Misschien. Als je 50 jaar terug in de tijd wil.quote:Op zondag 30 april 2006 02:45 schreef Faxie het volgende:
Studenten en starters misschien?
sja, prijs is niet door mij bedacht, maar goedquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:09 schreef Khadgar het volgende:
Nou tis dat Joure zo'n teringend weg is, en ik 50 euro sowieso een beetje overdreven vind, maar tis een mooi setje hoor! Maar ik ga niet een busje huren om daarheen te rijden, ik haal ze dan wel hier bij de kringloop.
WHAHAHAquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:59 schreef Kiteless het volgende:
w00t !
Wat is dat voor scouting-clubhuis ???
"Dude, the 60's called, they want their furniture back !"
Tuurlijk, en bruin-oranje bloemetjes-behang is het ook helemaalquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:01 schreef I_will_be_heard het volgende:
Er gaat qua meubelen niet boven donkereiken hoor.
Ik snap niet waarom dat moderne altijd als iets beters gezien wordt.
Modern.Donker eiken
![]()
En schrootjesquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:05 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Tuurlijk, en bruin-oranje bloemetjes-behang is het ook helemaal![]()
omfgquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:13 schreef I_will_be_heard het volgende:
Schrootjes zijn idd lelijk. Die prachtige kast achter de tweezitter, maakt het echter redelijk goed!
Dus omdat het niet modern is, is het niet meer mooi? Wat een kolder. Nou ja, smaken verschillen zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:15 schreef Kiteless het volgende:
[..]
omfg
In een houthakkershut in het bos zou het misschien staan ja.. rond 1850
Je hebt mij nooit horen zeggen dat het vroeger wel mooi wasquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:16 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Dus omdat het niet modern is, is het niet meer mooi? Wat een kolder. Nou ja, smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Wat zit je toch steeds met je modernquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:16 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Dus omdat het niet modern is, is het niet meer mooi? Wat een kolder. Nou ja, smaken verschillen zullen we maar zeggen.
dan ben ik meer kwijt aanverzendkosten denk ikquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:56 schreef I_will_be_heard het volgende:
Mooi bankstel! 75euro inclusief verzenden?
Waarom woon je dan ook zo ver weg.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:41 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dan ben ik meer kwijt aanverzendkosten denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |