OKquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:59 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
maar dan wel een nederlands sixties rock toernooi
anders wordt het te onoverzichtelijk
Eerst mensen laten nomineren, daar een keuze uit maken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:20 schreef T-o-m-a-a-t het volgende:
wat moet ik me ij zon toernooi voorstellen?
Zoveel mensen, zoveel zinnen. Als wij hier een toernooi gaan houden laaien de emoties misschien ook wel hoog opquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:17 schreef T-o-m-a-a-t het volgende:
Meest overschatte bands aller tijden. En dan word The beach boys genoemd. Moet ik dat serieus nemen
Nee, daarom beperken we ons tot Nederland (zie topictitelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:29 schreef cafca het volgende:
Ik ben bang dat als je een 60's rock toernooi gaat houden, dat je vooral veel Beatles en Stones nummers in je top 10 krijgt..
Lijkt me ook niet echt de bedoeling, of wel?
Gewoon Dream hè. The Dream was een hele andere band...quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:52 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
nog steeds niks gevonden van Mothers Love
wel iets van The Dream,een band die uit Mothers Love is voort gekomen
stond op Pebbles 15 met de track The Doting King
Ik dacht dat jij al 16 was, net als Prep. Of is die ook 14?quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:21 schreef BeRightBack het volgende:
Ik ben met mijn 14 jaar een fan van de Nederbeat!
Q65
Cuby
Wat een prachtige muziek.
Die box die in de openingspost staat zag ik liggen maar toen ik hem wou kopen waren ze weg
volgens popinstituut is het The Dreamquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:01 schreef GLO het volgende:
[..]
Gewoon Dream hè. The Dream was een hele andere band...
Ja, staat ook zo op de verzamel-cd uit 1994, maar dat zijn allemaal bronnen van latere datum. In de 60's en 70's heb ik het zelf nooit zo geschreven gezien. Wel soms als De Dream (o.a. op de poster van de eerste Pinkpop). Misschien dat ze het zelf varieerden en ik heb hun singlehoesjes nooit gezien, maar ik heb hun naam 9 van de 10 keer zonder lidwoord zien staan.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:46 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
volgens popinstituut is het The Dream
en Pebbles 15 zegt het zelfde
thanx for the infoquote:Op woensdag 14 juni 2006 21:52 schreef GLO het volgende:
[..]
Ja, staat ook zo op de verzamel-cd uit 1994, maar dat zijn allemaal bronnen van latere datum. In de 60's en 70's heb ik het zelf nooit zo geschreven gezien. Wel soms als De Dream (o.a. op de poster van de eerste Pinkpop). Misschien dat ze het zelf varieerden en ik heb hun singlehoesjes nooit gezien, maar ik heb hun naam 9 van de 10 keer zonder lidwoord zien staan.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:00 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
thanx for the info
heb jij mischien zelf Mother's Love ?
Nee, niet dat ik weetquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:10 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
is zeker niet op cd beschikbaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |