quote:2/5/2006 - Van der Meyde denkt nog niet aan terugkeer bij Ajax
(Gepost door P.)
Alle vage geruchten omtrent een eventuele terugkeer van de voormalige rechtervleugelspeler kunnen voor wat betreft Andy van der Meyde zelf de prullenbak in. De aanvaller van Everton laat in de nieuwe Ajax Life optekenen dat hij helemaal niet van plan is uit Engeland, waar hij het naar zijn zin heeft, te vertrekken. "Ik heb altijd al in Engeland willen voetballen en kán nu nog niet tevreden zijn. Ik wil Everton heel graag laten zien wat ik kan (..) Ergens anders naar toe gaan, kan altijd nog. Ik pas inderdaad het best en het klassieke 4-3-3 van Ajax, maar ik heb nog niet genoeg van de wereld gezien om nu al terug naar Amsterdam te gaan.", aldus Van der Meyde
Vast als afscheid...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Zozo Urby boven Pienaar?
Lindenbergh? Dat MOET je uitleggen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:50 schreef keijz het volgende:
Mijn top 5:
1. Markus Rosenberg
2. Klaas Jan Huntelaar
3. Thomas Vermaelen
4. Angelos Charisteas
5. Olaf Lindenbergh
Dank jequote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:56 schreef methodmich het volgende:
Leuk lijstje Erwtensoep!
Komop, zo slecht is hij nou ook weer niet hoor, en vooral in het begin van het seizoen was het wel 1 van mijn favoriete Ajacieden...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lindenbergh? Dat MOET je uitleggen.
Je houdt op zich wel van voetbal verder?
Klopt hij startte sterk.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:06 schreef keijz het volgende:
[..]
Komop, zo slecht is hij nou ook weer niet hoor, en vooral in het begin van het seizoen was het wel 1 van mijn favoriete Ajacieden...
ik had zelfs een beetje het gevoel dat hij zich inhield.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:11 schreef Nashje het volgende:
Waarom Sneijder en Hatem? Sneijder is het halve seizoen geblesseerd geweest en Hatem heeft niks nieuws laten zien.
Dat mag je ook wel verwachten van Hatem.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik had zelfs een beetje het gevoel dat hij zich inhield.
maar dan nog steekt hij met kop en schouders boven de rest uit.
dat hij zich inhoudt?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat mag je ook wel verwachten van Hatem.
Dat ie met kop en schouders boven de rest uitsteekt. In ieder geval dat ie één van de betere is.quote:
dat zeker.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat ie met kop en schouders boven de rest uitsteekt. In ieder geval dat ie één van de betere is.
Hatem moet snel naar een topclub. PSG is nog te laag voor 'm. Ik snap echt niet waarom Milan of Juve ofzo actief met 'm in onderhandeling is, want dat niveau kan ie echt wel aan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij heeft geloof ik gezegd dat op 90% spelen genoeg is voor Ajax. Dat is natuurlijk knap waardeloos, maar het blijft toch een geweldenaar.
Maduro op 1 ?! Die vind ik dit seizoen dus echt flink tegenvallen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:20 schreef twi het volgende:
lijstje
En dan heb ik bij de talentjes toch nog wel op hun prestaties gelet. Ze zijn ze gehyped na 't U17 WK dat na hun vrij nietszeggende debuut het toch een beetje tegen viel allemaal.
Het gaat om favoriete spelers, niet de beste spelers. Dan had Sneijder een stuk hoger gestaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maduro op 1 ?! Die vind ik dit seizoen dus echt flink tegenvallen.
Shitquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:24 schreef twi het volgende:
[..]
Het gaat om favoriete spelers, niet de beste spelers.
quote:Het is een uur voordat Feyenoord-Ajax wordt gespeeld. Ajax staat inmiddels 1e in de competitie, 23 punten voor Feyenoord en 29 voor PSV.
Jari Litmanen loopt de Ajax-kleedkamer in en ziet allemaal verveelde gezichten voor zich. Wat is er aan de hand, vraagt hij.
Een gapende Koeman vertelt dat de GODENZONEN eigenlijk helemaal geen zin hebben in weer zo'n nietszeggend potje tegen het armzalige rotterdamse ploegje. Ze gaan liever de bloemetjes buiten zetten in een pas geopende kroeg aan het Leidseplein.
Litmanen kijkt ze aan en zegt "wel, ik kan ze eigenlijk ook wel in m'n eentje verslaan, gaan jullie maar lekker naar de kroeg".
Dus Litmanen kleedt zich als enige om en gaat zich in de kuip warmlopen, terwijl de rest richting Leidseplein vertrekt.
Na een paar biertjes worden de Ajax-spelers toch wel nieuwsgierig naar de stand bij de wedstrijd en vragen de kroegbaas of hij even pagina 644 van teletekst aanzet. Een gejuich gaat op in de kroeg als er Feyenoord - Ajax 0-1 (Litmanen, 10e minuut) op het beeld verschijnt. Hij is bezig Feyenoord in zijn eentje te verslaan! Vele glazen later is iedereen in de kroeg de wedstrijd alweer vergeten totdat Chivu naar de klok kijkt en zegt: "de wedstrijd moet nu wel afgelopen zijn, laten we nog maar even kijken hoe het is afgelopen". De barkeeper zet teletekst weer aan en op het scherm verschijnt "Feyenoord - Ajax 1-1 (Litmanen, 10e minuut, Bosvelt, 90e minuut).
De Godenzonen kunnen het nauwelijks geloven, Litmanen heeft in zijn eentje een gelijkspel behaald tegen Feyenoord! Ze bellen een paar taxi's en laten zich zo snel mogelijk naar de Kuip vervoeren om Litmanen te feliciteren. Ze vinden hem in de kleedkamer, droevig voor zich uitkijkend. Als Jari de Ajacieden ziet wendt hij zijn blik beschaamd af en zegt "sorry jongens, ik heb jullie vertrouwen beschaamd, ik heb jullie teleurgesteld".
"Teleurgesteld ?" vragen de Ajacieden verbaasd, je hebt in je eentje gelijkgespeeld tegen Feyenoord! en ze hebben pas in de laatste minuut kunnen scoren!.
"Nee, nee" zegt Jari "ik heb jullie vertrouwen beschaamd, ik ben er in de 11e minuut uitgestuurd!"
Hij hoeft ook niks nieuws te laten zien, zolang hij maar goed presteert. Sneijder als hij speelde was hij gewoon erg belangrijk,.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:11 schreef Nashje het volgende:
Waarom Sneijder en Hatem? Sneijder is het halve seizoen geblesseerd geweest en Hatem heeft niks nieuws laten zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd van een lijntje.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Nog maar een feyenoord grapje dan:
Harry is 31 jaar en een fanatiek feyenoord supporter.
Berry is 4 jaar en opgevoed als psv supporter.
Wat hebben deze supporters gemeen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
Keep your friends close......quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:02 schreef Tvduijn het volgende:
Die aardappel Fontein heeft het bij mij nu in ieder geval verziekt.
In de nieuwe ajax life die ik vandaag binnen kreeg staat hij op een hele leuke foto met de voorzitters van feyenoord en psv en een of andere bobo van kpn voor die leuke TV zenders van ze.
Dat hij met ze op de foto gaat vooruit, maar dat hij een shirtje aanheeft waarop niet alleen het clublogo van ajax maar ook dat van feyenoord en psv staan vergeef ik hem niet.
Zo zie je weer, ook voor deze directeur gaat commercie boven clubliefde en principes (als hij die al heeft)
Ga maar weer lekker ijs verkopen aan eskimo's, bij ajax ben je voor mij niet meer welkom.
Wat een ongelooflijk kortzichtige reactiequote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:02 schreef Tvduijn het volgende:
Die aardappel Fontein heeft het bij mij nu in ieder geval verziekt.
In de nieuwe ajax life die ik vandaag binnen kreeg staat hij op een hele leuke foto met de voorzitters van feyenoord en psv en een of andere bobo van kpn voor die leuke TV zenders van ze.
Dat hij met ze op de foto gaat vooruit, maar dat hij een shirtje aanheeft waarop niet alleen het clublogo van ajax maar ook dat van feyenoord en psv staan vergeef ik hem niet.
Zo zie je weer, ook voor deze directeur gaat commercie boven clubliefde en principes (als hij die al heeft)
Ga maar weer lekker ijs verkopen aan eskimo's, bij ajax ben je voor mij niet meer welkom.
Escude speelt al bijna een jaar niet meer bij Ajaxquote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:10 schreef Radegast het volgende:
01. Wesley Sneijder
02. Urby Emanuelson
03. Maarten Stekelenburg
04. Julien Escude
05. Angelos Charisteas
06. Johnny Heitinga
07. Klaas-Jan Huntelaar
09. Hatem Trabelsi
10. Hedwiges Maduro
Tja dat is wel gedeeltelijk waar, ik zeg ook niet dat er helemaal geen commercie mag zijn maar ik vind het gewoon belachelijk dat de voorzitter van ajax een shirtje met het logo van aartsrivaal aantrekt, en ik denk dat het in dit geval verder ook geen club belang dient, als hij zou zeggen ik wil dat niet zal heus dat contract niet worden opgezegd.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 19:11 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk kortzichtige reactieZonder commercie ook geen voetbal, zo is het nou eenmaal en daar veranderd (helaas) niemand meer wat aan. En om nou om dat shirtje te gaan klagen...
![]()
quote:2/5/2006 - Ajax A1 is in geheim duel landskampioen geworden
(Gepost door RvN)
Ajax A1 is dinsdagmiddag landskampioen geworden. Het competitieduel tegen Sparta werd dinsdagmiddag gespeeld op een geheime locatie vanwege de vrees voor problemen met Feyenoord supporters. Ajax had in het uitduel nog een punt nodig om kampioen te worden. De ploeg won uiteindelijk met 0-3 en mocht daardoor onder bizarre omstandigheden een feestje vieren. Met negen punten voorsprong op achtervolger Feyenoord a1 en nog twee speelrondes te gaan is Ajax niet meer te achterhalen.
Zielige kakkerlakjes.quote:
Weten we dat ook weer...quote:2/5/2006 - Van der Meyde denkt nog niet aan terugkeer bij Ajax
(Gepost door P.)
Alle vage geruchten omtrent een eventuele terugkeer van de voormalige rechtervleugelspeler kunnen voor wat betreft Andy van der Meyde zelf de prullenbak in. De aanvaller van Everton laat in de nieuwe Ajax Life optekenen dat hij helemaal niet van plan is uit Engeland, waar hij het naar zijn zin heeft, te vertrekken. "Ik heb altijd al in Engeland willen voetballen en kán nu nog niet tevreden zijn. Ik wil Everton heel graag laten zien wat ik kan (..) Ergens anders naar toe gaan, kan altijd nog. Ik pas inderdaad het best in het klassieke 4-3-3 van Ajax, maar ik heb nog niet genoeg van de wereld gezien om nu al terug naar Amsterdam te gaan.", aldus Van der Meyde
lolquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:30 schreef Erwtensoep het volgende:
He mensen niet excelsior vergeten he!
Wel zielig als je satellietclub meer prijzen pakt dan je eigen club.
Ik had vandaag nog geen mogelijkheid gehad om erop te reagerenquote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:24 schreef VoreG het volgende:
Vermeer is nog lang niet klaar voor Ajax 1.
quote:***Hetty Drost uit
Amsterdam:"Ik heb me enorm gestoord
aan het commentaar van Mari Carmen
Oudendijk in het AT5-programma
Godenzonen.
Hoe zij Klaas Jan Huntelaar ophemelt,
ik word er niet goed van.Omdat hij in
een wedstrijd voor Ajax eens een keer
een bal afpakte,is er volgens haar 'een
nieuwe leider in het veld opgestaan'.
Doe toch normaal.Er loopt daar voor 9
miljoen rond,dus dan mag ie ook wel
eens een balletje goed raken."
quote:
sports cafe, leidseplein. vroeg gaan.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:13 schreef lightjah het volgende:
iemand tips om morgen in een adamse kroeg ajax te kijken?
Dat ook uit de wereld geholpenquote:Sneijder: 'Nog zeker twee jaar bij Ajax'
Dinsdag 2 mei, door SV, Amsterdam, 20.54u GMT+01.00, Planet
Wesley Sneijder heeft in een interview met Planet Internet indirect laten weten dat hij voor ogen heeft om nog zeker twee jaar bij Ajax te blijven voetballen.
Sneijder, die in juni 22 wordt, zegt: 'Ik ben in verband gebracht met AC Milan, ja. Maar er speelt niks concreets. Het zou vreemd zijn om weg te gaan in het seizoen dat ik bijteken. Tot mijn 24e kan ik nog genoeg leren bij Ajax', aldus de Utrechter.
Hij zegt verder dat hij wel verwacht dat hij meegaat naar Duitsland. 'Van Basten kent mijn kwaliteiten', zegt hij zelfverzekerd.
Hoe kom jij erbij dat ie niet goed is?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zo goed is ie niet. helaas, grappig gozer is het wel.
Ik heb op 'm gelet in Jong Oranje afgelopen WK. Toen was ie uitblinker.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
heb m een paar keer zien spelen maar hoor het vooral van anderen.
dat klopt, maar volgens mij heeft hij een terugval gehad ofzo.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik heb op 'm gelet in Jong Oranje afgelopen WK. Toen was ie uitblinker.
Maarten ook. Die is langzamerhand weer naar de top toe aan het klimmen. Dus Kenneth krijgt z'n supervorm vast ook wel weer terug.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat klopt, maar volgens mij heeft hij een terugval gehad ofzo.
volgens mij vinden ze die Rodney (weet zn achternaam ff niet meer) beter, maar dat weet ik niet meer zeker.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maarten ook. Die is langzamerhand weer naar de top toe aan het klimmen. Dus Kenneth krijgt z'n supervorm vast ook wel weer terug.
Zal ongetwijfeld verkrijgbaar zijn bij de Fan Shop, bij de ArenA. Wil er morgen wel even op letten, want ik ga daar toch even langs.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:38 schreef Urquhart het volgende:
Is die Ajax Historie dvd al uit? Ik heb vanmiddag bij verschillende zaken gekeken (o.a. FRS en MusicStore) maar ze hadden hem nergens.
Die komt 17 Meiquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:35 schreef Nashje het volgende:
Is dat die dvd van 95/96? Die wil ik namelijk hebben.
p.s. zijn er hier Ajacieden die OSM spelen?quote:Ajax ziet af van talent Yoann Gourcuff
Dinsdag 2 mei, door SV, Amsterdam, 23.40u GMT+01.00, AT6
De Amsterdamse televisiezender AT5 maakte dinsdagavond in haar sportnieuws bekend dat Ajax voorlopig niet naar aan het Franse talent Yoann Gourcuff denkt.
Ajax vindt de concurrentie voor de 19-jarige aanvallende middenvelder te groot. Chelsea, Liverpool, AC Milan, Tottenham, Arsenal en Olympique Lyon hebben in ieder geval al belangstelling.
Chivu zei ook zoiets. Een week daarna werd bekend dat ie naar Roma gingquote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:56 schreef De_Bierkoerier het volgende:
Het boeit niemand wat dat Sneijder vandaag heeft gezegd dat ie nog minimaal 2 jaar blijft?
quote:"Hij wil blijven, maar overtuigend was het niet"
di 02/05/06 - Volgens Het Belang van Limburg zitten Ajax en Steven Defour dinsdag rond de tafel. De middenvelder had maandag ook een babbel met RC Genk-preses Jos Vaessen. "Hoeveel Defour moet kosten, wil ik niet kwijt", zegt die. Defours nieuwe manager is alvast niet welkom.
"Steven zei me dat hij wel in Genk wil blijven, maar veel overtuiging voelde ik niet", zegt Vaessen, die niet blij is dat Ajax met Defour praat.
"Ze hebben een brief gestuurd om de transferprijs te vragen. En dus denkt Ajax dat het nu ook met de speler mag praten."
"Dat is niet zo, maar we kunnen er maar weinig tegen beginnen. Hoeveel Defour moet kosten, wil ik niet kwijt. Het zou wel onze duurste transfer kunnen zijn."
Steven Defour heeft met Paul Stefani een nieuwe manager in de arm genomen. Geen groot nieuws, ware het niet dat Stefani niet welkom is bij Racing Genk.
"Hij komt het stadion niet in en we zullen onder geen enkel beding met Stefani aan tafel gaan zitten", is Vaessen duidelijk in Het Nieuwsblad. "Stefani is persona non grata."
mooi zo, dan hoef ik geen rituele zelfmoord te plegen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:56 schreef De_Bierkoerier het volgende:
Het boeit niemand wat dat Sneijder vandaag heeft gezegd dat ie nog minimaal 2 jaar blijft?
1994-1995quote:Op dinsdag 2 mei 2006 23:35 schreef Nashje het volgende:
Is dat die dvd van 95/96? Die wil ik namelijk hebben.
quote:Op woensdag 3 mei 2006 08:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hunter OMG, door wel kind is dat gemaakt![]()
kan je toch zelf ook lezen op die site?quote:MooiDoel.nl is een Amsterdamse vriendenclub bestaande uit muzikanten, ontwerpers, studiotechnici, programmamakers, journalisten, marketeers, producers, zakenmensen en een huisarts. Gezamenlijk proberen ze hun jongensdroom waar te maken…een nummer 1 hit! Wereldwijd!
quote:Hedwiges Maduro is wellicht toch fit voor de finale van de Gatorade Cup tegen PSV, die aanstaande zondag in de Rotterdamse Kuip op het programma staat.
'De hoop is er, dat hij de bekerfinale eventueel kan halen. Als alles meevalt', aldus Danny Blind. De 21-jarige Maduro beschadigde op 23 april in het play-off-duel met Feyenoord zijn rechter enkelband. Voor het herstel stond twee tot vier weken.
quote:De Amsterdamse televisiezender AT5 maakte dinsdagavond in haar sportnieuws bekend dat Ajax voorlopig niet naar aan het Franse talent Yoann Gourcuff denkt.
Ajax vindt de concurrentie voor de 19-jarige aanvallende middenvelder te groot. Chelsea, Liverpool, AC Milan, Tottenham, Arsenal en Olympique Lyon hebben in ieder geval al belangstelling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |