Eensch. Ze zuigen allebij, maar Tiesto vind ik dan nog wel een toffe peer. Dinand daarentegen is een omhooggevallen eikel. Ik stem Kane.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:44 schreef Zanderrr het volgende:
DJ Tiësto - Kane
Ik hou ook niet zo van Tiesto's muziek, maar in ieder geval komt hij meestal op mij over als een vrij bescheiden kerel die het met hard werken en ook veel mazzel tot de top heeft geschopt. Dinand vind ik maar een blaaskaak met een gezwollen ego, dus van mij mag hij gerust winnen.
Daar sluit ik mijn volledig bij aan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:47 schreef Seneca het volgende:
[..]
Eensch. Ze zuigen allebij, maar Tiesto vind ik dan nog wel een toffe peer. Dinand daarentegen is een omhooggevallen eikel. Ik stem Kane.
Daar sluit ik me bij aan. Dinand zal vast denken, jaja alleen omdat ik met me kop boven het maaiveld uitsteekquote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:44 schreef Zanderrr het volgende:
DJ Tiësto - Kane
Ik hou ook niet zo van Tiesto's muziek, maar in ieder geval komt hij meestal op mij over als een vrij bescheiden kerel die het met hard werken en ook veel mazzel tot de top heeft geschopt. Dinand vind ik maar een blaaskaak met een gezwollen ego, dus van mij mag hij gerust winnen.
Ach, da's maar net hoe je het bekijkt. Beiden smeden bestaande dingen aaneen tot iets 'nieuws', alleen zijn dat bij Tiësto 'stukjes plaat' en bij Kane rock-akkoordenstructuren.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 17:35 schreef EJdeViking het volgende:
ja maar... Tiesto kan niks. qua muziek maken. hij draait plaatjes. dus geeneens band of artiest. maar Kane is lekker irri, das zeker.
(eh ik stem dus nie mee nee)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop