quote:2/5/2006 - Van der Meyde denkt nog niet aan terugkeer bij Ajax
(Gepost door P.)
Alle vage geruchten omtrent een eventuele terugkeer van de voormalige rechtervleugelspeler kunnen voor wat betreft Andy van der Meyde zelf de prullenbak in. De aanvaller van Everton laat in de nieuwe Ajax Life optekenen dat hij helemaal niet van plan is uit Engeland, waar hij het naar zijn zin heeft, te vertrekken. "Ik heb altijd al in Engeland willen voetballen en kán nu nog niet tevreden zijn. Ik wil Everton heel graag laten zien wat ik kan (..) Ergens anders naar toe gaan, kan altijd nog. Ik pas inderdaad het best en het klassieke 4-3-3 van Ajax, maar ik heb nog niet genoeg van de wereld gezien om nu al terug naar Amsterdam te gaan.", aldus Van der Meyde
Vast als afscheid...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Zozo Urby boven Pienaar?
Lindenbergh? Dat MOET je uitleggen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:50 schreef keijz het volgende:
Mijn top 5:
1. Markus Rosenberg
2. Klaas Jan Huntelaar
3. Thomas Vermaelen
4. Angelos Charisteas
5. Olaf Lindenbergh
Dank jequote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:56 schreef methodmich het volgende:
Leuk lijstje Erwtensoep!
Komop, zo slecht is hij nou ook weer niet hoor, en vooral in het begin van het seizoen was het wel 1 van mijn favoriete Ajacieden...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lindenbergh? Dat MOET je uitleggen.
Je houdt op zich wel van voetbal verder?
Klopt hij startte sterk.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:06 schreef keijz het volgende:
[..]
Komop, zo slecht is hij nou ook weer niet hoor, en vooral in het begin van het seizoen was het wel 1 van mijn favoriete Ajacieden...
ik had zelfs een beetje het gevoel dat hij zich inhield.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:11 schreef Nashje het volgende:
Waarom Sneijder en Hatem? Sneijder is het halve seizoen geblesseerd geweest en Hatem heeft niks nieuws laten zien.
Dat mag je ook wel verwachten van Hatem.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik had zelfs een beetje het gevoel dat hij zich inhield.
maar dan nog steekt hij met kop en schouders boven de rest uit.
dat hij zich inhoudt?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat mag je ook wel verwachten van Hatem.
Dat ie met kop en schouders boven de rest uitsteekt. In ieder geval dat ie één van de betere is.quote:
dat zeker.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat ie met kop en schouders boven de rest uitsteekt. In ieder geval dat ie één van de betere is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |