jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:30 schreef Loontjah het volgende:
Ben ik nu een super lompe doos zonder fatsoen ???![]()
Op je 26e nog praten met mensen die je niet kent op MSNquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:56 schreef Loontjah het volgende:
Daarom heb ik hem ook in de juiste gezet: Puber & Tienertalk die hebben tenminste ervaring met dit soort praktijken !
Mag ik met jou MSN'en op m'n verjaardag?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:59 schreef Bass-Miss het volgende:
Je had hem tenminste je borsten kunnen laten zien voor zijn verjaardag.![]()
ik ook! ik ook!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:01 schreef Molluck het volgende:
[..]
Mag ik met jou MSN'en op m'n verjaardag?![]()
ben je ook weer van hem af! geweldig tochquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:13 schreef Loontjah het volgende:
Hij heeft mij geblokt dus hij is me voor !
dan flikker jij hem gewoon uit je lijst...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:13 schreef Loontjah het volgende:
Hij heeft mij geblokt dus hij is me voor !
je start tot rapper/dichter mmh mmh?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:51 schreef Zuen het volgende:
Hij is 26 en is boos omdat je hem niet via msn hebt gefeliciteerd
Je hebt zijn gevoelens bezeerd
Je rijdt weg met je peerd
Zeg dat die man zich scheert
Hij is 26 en moet huilen
Dat doen alleen uilen
Zeg dat ie niet moet zeuren
Anders moet je hem bekeuren
lekker
Die boos wordt als je hem niet feliciteertquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:30 schreef Loontjah het volgende:
Hij zei zo: ja ik ben vandaag jarig en ben 26 jaar geworden.. dus ik antwoord met ok!
Waarom heb je dan in godsnaam uberhaupt zo iemand in je MSN die je je aandacht niet waar vindtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:30 schreef Loontjah het volgende:
Hij zei zo: ja ik ben vandaag jarig en ben 26 jaar geworden.. dus ik antwoord met ok!
True true..quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:17 schreef YoshiBignose het volgende:
als iemand zegt dat hij vandaag jarig zeg je standaard gefeliciteerd. tenminste dat is wel zo fatsoenlijk. als iemand zegt ja mijn vader is gister overleden zeg je ook niet OK. of als iemand zegt ik heb mijn rijbewijs gehaald: OK. ik heb een prijs gewonnen in de loterij: OK. enz.
block-->verwijderenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:30 schreef Loontjah het volgende:
Laatst had er een jongen mij toegevoegd op MSN. We hebben 10 min. gepraat en daarna niet meer. Hij vroeg net weer hoe het ging, dus ik geef antwoord. Hij zei zo: ja ik ben vandaag jarig en ben 26 jaar geworden.. dus ik antwoord met ok!
Nu issie boos omdat ik hem niet feliciteerde...![]()
Ben ik nu (volgens hem) een super lompe doos zonder fatsoen ???![]()
whehehequote:Op woensdag 3 mei 2006 21:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mijn pa (47 of 48) is dagelijks op MSN.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |