Je hebt ze al gespot?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Louis Vuitton motief inscheren
[afbeelding]
jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt ze al gespot?
MuukAlles goed?
[afbeelding]
OMG boswachtersquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:02 schreef hermandeperman het volgende:
[TK] Bankstellen
Prachtig interieur
[afbeelding]
Geen idee, hij is trouwens al een week offlinequote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
Huugje, ontzettende fijne gozer, op die webspace van jou eh, staat daar safemode: off ...?
[/slijmmodus]
[afbeelding]
Dat moet je zelf weten.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:17 schreef Paladijn het volgende:
en gaan we door met die banners?
[afbeelding]
Kutquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Geen idee, hij is trouwens al een week offline![]()
[afbeelding]
tuurlijk niet manquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:31 schreef vlad het volgende:
[..]
tuurlijk niet manben gewoon jaloers dat diegene wel een huis heeft
![]()
zelfs dat lijkt nu weer aantrekkelijk nu ik op die kamer in leerdam zitquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo te zien nog bij z'n ouders hoor
schrootjes
[afbeelding]
Niet zo negatief manquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:35 schreef vlad het volgende:
[..]
zelfs dat lijkt nu weer aantrekkelijk nu ik op die kamer in leerdam zit![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:36 schreef Hugster het volgende:
Morgen ochtend nog een keer bij het huisjes kijken, nu met beide ouders
Begint serieus te worden![]()
[afbeelding]
ook op zoek naar een nieuw huis?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:36 schreef Hugster het volgende:
Morgen ochtend nog een keer bij het huisje kijken, nu met beide ouders
Begint serieus te worden![]()
[afbeelding]
Ja dezelfdequote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weer bij hetzelfde huisje?Wordt heel serieus nu zeg
Zou wel meesterlijk zijn
[afbeelding]
mja, duur alle rommel hier.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Niet zo negatief man
Alles beter dan in Gorinchem een kamer zoeken... maat van me woont daar op kamers, betaald 350E exclusief voor 10 m2 ofzo![]()
[afbeelding]
Zou heel chill zijn jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dezelfde
Zou wel heel erg relaxed zijn ja
[afbeelding]
Wtf die footers?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je hebt ze al gespot?
MuukAlles goed?
[afbeelding]
Dan ga je dat hurenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:43 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, duur alle rommel hier.wil gewoon een huisje voor mezelf
leef nu al lang genoeg op kamers. en ik zou blij zijn met een kamer van 10m2 op het moment
![]()
aangeboden nog welquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Leuke huurwoning aangeboden gekregen
[afbeelding]
Wat hUnkiIi_3.jpg zegtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
kom maar op met hUnKiiii_2.jpg
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
kom maar op met hUnKiiii_2.jpg
[afbeelding]
Hip 14.gifquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gesnoeid 14.gif
[afbeelding]
Ja, en de container die ze ervoor af moesten hurenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hip 14.gif
Moest je verwijderingsbijdrage betalen?
[afbeelding]
ijsselstein zeg je?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan ga je dat huren
IJsselstein hebben ze genoeg huurhuizen momenteel
[afbeelding]
SENSEOquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:56 schreef vlad het volgende:
mooi huis hugsterzou ik geen nee tegen zeggen als ik jou was
![]()
enne... die senseo hou je dan voor jezelf?![]()
De senseo is van de bouwvakkersquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:56 schreef vlad het volgende:
mooi huis hugsterzou ik geen nee tegen zeggen als ik jou was
![]()
enne... die senseo hou je dan voor jezelf?![]()
En die nemen ze ook mee hoop ikquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
De senseo is van de bouwvakkers
[afbeelding]
Je moest het er ook zelf in sjouwen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja, en de container die ze ervoor af moesten huren
[afbeelding]
Ja dat mag ik wel hopen jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En die nemen ze ook mee hoop ik
[afbeelding]
je bent zo van slag door de senseo dat je je footer vergeet?quote:
Ik zal eens even kijken voor je straksquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:54 schreef vlad het volgende:
[..]
ijsselstein zeg je?je hebt niet toevallig nog links/sites?
![]()
Nou zo in me eentje kan ik m'n kont wel keren daar jaquote:
quanta kosta voor hoeveel m2?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:53 schreef Hugster het volgende:
Een vriend van m'n pa heeft dit huisje hier in dorp te huur. En dan is het de bedoeling dat ik er alleen in trek. Het wordt nog afgemaakt op het moment
Woonetage
[afbeelding]
[afbeelding]
deur naar dakterras en badkamertje (met bad)
[afbeelding]
Het zolderje
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Staat je goed, die footerquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zal eens even kijken voor je straks
[afbeelding]
Je gaat voor de Jura?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja dat mag ik wel hopen ja
[afbeelding]
Nou dan hebben we ook een Hang-out erbijquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou zo in me eentje kan ik m'n kont wel keren daar ja
Gewoon een woonkamer, badkamer en die zolder als slaapkamer voor jezelf
[afbeelding]
Ik vraag me af hoe lang Huug blijft leven als hij daar gaat wonenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou dan hebben we ook een Hang-out erbij
[afbeelding]
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je gaat voor de Jura?
[afbeelding]
Das dan wel weer duurquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
¤600 inclusief. Geen idee hoeveel m2
[afbeelding]
Jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou dan hebben we ook een Hang-out erbij
[afbeelding]
Ah joh met een halfje bruin in de vriezer, een fles cola en een pot pindakaas kan je het wel even uitzingenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang Huug blijft leven als hij daar gaat wonen
[afbeelding]
Duur?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Das dan wel weer duur![]()
Via woningbouw duurt het zeker een eeuw voordat je iets hebt?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ah joh met een halfje bruin in de vriezer, een fles cola en een pot pindakaas kan je het wel even uitzingen
[afbeelding]
Als je het via woningbouw doet ben je in iedergeval veel goedkoper uitquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Duur?![]()
VolgenDs mij heb jij geen idee hoe het zit met huizenprijzen als je buiten Zeeland komt eh?
[afbeelding]
Nou voor wat ik er allemaal voor krijg is het wel een scherpe prijs hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Das dan wel weer duur![]()
Via woningbouw duurt het zeker een eeuw voordat je iets hebt?
das veelquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
¤600 inclusief. Geen idee hoeveel m2
[afbeelding]
Ook omgeving Utrecht?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je het via woningbouw doet ben je in iedergeval veel goedkoper uit
quote:
duh, als je daar geen 250m2 minimaal voor krijgt wel jaquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vind jij het ook veel geld...?
[afbeelding]
Ook al aan gedachtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe lang Huug blijft leven als hij daar gaat wonen
[afbeelding]
Ik weet natuurlijk de afmetingen niet, maar in breda heb je voor 600 euro een compleet huis incl tuin.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook omgeving Utrecht?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
duh, als je daar geen 250m2 minimaal voor krijgt wel ja![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:11 schreef Mukie het volgende:
[..]
duh, als je daar geen 250m2 minimaal voor krijgt wel ja![]()
Is Breda Utrecht?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk de afmetingen niet, maar in breda heb je voor 600 euro een compleet huis incl tuin.
Via woningbouw dus he, particulier wordt je gewoon genaait namelijk
Mja, ik kan me nog wel wat tafereeltjes herinneren van toen je ouders weken weg waren enzoquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ook al aan gedachtKomt goed [afbeelding] denk ik..
[afbeelding]
Ik ookquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik kan me nog wel wat tafereeltjes herinneren van toen je ouders weken weg waren enzo
[afbeelding]
Zelfs in Amsterdam-Zuid ben je nog goedkoper uit of heb je meer waar voor je geld.quote:
Utrecht is niks beter dan Bredaquote:
Dat ben je gewoon debiel, als je dat doet.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vrienden van m'n ouders zijn pas gescheiden, en die vrouw zit nu in een huurhuis van ¤1500,00 p/m... DAT vind ik prijzen ja....
[afbeelding]
Ja wat nou?quote:
Dat valt tegen hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:16 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zelfs in Amsterdam-Zuid ben je nog goedkoper uit of heb je meer waar voor je geld.![]()
Jij bent gewoon Breda-geilquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Utrecht is niks beter dan Breda![]()
Maarja als jullie 600 euro voor een kippenhok willen neerleggen suc6![]()
Ja dankjequote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Utrecht is niks beter dan Breda![]()
Maarja als jullie 600 euro voor een kippenhok willen neerleggen suc6![]()
Ja ik weet dat dat bij jullie zo is ja, maar dat wil niet zeggen dat je in de omgeving Utrecht daar ook een boerderij voor krijgtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat ben je gewoon debiel, als je dat doet.![]()
Heb je hier een complete carree boerderij bij met land.
Ik ben zoooo blij dat ik niet boven de rivieren woon.
het huis waar ik afgelopen weekend ben geweestquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat valt tegen hoorHeb je linkjes voor me?
[afbeelding]
15-20m2 studentenkamers waar je verder alles deelt zijn hier zo'n beetje ¤375-¤450 per maand excl gas water en licht.quote:
Ik denk wel dat het groter is hoor, mijn huis is 80m2quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
15-20m2 studentenkamers waar je verder alles deelt zijn hier zo'n beetje ¤375-¤450 per maand excl gas water en licht.
Dan vind ik dit (50-60m2?) , waar ik alles voor mezelf heb en het ook nog eens allemaal nieuw is toch echt een mooi aanbod.
Ja en als je gaat scheiden heb je inderdaad 3 jaar de tijd voor je gaat verhuizen ehquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:22 schreef BaraCuda het volgende:
Woningbouw Utrecht
Geeft ook gewoon prijzen van 400 a 650 euro voor een 1 gezinswoning hoor.
Probleem is dat die mensen particulier huren omdat er snel is willen, dat huis van 1500 wat je zegt kost via woiningbouw misschien 700 tot 900 euro.
Ik moet eens leren om er standaard al honderd tot 150 euro bij te tellen bij die prijzen boven de rivieren.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
15-20m2 studentenkamers waar je verder alles deelt zijn hier zo'n beetje ¤375-¤450 per maand excl gas water en licht.
Dan vind ik dit (50-60m2?) , waar ik alles voor mezelf heb en het ook nog eens allemaal nieuw is toch echt een mooi aanbod.
[afbeelding]
Ja joh?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het groter is hoor, mijn huis is 80m2
[afbeelding]
Whehehehequote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik moet eens leren om er standaard al honderd tot 150 euro bij te tellen bij die prijzen boven de rivieren.Is idem qua eten en drinken enzo, ook duurder.
![]()
Meelij heeft![]()
Dat hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik moet eens leren om er standaard al honderd tot 150 euro bij te tellen bij die prijzen boven de rivieren.Is idem qua eten en drinken enzo, ook duurder.
![]()
Meelij heeft![]()
Nee daarom is het dus ook zo duurquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja en als je gaat scheiden heb je inderdaad 3 jaar de tijd voor je gaat verhuizen eh
[afbeelding]
ok bij jou dan nietquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor
[afbeelding]
Jij hebt ook geen idee wat een huis kost zeker in IJsselstein als je het wil kopen en je 3 kinderen ook een bed moeten hebben?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee daarom is het dus ook zo duur
Anyway als je zoveel geld kwijt bent voor een huis kun je dat geld beter in een hypotheek stoppen dan gooi je je geld in iedergeval niet weg![]()
quote:
Ik op 466 excl. voor 80m2quote:
MR2 overstuurt wel hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:31 schreef BaraCuda het volgende:
Mukie, jij bent bekend met MR2's toch?![]()
Hoe is de wegligging van zo'n car? Makkelijk drift te genereren of is het nog steeds veel onderstuur?
Wat maakt het nou uit als je 1500 aan euro te besteden hebt?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen idee wat een huis kost zeker in IJsselstein als je het wil kopen en je 3 kinderen ook een bed moeten hebben?
[afbeelding]
En plakt wel lekker aan de voorkant?quote:
Flatje in kanalen eiland ja, of een micro-studio on het centrumquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit als je 1500 aan euro te besteden hebt?
Een hypotheek van zoveel cash kun je overal een prima woning van kopen hoor
Maar ik houd er nu over op is toch een welles nietes discussie
Graag.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit als je 1500 aan euro te besteden hebt?
Een hypotheek van zoveel cash kun je overal een prima woning van kopen hoor
Maar ik houd er nu over op is toch een welles nietes discussie
Laat nou maar, hij snapt er geen hol vanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Flatje in kanalen eiland ja, of een micro-studio on het centrum
[afbeelding]
oeh oeh, mail je ze?quote:
Hendig Sjiek Woonwagenkampquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
DU BIS GEPWND! DU BIS GEPWND! DU BIS GEPWND WIE UNNE NOOB!! jeweets..
[afbeelding]
Ze komen er aan, op je gmailquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oeh oeh, mail je ze?want ik ga zodirect de Haagse foto's uppen, en dan kan ik ze meteen meenemen
Ik ga straks nog wel een Lada Niva Fanboy Hippie footer voor je maken hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hendig Sjiek Woonwagenkamp
[afbeelding]
Een Niva met Friesche wimpel?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ga straks nog wel een Lada Niva Fanboy Hippie footer voor je maken hoor
[afbeelding]
Ik zie het, weer erg gaafquote:
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Laat nou maar, hij snapt er geen hol van
[afbeelding]
quote:
ik zou het zelf ff laten natrekken, bedoel kan ook een trucje zijn om de dat ding voor nix te krijgenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
ik kreeg net te horen van iemand die interesse had in mijn 205 dat ie mijn kenteken heeft laten na trekken door zijn oom die automonteur is en die zei dat er 1 ton meer op zit dan wat ik aangegeven had![]()
![]()
ik wist dit natuurlijk ook niet, maar als ik het nu gewoon laat staan en doe alsof me neus bloed kan ik er dan problemen mee krijgen?![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
ik kreeg net te horen van iemand die interesse had in mijn 205 dat ie mijn kenteken heeft laten na trekken door zijn oom die automonteur is en die zei dat er 1 ton meer op zit dan wat ik aangegeven had![]()
![]()
ik wist dit natuurlijk ook niet, maar als ik het nu gewoon laat staan en doe alsof me neus bloed kan ik er dan problemen mee krijgen?![]()
hij ziet van de koop af. Maar als iemand me ernaar zou vragen dan kan ik dat idd zeggen. Dat ik het niet geloofdequote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik zou het zelf ff laten natrekken, bedoel kan ook een trucje zijn om de dat ding voor nix te krijgen
Ja lekkere bakken die Vipersquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:28 schreef Fugie het volgende:
ff een phantom total rijden en blij weglopen met je grille
die viper was ook wer helemaal tosti![]()
Maar ik wil de filmpjes van antandpete en alex roy enzo, dat is vette shit
nee psies en ik vraag er toch geen woeker prijs voor, voor 250 euro mag ie al wegquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:30 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nog meer
Hoeveel staat er nu op de teller dan? Je moet gewoon bij de volgende koper weer doen alsof je neus bloed[afbeelding]
Ze kunnen toch nooit hard maken dat jij het wel wist? Met zo'n particulier 2e handsje zou ik me daar niet al te veel zorgen om maken
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee psies en ik vraag er toch geen woeker prijs voor, voor 250 euro mag ie al weg
op de teller 170k, dus zit er werkelijk 270k+ op![]()
![]()
dak er af flexen en verkopen als cabrioquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:38 schreef BoJo het volgende:
pfff wat moet ik met dat kreng... hopen dat er nog een gek rond loopt of gratis op laten halen door een sloop?![]()
je wilt me dood hebben?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dak er af flexen en verkopen als cabrioPeu 205 cabrio's zijn wel gewild
Of je gaat hem gebruiken als circuitwagen![]()
Je wilt een 205 verkopen, en een Alfa 75 kopen voor op het circuit. Dan zeg ik, dat is raar. G alekker het circuit op met die 205. Of crossen. Of rallyen. Maar gebruik de 205 voor de snelheidssensatie.quote:
Whehehe.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:51 schreef Modus het volgende:
Ja hallo M5 kom eens een hint geven in Herken De Auto..
ik kom er aan hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:51 schreef Modus het volgende:
Ja hallo M5 kom eens een hint geven in Herken De Auto..
ik wou zeggen jblquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:53 schreef M5 het volgende:
Weet iemand of een JBL SCS-260 speaker set wat is?
dit jaar word het helemaal niks met een circuit auto hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je wilt een 205 verkopen, en een Alfa 75 kopen voor op het circuit. Dan zeg ik, dat is raar. G alekker het circuit op met die 205. Of crossen. Of rallyen. Maar gebruik de 205 voor de snelheidssensatie.
En ja, dan meot er wel wat aan gebeuren, maar dat kun je stukje bij beetje doen, wat verstandig is, omdat je huis ook meer geld gaat kosten dan je denkt, en dan je wilt.
nee geen car audioquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik wou zeggen jbl
maar het gaat niet om car audio dus dan weet ik het niet
dat zeg ik toch net, geen car audio, moet je het niet nog een x gaan herhalen, strax denkt tf weer dat we msn gesprekken aan het voeren zijn en gaat ie weer huilenquote:
Bo MSNquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
dit jaar word het helemaal niks met een circuit auto hoor
ach ik wacht wel tot een gek hem koopt en anders de sloop op met dat ding.
SCS-178 is wel mooi ja. en ik denk dat daar wat betere speakers in zitten. affijn ik ga morgen wel eens kijken in de winkels.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb de SCS-178, maar dat lijkt me niet echt te vergelijken
SCS-178 beukt heerlijk
SCS-178 is niet duur meer tegenwoordig toch?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:20 schreef M5 het volgende:
[..]
SCS-178 is wel mooi ja. en ik denk dat daar wat betere speakers in zitten. affijn ik ga morgen wel eens kijken in de winkels.
't komt aan een Yamaha RX-557 te hangen
Ja das de turbo, amerikaans en japans model heeft een turboquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:21 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hier nog één
Ziet er prima uit die balans. Deze heeft wel een hoop vermogen volgens mij
[afbeelding]
Die in dat filmpje heeft 400 pkquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja das de turbo, amerikaans en japans model heeft een turbo![]()
200 pk ongeveer tegen 175 van de non turbo
die heb ik nog nergens te koop zien staanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
SCS-178 is niet duur meer tegenwoordig toch?
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die in dat filmpje heeft 400 pk
[afbeelding]
Op kieskeurig.nl staan ze inderdaad in die prijsrange ja. Maar ik heb ze al een aardig tijdje dus het is al een verouderd model denk ik. Is er geen opvolger gekomen?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:24 schreef M5 het volgende:
[..]
die heb ik nog nergens te koop zien staan
maar ik denk ergens tussen de 250 en 300 euro ofzo
Hier staan alle SCS modellen, ik wil dus denk ik de 260.5 of .6 als ik de SCS-178 of 188 niet ergens kan vinden...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Op kieskeurig.nl staan ze inderdaad in die prijsrange ja. Maar ik heb ze al een aardig tijdje dus het is al een verouderd model denk ik. Is er geen opvolger gekomen?
[afbeelding]
Die 178 staat op pick2pay, 280 euro ofzo...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:30 schreef M5 het volgende:
[..]
Hier staan alle SCS modellen, ik wil dus denk ik de 260.5 of .6 als ik de SCS-178 of 188 niet ergens kan vinden...
Ja ik had die lijst inmiddels ook gevonden. Die 188 is gewoon exact hetzelfde maar dan met 1 extra speakerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:30 schreef M5 het volgende:
[..]
Hier staan alle SCS modellen, ik wil dus denk ik de 260.5 of .6 als ik de SCS-178 of 188 niet ergens kan vinden...
Hij bedoelt denk ik het vinden in de winkel om ze te kunnen beluisterenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:35 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die 178 staat op pick2pay, 280 euro ofzo...
morgen weet ik meer, of staat er hier al watquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik had die lijst inmiddels ook gevonden. Die 188 is gewoon exact hetzelfde maar dan met 1 extra speaker![]()
Ik kan wel begrijpen dat je ze zelf ook eerst wel even wil horen. Maar ik hoop voor je dat dat nog lukt
Ik kan ze je iig van harte aanbevelen, en met mij vele anderen zoals je al zag.
Ook als je ze blind besteld bij een webshop zal je gewoon absoluut geen miskoop doen.
[afbeelding]
mja, ik lees in de reviews dat de 260 ook wel goed is, en die heb ik al ergens zien staan. dus dat gaat wel goed komen denk ikquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij bedoelt denk ik het vinden in de winkel om ze te kunnen beluisteren
En anders mag je hier wel even langskomen hoor M5![]()
[afbeelding]
Succes met de beslissingquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:38 schreef M5 het volgende:
[..]
mja, ik lees in de reviews dat de 260 ook wel goed is, en die heb ik al ergens zien staan. dus dat gaat wel goed komen denk ik
gister in de trein, vlak na Zwolle:quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat ben je gewoon debiel, als je dat doet.![]()
Heb je hier een complete carree boerderij bij met land.
Ik ben zoooo blij dat ik niet boven de rivieren woon.
Hier nietquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
600 euro
maar wel een puik huis....hier heb je voor 600 euro een vrijstaande woning met grote tuin in een groot dorp
![]()
Ja, maar geen baan om het te kunnen betalenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
600 euro
maar wel een puik huis....hier heb je voor 600 euro een vrijstaande woning met grote tuin in een groot dorp
![]()
Ik woon op 10 minuten fietsen van het centrum van Leeuwarden, waar dat ook is.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hier niet![]()
Hier heb je winkels die tot laat open zijn, veel horeca en een hoop gezelligheid [afbeelding]
Zie de post van Herm ookquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik woon op 10 minuten fietsen van het centrum van Leeuwarden, waar dat ook is.
De woningbouwcorporatie heeft altijd op tijd zn geld, maak je daar maar geen zorgen over. die 200 euro die wij voor onze 2 ondr 1 kap woning die perfect geisoleerd is met 3 slaapkamers, woonkamer, aparte keuken, douche, kelder, berging, zolder, CV, gigantische tuin, en geen voor- of achterburen, kunnen er nog wel afquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, maar geen baan om het te kunnen betalen
Of is die onder de gordel...?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hier niet![]()
Hier heb je winkels die tot laat open zijn, veel horeca en een hoop gezelligheid [afbeelding]
[afbeelding]
Hou eens opquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die 200 euro die wij voor onze 2 ondr 1 kap woning die perfect geisoleerd is met 3 slaapkamers, woonkamer, aparte keuken, douche, kelder, berging, zolder, CV, gigantische tuin, en geen voor- of achterburen, kunnen er nog wel af
Daar maak ik me ook geen zorgen om, maar goed, ik dacht dat de discussie wel zo'n beetje gesloten was.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De woningbouwcorporatie heeft altijd op tijd zn geld, maak je daar maar geen zorgen over. die 200 euro die wij voor onze 2 ondr 1 kap woning die perfect geisoleerd is met 3 slaapkamers, woonkamer, aparte keuken, douche, kelder, berging, zolder, CV, gigantische tuin, en geen voor- of achterburen, kunnen er nog wel af
Amenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar maak ik me ook geen zorgen om, maar goed, ik dacht dat de discussie wel zo'n beetje gesloten was.
JA je kunt buiten de randstad voor het geld van een iPod in een vrijstaand huis wonen.
NEE er zijn mensen die gewoon niet buiten de randstad willen wonen.
Klaar.
[afbeelding]
Dat is ook van JBLquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:13 schreef vlad het volgende:
is Harman/Kardon eigenlijk wat?lijkt me wel wat voor m'n nieuwe huisje ooit
![]()
nee baggerspulquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:13 schreef vlad het volgende:
is Harman/Kardon eigenlijk wat?lijkt me wel wat voor m'n nieuwe huisje ooit
![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:18 schreef lipje het volgende:
overigens Hugo kijk ook ff op de belastingdienst/ toeslapgen. Misschien heb je zelfs recht op huurtoeslag (specifiatie van je huur vragen)
ik ben echt een noob op dat gebiedquote:
Eensch, je hebt 300 tot 400 euro amps dan 600 tot 800 en als je dan ECHT beter geluid wil ga je meteen richting 1500 2000 en veel hogerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:18 schreef Hugster het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat met in deze lage klasse er toch maar bar weinig verschil zit tussen al die amps![]()
[afbeelding]
boven de 500 p/m heb je geen recht meer op huurtoeslag dacht ikquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:18 schreef lipje het volgende:
overigens Hugo kijk ook ff op de belastingdienst/ toeslapgen. Misschien heb je zelfs recht op huurtoeslag (specifiatie van je huur vragen)
Dat staat voor een redelijk degelijk merkquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:21 schreef vlad het volgende:
[..]
ik ben echt een noob op dat gebied![]()
maar waar staat JBL dan toch voor?![]()
Klopt, maar je blijft van die fanboys houden die sommige amps helemaal afkraken/radenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Eensch, je hebt 300 tot 400 euro amps dan 600 tot 800 en als je dan ECHT beter geluid wil ga je meteen richting 1500 2000 en veel hoger
vergeet niet dat dat over de kale huur gaat, dus zonder voorschot stookkosten, water, electra etc. En daar kan Hugo makkelijk binnen zitten. Is t deels gemeubileerd/gestoffeerd? (betaal je maandelijks een bedrag voor de vloerbedenkking, cq laminaat?).quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:23 schreef vlad het volgende:
[..]
boven de 500 p/m heb je geen recht meer op huurtoeslag dacht ik![]()
dat vertelde de prijs me ook alquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat staat voor een redelijk degelijk merk
Iets anders dan Medion e.d.
[afbeelding]
Ik ga er eens naar kijkenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:29 schreef lipje het volgende:
[..]
vergeet niet dat dat over de kale huur gaat, dus zonder voorschot stookkosten, water, electra etc. En daar kan Hugo makkelijk binnen zitten. Is t deels gemeubileerd/gestoffeerd? (betaal je maandelijks een bedrag voor de vloerbedenkking, cq laminaat?).
Belangrijk is de huur gespecifieerd op een rekening, of in je contract te laten uitschrijven. Dan weet jij waar je voor betaald en of je eventueel teveel betaald En ja kan dan uitrekenen of je recht hebt op huurtoslag
oke, zo goed heb ik me er niet in verdieptquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:29 schreef lipje het volgende:
[..]
vergeet niet dat dat over de kale huur gaat, dus zonder voorschot stookkosten, water, electra etc. En daar kan Hugo makkelijk binnen zitten. Is t deels gemeubileerd/gestoffeerd? (betaal je maandelijks een bedrag voor de vloerbedenkking, cq laminaat?).
Belangrijk is de huur gespecifieerd op een rekening, of in je contract te laten uitschrijven. Dan weet jij waar je voor betaald en of je eventueel teveel betaald En ja kan dan uitrekenen of je recht hebt op huurtoslag
Aankomende zondagquote:Jeremy Clarkson drives an insanely powerful Swedish supercar, Richard Hammond races a jet powered canoe and the boys create a convertible people carrier by sawing the top off a Renault Espace.
iets van 20k bruto dacht ik.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:35 schreef vlad het volgende:
[..]
oke, zo goed heb ik me er niet in verdieptwant als je werkt kom je al snel over die loongrens heen
![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:12 schreef Fugie het volgende:
ik zag toenet een auto voor me rijden uit ijsselsteinvast een verdwaalde toerist
't waren je oudersquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze daarheen gaan
[afbeelding]
hij is net zo afgelopenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij is net zo cool
[afbeelding]
Ik heb me nog even kapot zitten te ergeren aan Dhr. Jensenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:43 schreef BazzoS het volgende:
herman.
-edit-
Ik denk: de blijker afgelopen, Vink terug
U is niet blindquote:
Nah, 2x -6quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:55 schreef lipje het volgende:
[..]
U is niet blind![]()
u heeft smaak (en whipskey)
iig meer dan de gemiddelde fokkerquote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, 2x -6
En ik heb smaak omdat ik van vierkante auto's houd?![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ongetwijfeld een reactie op lipje zijn laatste post
quote:
oh ok. Dan zla ik je maar meteen een goede reden geven ook, anders lijkt het net alsof je naast de koningin in de gouden koets zit. (die btw door SPijker is gebouwd, een jaar voor ze auto's gingen bouwen, maar dat reken ik tot de basiskennis van de nederlandse autoliefhbber)quote:
Met auto van de zaak al helemaal...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:35 schreef vlad het volgende:
[..]
oke, zo goed heb ik me er niet in verdieptwant als je werkt kom je al snel over die loongrens heen
![]()
zegt ie met een lachquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:06 schreef Hugster het volgende:
Nou volgens die calculator van de belastingdienst krijg ik geen huurtoeslag
[afbeelding]
die luxe heb ik dan weer nietquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Met auto van de zaak al helemaal...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |