abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38479355
Welke bands trekken/trokken volle zalen, hoewel hun muziek eigenlijk niet om aan te horen is? Welke bands duiken om onbegrijpelijke redenen in elke top-zoveel allertijden op? Van welke bands zijn we het zat dat ze steeds maar weer door iedereen de hemel ingeprezen worden?

Kortom: welke bands (of artiesten) worden nou echt overschat?

In dit toernooi komen we uiteindelijk uit op de band (of artiest) die volgens de bezoekers van het muziekforum de meest overschatte band allertijden is.

Vorige topics:
Tournament: Meest overschatte band allertijden: nominaties
Tournament: Meest overschatte band allertijden: Ronde 1
Tournament: Meest overschatte band allertijden: Ronde 2
Tournament: Meest overschatte band allertijden: Ronde 3
Tournament: Meest overschatte band allertijden: Ronde 4
Tournament: Meest overschatte band allertijden: Ronde 5

En we zijn inmiddels alweer aangeland bij de finale!
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Het principe is nu wel bekend denk ik: stemmen kan door de meest overschatte band/artiest vet te maken of de andere weg te halen, maar als je een creatievere manier weet om je keuze duidelijk te maken mag dat natuurlijk ook
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Dubbele stemmen tellen nog steeds niet mee en als je een leuke motivatie voor je keuze hebt mag je die met iedereen delen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Stemmen kan tot vrijdag 9 juni
pi_38479411
* De Finale

Onze eerste finalist is DJ Tiësto

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Tiësto (Tijs Verwest), drie keer verkozen tot beste DJ ter wereld, was zowel de eerste DJ die in z'n eentje een stadionconcert gaf als de eerste DJ die de Olympische Spelen mocht openen. Zijn grote internationale succes heeft hem een koninklijke onderscheiding en een 40e plaats in de verkiezing van de grootste Nederlanders allertijden opgeleverd.

In eerdere rondes versloeg hij:
  • Foreigner/The Doors (66-25/7)
  • Bryan Adams (20-37)
  • Linkin Park (43-26)
  • Bløf (32-15)
  • G-Unit (21-9)

zijn tegenstander in de finale is Kane

Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

Deze Haagse band, die sinds 1998 actief is, heeft inmiddels al zo'n beetje alle prijzen en awards ontvangen die er in Nederland te winnen zijn en heeft daarbij 2 nummer 1 hits gescoord. Ook in België doet het collectief rond Dinand Woesthoff het vrij goed, maar de rest van het buitenland blijft vooralsnog op hun verlanglijstje staan.

Tot nu toe hebben ze in dit toernooi de volgende bands verslagen:
  • The Beach Boys (10-98)
  • Metallica (9-49)
  • Coldplay (46-22)
  • Limp Bizkit (39-9)
  • Bon Jovi (18-13)

kortom, de finale:

DJ Tiësto - Kane
  •   vrijdag 2 juni 2006 @ 16:44:40 #3
    2890 Zanderrr
    A Face Made For Radio
    pi_38479490
    DJ Tiësto - Kane

Ik hou ook niet zo van Tiesto's muziek, maar in ieder geval komt hij meestal op mij over als een vrij bescheiden kerel die het met hard werken en ook veel mazzel tot de top heeft geschopt. Dinand vind ik maar een blaaskaak met een gezwollen ego, dus van mij mag hij gerust winnen.
    "You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
    pi_38479606
    quote:
    Op vrijdag 2 juni 2006 16:44 schreef Zanderrr het volgende:
    DJ Tiësto - Kane

Ik hou ook niet zo van Tiesto's muziek, maar in ieder geval komt hij meestal op mij over als een vrij bescheiden kerel die het met hard werken en ook veel mazzel tot de top heeft geschopt. Dinand vind ik maar een blaaskaak met een gezwollen ego, dus van mij mag hij gerust winnen.
    Eensch. Ze zuigen allebij, maar Tiesto vind ik dan nog wel een toffe peer. Dinand daarentegen is een omhooggevallen eikel. Ik stem Kane.
    People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
    pi_38479811
    quote:
    Op vrijdag 2 juni 2006 16:47 schreef Seneca het volgende:

[..]

Eensch. Ze zuigen allebij, maar Tiesto vind ik dan nog wel een toffe peer. Dinand daarentegen is een omhooggevallen eikel. Ik stem Kane.
    Daar sluit ik mijn volledig bij aan.
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

Kane is de winnaar wat mij betreft.
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

Wint ie nog eens iets..
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    -
      Moderator vrijdag 2 juni 2006 @ 16:57:13 #6
    32436 crew  belsen
    Young, gifted and black
    pi_38479916
    Tiësto, die heeft nog niet genoeg onderscheidingen, daar mag deze best bij.
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    Geef angst en haat een stem
    Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
    pi_38479994
    Kane!
      vrijdag 2 juni 2006 @ 17:02:08 #8
    693 ChOas
    ** Warning: Choking hazard **
    pi_38480077
    Als ik mag meestemmen dan stem ik graag voor Kane
    "I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
    pi_38480123
    DJ Tiësto - Kane
    Koning.
    pi_38480125
    Kane 'was' een bandje. Vrienden die met elkaar muziek maakten, onder aanvoering van die Dinand. Er zijn bepaalde gasten uitgeknikkerd en vervangen door betaalde muzikanten. Kane is m.i. gewoon een geld- en marketingmachine van de platenmij. geworden.

Tiesto, ik houd nietvan zijn 'ding', weet veel mensen op te zwepen met zijn intrepetatie van de muziek van anderen en daarmee groot succes te hebben.

Ik stem voor Kane.
    Take on the situation, but not the torment ...
    pi_38480231
    Kane it is.
    pi_38480333
    Tiesto
    pi_38480623
    Kane sucks
      vrijdag 2 juni 2006 @ 17:26:42 #14
    15449 Philosocles
    blogito ergo sum
    pi_38480858
    quote:
    Op vrijdag 2 juni 2006 16:44 schreef Zanderrr het volgende:
    DJ Tiësto - Kane

Daar sluit ik me bij aan. Dinand zal vast denken, jaja alleen omdat ik met me kop boven het maaiveld uitsteek
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    maar zo werkt het nou eenmaal in ons kikkerlandje.
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    Je mag best ergens goed in zijn (nou ja, 'goed'...), maar blijf gewoon rielekst, weet je.
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie

Tiësto ben ik ook niet kapot van, maar als strijker kan ik het stiekum toch wel waarderen als een DJ met een violist samenwerkt.

In other words: Kane. Gaat deze ronde met straatlengte winnen denk ik.
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    iedereen is uniek behalve ik
      vrijdag 2 juni 2006 @ 17:32:30 #15
    13354 Boeman
    Ik was jarig.
    pi_38481011
    DJ Tiësto - Kane
    [i]deze ruimte is te huur[/i]
    pi_38481080
    ja maar... Tiesto kan niks. qua muziek maken. hij draait plaatjes. dus geeneens band of artiest. maar Kane is lekker irri, das zeker.
    (eh ik stem dus nie mee nee)
      vrijdag 2 juni 2006 @ 17:36:14 #17
    136283 knars
    Teethgrinder
    pi_38481107
    Kane omdat het gebakken lucht is, en zo klinkt de zang ook.
    pi_38481209
    DJ Tiësto - Kane
    Aldus.
      vrijdag 2 juni 2006 @ 18:09:30 #19
    15449 Philosocles
    blogito ergo sum
    pi_38481938
    quote:
    Op vrijdag 2 juni 2006 17:35 schreef EJdeViking het volgende:
    ja maar... Tiesto kan niks. qua muziek maken. hij draait plaatjes. dus geeneens band of artiest. maar Kane is lekker irri, das zeker.
    (eh ik stem dus nie mee nee)
    Ach, da's maar net hoe je het bekijkt. Beiden smeden bestaande dingen aaneen tot iets 'nieuws', alleen zijn dat bij Tiësto 'stukjes plaat' en bij Kane rock-akkoordenstructuren.

Hoewel Tiësto d8 ik zo nu en dan wel eens een zelfverzonnen riedeltje over de beats heengooit, maar dat weet ik niet cker.
    iedereen is uniek behalve ik
      vrijdag 2 juni 2006 @ 18:12:19 #20
    138195 morgane
    Omnomnomnivoor
    pi_38482003
    eitje: Kane.
      vrijdag 2 juni 2006 @ 18:19:01 #21
    7352 kamagurka
    psy-gothic
    pi_38482156
    lastig lastig...

Doe toch die janksmoel van een KANE maar. Dat daar al die mensen nog zijn ingestonken zeg
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
    Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
      vrijdag 2 juni 2006 @ 18:19:03 #22
    23107 dolle_hond
    topicverkoper
    pi_38482292
    Tiësto. Kane beschikt over talent. Ik vind de muziek niet te pruimen, maar ze schrijven wel hun eigen muziek. Tiësto ook, maar dat vind ik zo verschrikkelijk simpel. En dat van iemand die van elektronische muziek houdt. Dus daar ligt het ook niet aan. Ik vind Tiësto gewoon zwaar overschat.

Niet dat ik Kane leuk vind
    Ja toon me deze inhoud
    ik accepteer de cookies.
    meer informatie
      vrijdag 2 juni 2006 @ 18:25:24 #24
    23107 dolle_hond
    topicverkoper
    pi_38482313
    trouwens:

terechte finale.
    echt absoluut de 2 grote favorieten tegen elkaar
    pi_38483099
    DJ Tiësto verliest dik van Kane!!
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
    Ja, breng me naar de shop