jarige jongedame uit Nice bent miss wel
quote:Op donderdag 4 mei 2006 01:40 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Als jij een 18jarige jongedame uit Nice bent miss wel
De lijntjes in Europa (Belgie en Duitsland) zijn ontvangen kaartenquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:31 schreef Jaguarized het volgende:
Lijkt erop alsof je al meer verstuurd dan ontvangen hebt.
die mij een kaart heeft gestuurd welke vandaag is aangekomen!quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:02 schreef boskov het volgende:
[..], de overeenkomsten zijn schokkend, ik ben een 21 jarige man uit Parijs
Ik dacht dat blauw ontvangen was.quote:Op donderdag 4 mei 2006 02:02 schreef boskov het volgende:
[..]
De lijntjes in Europa (Belgie en Duitsland) zijn ontvangen kaarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |