abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 mei 2006 @ 11:13:21 #226
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_37505342
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Ik ben juist in de bloei van mijn leven.... Ik word ook wel de Bep Bakhuis van dit dorp genoemd....
*van Geel belt* .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_37505402
Buijs is een beetje zielig.
pi_37505545
Die Buijs praat meer over Feyenoord dan over Groningen. Dan ben je dus toch gewoon een broodvoetballer, beste Buijs. Ik zou wel voor PSV kunnen spelen trouwens...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_37505608
Ik zou voor alle clubs wel willen spelen
Natuurlijk zal ik als Ajaxcied liever bij Ajax zitten als bij Feyenoord maar goed.

Buijs denkt nu dat ie alles is, terwijl gewoon bij FCG voetbalt.
pi_37506145
quote:
Steven Defour heeft naar eigen zeggen een positief gesprek achter de rug met Ajax. De Amsterdammers krijgen een minder welkom van zijn club RC Genk.
Genk is verbolgen over de handelwijze van Ajax. 'Ik herinner me dat Ajax in 2003, toen er interesse was voor Sonck, het spel wel correct speelde', zegt voorzitter Jos Vaessen (foto) in Het Belang van Limburg. 'Eerst werd contact genomen met ons, daarna met de speler. Nu gebeurt het omgekeerd. Wel, ik ga daar m'n conclusies uit trekken.'

Volgens Vaessen hoeft Ajax allerminst te rekenen op medewerking van de Belgische club bij een overgang van Defour. 'Als ik een uitnodiging krijg van Ajax ben ik niet van plan daarop in te gaan. Ze mogen een bod doen, maar ik voorspel nu al wat het antwoord zal zijn: neen.'

Defour is daarentegen een stuk positiever over Ajax. 'We hebben enkel over het sportieve gepraat en ze geloven ginder blijkbaar echt in mij. Ik zal natuurlijk moeten knokken voor mijn plaats en zal het eerste seizoen misschien nog niet zo veel aan de bak komen. Maar ik houd er een positief gevoel aan over.'

'Over de financiële kant van de zaak werd niet gesproken. Daarvoor wacht ik de onderhandelingen op clubniveau af. Ik heb begrepen dat Ajax na vrijdag, als de competitie afgelopen is, met Genk rond de tafel wil gaan zitten.'

De toenadering van Ajax zorgde al eerder voor de nodige ophef bij RC Genk. Twee weken geleden dreigde de Belgische club met stappen. De Amsterdamse club was zich van geen kwaad bewust en wees de beschuldigingen van het ongeoorloofd benaderen van Defour van de hand.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_37506412
quote:
De schouderblessure staat Jaap Stam niet meer in de weg als hij met Ajax begint aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen.
Stam moest een operatie ondergaan aan zijn schouder nadat hij in een botsing met zijn eigen keeper Dida ongelukkig te val was gekomen. De ingreep in het ziekenhuis van Varese is volgens AC Milan goed verlopen.

Zoals verwacht moet Stam de laatste wedstrijden van AC Milan aan zich voorbij laten gaan. 'Over drie weken kan ik langzaam weer beginnen en zal op tijd fit zijn voor de eerste training in Amsterdam op 3 juli', zei de oud-international in De Telegraaf.
  woensdag 3 mei 2006 @ 11:47:41 #232
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_37506446
Genk het az van Belgie? Zijn die voorzitter en scheringa soms goede vrienden
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_37506454
Volgend jaar staan we er weer!! en wel met een topverdediger
  woensdag 3 mei 2006 @ 11:48:22 #234
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_37506473
Dan valt wel te hopen dat Stam wat minder geblesseerd zal zijn als dit jaar bij AC Milan.
pi_37506501
het is voor het bestuur te hopen dat Danny niet voorronde CL + berkfinale wint, anders is ;'t wel erg zuur voor die gasten, moeten ze hem ontslaan
Haleloeja
pi_37506506
De competitie is hier minder zwaar dus dat komt (hopelijk wel goed)
  woensdag 3 mei 2006 @ 11:55:47 #237
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_37506707
Buijs Wat een kerel, ik ga er niet eens woorden over vuil maken..
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_37506732
De transfer van Defour zorgt zelfs voor wrevel binnen de familie Defour zelf. Steven koos voor een nieuwe zaakwaarnemer in de hoop zo meer geld los te peuteren bij Ajax. De vorige zaakwaarnemers was echter een goede vriend van de ouders Defour, die het helemaal niet eens zijn met zijn keuze om Genk te verlaten. Ze zeggen dat Steven helemaal in de macht is van de familie van zijn vriendin Irene, die hem zijn nieuwe zaakwaarnemer en een transfer naar Ajax aanpraatte.

Ik ben er écht zeker van dat hij een heel stomme keuze maakt door nu al te vertrekken. Hij heeft amper 20 wedstrijden gespeeld in de Belgische competitie, speelde nooit Europees en nu denkt hij eventjes de ster te zijn. Hij zou beter nog één of twee jaar in België blijven, eventueel bij Club Brugge, Standard of Anderlecht zodat hij ook Europese ervaring kan opdoen. Moest hij echt naar het buitenland willen, kies dan voor een stabiele club als PSV en niet voor Ajax, waar de kleedkamer een hel is.
Kompany is wat dat betreft veel rijper en slimmer.

Ik begrijp ook Ajax niet: 6 miljoen euro voor een speler die amper 20 wedstrijdjes speelde in de Belgische competitie?
  woensdag 3 mei 2006 @ 11:57:32 #239
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_37506754
Danny Buijs kan alleen maar schoppen. Op die manier probeert hij zijn gebrek aan kwaliteit te verbergen (wat hem overigens niet lukt).
  woensdag 3 mei 2006 @ 11:58:39 #240
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_37506786
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:55 schreef Houniet het volgende:
Buijs Wat een kerel, ik ga er niet eens woorden over vuil maken..
You already did

Maaskant zegt niks te weten van eventuele interesse van Ajax.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_37506931
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:58 schreef BoNi het volgende:

[..]

You already did

Maaskant zegt niks te weten van eventuele interesse van Ajax.
Hopelijk hebben we hem nu niet op ideën gezet...
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:08:56 #242
66130 Erasmusch
easy easy
pi_37507077
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:00 schreef M0NTANA het volgende:
Maar zo'n fuckin' Danny Buijs moet zijn mond er een keer overhouden, het begint te vervelen dat hij in ieder interview moet benadrukken dat hij zo fanatiek voor Feyenoord is en dat hij nooit voor Ajax zou kunnen spelen.
Misschien begint de journalist er wel over
pi_37507124
Buijs is wel een typische Feyenoord-voetballer. Hij ontbeert techniek en inzicht, maar kan veel compenseren door als een dwaze houthakker over het veld te scheren. Opzeker een versterking voor Feyenoord!
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:13:25 #244
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_37507188
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 11:56 schreef Heero87 het volgende:
De transfer van Defour zorgt zelfs voor wrevel binnen de familie Defour zelf. Steven koos voor een nieuwe zaakwaarnemer in de hoop zo meer geld los te peuteren bij Ajax. De vorige zaakwaarnemers was echter een goede vriend van de ouders Defour, die het helemaal niet eens zijn met zijn keuze om Genk te verlaten. Ze zeggen dat Steven helemaal in de macht is van de familie van zijn vriendin Irene, die hem zijn nieuwe zaakwaarnemer en een transfer naar Ajax aanpraatte.

Ik ben er écht zeker van dat hij een heel stomme keuze maakt door nu al te vertrekken. Hij heeft amper 20 wedstrijden gespeeld in de Belgische competitie, speelde nooit Europees en nu denkt hij eventjes de ster te zijn. Hij zou beter nog één of twee jaar in België blijven, eventueel bij Club Brugge, Standard of Anderlecht zodat hij ook Europese ervaring kan opdoen. Moest hij echt naar het buitenland willen, kies dan voor een stabiele club als PSV en niet voor Ajax, waar de kleedkamer een hel is.
Kompany is wat dat betreft veel rijper en slimmer.

Ik begrijp ook Ajax niet: 6 miljoen euro voor een speler die amper 20 wedstrijdjes speelde in de Belgische competitie?
Ah jij bent wel eens in de kleedkamer van Ajax geweest?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_37507267
Ajax had toch ook intresse in Vanden Borre en Wilhelmsson?
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:17:44 #246
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37507309
Buijs gaat janken!
pi_37507337
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:16 schreef taart het volgende:
Ajax had toch ook intresse in Vanden Borre en Wilhelmsson?
Dat zijn voetbalzone geruchten
  woensdag 3 mei 2006 @ 12:19:19 #248
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_37507359
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:17 schreef Trancelocator het volgende:
Buijs gaat janken!
Vanavond op zijn trekker ja
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_37507367
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:13 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ah jij bent wel eens in de kleedkamer van Ajax geweest?
Nee, maar je bent wel erg goedgelovig als je denkt dat het niet zo is...
pi_37507410
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 12:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat zijn voetbalzone geruchten
oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')